26. Bölüm ~ Uyanış ~

768 86 416
                                    

" Günaydın."

Ginny gözlerini ovuşturdu. Başı deli gibi ağrıyordu. " Günyadın." diye karşılık verdi. Önüne bırakılan tepsiye tek kaşını kaldırdı.

" Dur tahmin edeyim? Fransız tostu?"

Adrien qui, yanıtını vererek kızın yanına yerleşti. Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

Ginny sıcak, reçelli tosttan bir ısırık aldı. Onayladığını göstermek için başını salladı. " Fena değilmiş." dedi.

Adrien, sessizlik içinde tostunu yiyen kızı izlemeye devam etti. Hala dün akşam yaşanılanların gerçek olup olmadığından emin değildi. Ginny hiç beklemediği bir anda kapısını çalıp ona Hala elimden tutmak isyiyor musun?, diye sormuştu.

Potter ile aralarındakilerin sona erdiğini o dakika da fark etmişti. Onu dışarı çıkarmasını istemişti. Saatlerce barda canlı müzik dinleyip icmişlerdi. Ona Harry ile arasında geçen her şeyi anlatmıştı. Ve...gerisi malumdu. Kendisine ait olan bir tişörtle yatağının içinde oturan Ginny bunun bir kanıtıydı. Kafasından geçenleri tahmin etmek o kadar da zor değildi, kız itinayla onunla göz teması kurmaktan kaçınıyordu.

" Sana bir şey söylemeliyim."
" Sana bir şey söylemeliyim."

Aynı anda söze girmeye çalışmaları ikisini de güldürdü.

Adrien" Önce sen." dedi.

Ginny tepsiyi kucağından indirdi. Hala ona bakmamaya devam ederken gergince elleriyle oynadı. " D-dün gece olanlar hakkında-"

" Bir açıklama yapmak zorunda değilsin." dedi Adrien. " Ne söyleyeceğini tahmin edebiliyorum."

Ginny gözlerini kırpıştırdı. " Bunu nereden biliyor olabilirsin?"

" Çünkü, bunun sevgilisi tarafından ihanete uğramış olan bir kızın düşünmeden vereceği bir tepki olduğu açıktı." dedi Adrien. " Sana olanları sindiemek için elbette zaman tanırım."

Ginny ilk kez ona baktı, yanaklarına bir allık yayılmıştı. " Merlin, kendimi bir pislik gibi hissediyorum."

" Beni hiçbir şey için zorlamadın." dedi Adrien. "Sana bu seçimi yaptıran kişinin asıl pislik olduğunu ikimiz de iyi biliyoruz."

Harry nin bahsi üzerine kızın yüz hatları gerildi. " Anlayışın için teşekkür ederim." Hızlıca yataktan doğruldu. " Gitsem iyi olacak. Annem merak etmiştir."

" Seni bırakabilirim istersen." dedi Adrien.

Ginny başını iki yana salladı. " Hayır, buna gerek yok. Kendim gitsem daha iyi olur. Hem, oradan bakanlığa uğrayacağım."

" Nasıl istersen." dedi Adrien, üzerini rahatça değiştirebilmesi için kapıyı örtüp odadan çıktı. Cıkarken Ginny nin dudaklarını öptü ve kızın daha da tuhaf hissetmesine sebep oldu. Ayıkken başka biri tarafından öpülmek garip hissetmesine neden oluyordu.

Buna inanamıyordu. O ne yapmıştı öyle?

Dün olanlardan sonra öyle öfkelenmişti ki ne yapacağını bilemedi. Soluğu Adrien nın yanında almıştı. Aslında pişman olup olmadığından emin degildi. Sadece ilkinin bu şekilde olacağını düşünmemişti. Bunun evlendikten sonra özel ve şey ile olmasını...

Gözünün önüne gelen görüntüyle kalbi paramparça oldu ve Adrien ile ne kadar birlikte olursa olsun bu kırıklığı uzun süre içinden atabileceğini sanmıyordu.

Tam anlamıyla şok olmuştu. Hadi Harry onun duygularını ezip geçmişti de Edwin e doğum gününde böyle bir şeyi nasıl yapabilirdi. Ginny onu bile isteye öptüğünü kendi gözleriyle görmüştü! Bu sefer de gözlerinin içine bakıp hatırlayamıyorum diyebilecek miydi??

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin