5. Bölüm ~ Son Dakika Haberi~

1.1K 122 166
                                    

" Biri kapıda."

" Seni duydum Sirius."

" Harry, kapı hala çalıyor."

" Agh, duydum!" dedi kuzguni saçlı çocuk kızgın kızgın. Elindeki kitabı çarpıp koltuktan kalktı. Gelen her kimse ya muggle postacısı ya da Edwin'di. Genellikle herkes şömineyi kullanırdı. Edwin i yarım saat sonra okuldan alacak olan kendisi olduğuna göre birinci ihtimal daha yüksekti. Keyifsiz keyifsiz hole yürüyüp kapı kolunu çevirdi.

Yabancı bir adam görmeyi bekliyordu fakat karşındaki ne yabancı ne de adamdı.

" Kathy?"

Kathy nin gerilmiş yüzü onu görünce biraz gevşedi. " Merhaba Harry."

Harry" İyiki geldin, ben de sıkıntıdan patlıyordum Kathy. Edd henüz burada değil, neden içeri geçmiyorsun?"

" Hayır, böyle iyiyim." dedi Kathy.

Harry kadının ince ceketinin altındaki mor elbiseyi fark edince şaşkınlığına engel olamadı. Ayrıca topuklu ayakkabıları Harry nin boyuna yetişmesine sebep olmuştu.

" Bir yere mi gidiyorsun?"

Kathy " Oh, evet. Bir yemek." dedi. Sesinde sıkıntılı bir ton vardı. "O burada mı?"

Harry " Babamla yemeğe mi çıkacaksın?" dedi şok içinde.

Kathy nin koyu kahverengi gözleri hızla büyüdü. " Ne- Hayır. Bunu da nereden çıkardın?"

" Eh, Edd i veya beni görmeye gelmedin ve yemeğe sadece tek bir kişiyle çıkabilirsin."

Kathy nin yanakları al al oldu.

Harry gözlerini kırpıştırdı. " Sirius seni akşam yemeğine mi davet etti?" dedi dehşet içinde.

Kadın rahatsızca ceketinin düğmeleriyle oynadı. " Tam olarak bir davet sayılmaz. Bir iddia kaybettim ve bu utanç verici. Lütfen daha fazlasını sorma Harry."

Harry ne söyleyeceğini bilemedi. Zaten buna gerek de kalmadı, Sirius yanlarına geldi.

" Ah, demek buradasın Kathleen. Itiraf etmem gerek çok hoş görünüyorsun." dedi Sirius.

Kathy ona dik dik baktı. " Artık gitsek nasıl olur? Yeterince beklediğimi düşünüyorum."

" Gitmeden önce," Harry araya girdi.
" Sirius benimle iki dakika içeri gelir misin? "

" Önemli bir şey değilse gelince de-"

" Önemli." dedi Harry, onu böldü. Adamı kolundan tutup salona sürükledi.

Sirius" Konu nedir?" dedi merakla.
Arkalarından kapıyı kapatıp kendisine dik dik bakan Harry i izledi.

" Sen." dedi tereddütsüz.

Sirius hafifçe kaşlarını çattı. " Ben?"

" Evet." dedi Harry. " Bugüne kadar özel hayatınla ilgili hiç yorumda bulunmadım çünkü beni ilgilendirmez. Fakat şimdi, sınırı aşıyorsun Sirius. Kathy ile aranızda ne var bilmiyorum ama onu üzmene izin veremem."

Sirius şaşkınlıkla ona baktı. " Onu üzmek istediğimi de nereden çıkardın?"

Harry iç çekti. " Ne demek istediğimi biliyorsun. Ambra'yı ne çabuk unuttun? -ve eminim başkaları da var- Başka kadınlarla flörtleşirken Kathy i yemeğe çıkaramazsın.
Sen bunu eğlence olarak görüyor olabilirsin ama fark etmeden onun duygularıyla oynuyorsun. Kathy benim için özel biri ve onu üzersen aramızdaki bağı zedelersin."

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin