" Mhmm, sence de harika görünmüyor mu?"Harry gözlerini kitaptan almadan yavaşça başını salladı. Aslında neden elinde bir kitap tuttuğunu bile bilmiyordu. Insan hiç okumaya niyetli olmadığı bir kitaba neden gözlerini dikerdi ki?
Takvimler aralığı göstermeye başladığından beri bulutlar Hogsmeade in köşesinde değmemiş tek bir kar tanesi bile bırakmamıştı. Bu görüntü oldukça huzur vericiydi. Beyaz örtü köyün bütün rahatsız edici noktalarını örtüyordu.
Keşke Harry nin de yüreginde taşıdığı rahatsız edici anıları örtebilecek bir kar tabakası olsaydı.
Her şey öyle üst üste gelişmişti ki artık ne hissedeceğini bile bilmiyordu. Sanki dünyadaki herkes hayatını mahvetmek için sessiz bir anlaşma yapmıştı. Elini nereye atsa berbat ediyordu.
Geçen sene bu sularda hayatı kökünden değişmişti. Hayatına yalnız devam ederken bir an da onu seven kocaman bir aileye sahip olmuştu. Şimdi ise herkes ondan nefret ediyordu. Ve yine yalnızdı. Hayat adeta, Hak ettiğin bu, diyordu.
Başladığın noktaya geri döndün.
Kathy nin yanına yerleşeli iki hafta geçmişti. Iki koca haftadır Kathy ve Edd dışında kimseyle görüşmüyordu. Bakanlığa uğramıyordu, Deligöz bulunacakları yeri ve saati önceden söylüyordu çünkü. Işinde de bir gelişme yoktu zaten...Bu yüzden Ron u, Hermione yi ya da bir başkasını görmek için hiçbir nedene sahip değildi.
Tek bir gece de ailesini kazandığı gibi tek bir gece de onları kaybetmişti.
Ikinci kez.
" Bak ne diyeceğim," Kathy, karlı sokağı gören pencerenin kenarından uzaklaşıp Harry nin yanına oturdu.
" Hadi dışarı çıkıp kardan adam yapalım. Eskiden çok severdin."" Evet, dokuz yaşındayken severdim."
Kathy tek kaşını kaldırdı. " Ne var? Böyle şeylerin yaşı olmaz. Hatta kar topu savaşı da yapabiliriz. Tıpkı eski günlerdeki gibi."
Eski günler.
Eski günlerdeki gibi olabilmesi için masumiyetini yeniden kazanması gerekiyordu ve ne yazık ki bu mümkün degildi.
Her ne kadar bunu yapmak istemiyor olsa da onu neşelendirmek için elinden geleni yapan bu kadını nasıl kırabilirdi? Zaten canını yakmadığı bir tek Kathy kalmıştı.
" Yüzüme kar yapıştırmayacaksın ama."
Esmer kadının yüzünü bir gülümseme şereflendirdi. " Eh, o konuda söz veremem."
Paltolarını alıp dakikalar içinde karlı sokağa çıktılar. Karda izler çıkara çıkara yürüyen birkaç aile alışveriş paketleriyle evlerine ilerliyorlardı. Kathy nin koluna girmesine izin verdi.
Sokağın sonuna ilerledikçe çanlarla süslenmiş ve ışıklandırılmış dükkanları görünce kaşları yay gibi havalandı. Dillendirilmemiş sorusunu Kathy yanıtladı.
" Noel tatiline bir hafta kaldı... Hogsmeade tatil ruhuna girmekte herkesten bir adım önde."
Bu, Harry nin karnının kasılmasına neden oldu. Geçen sene olan bitenler yüzünden noel i gerektiği gibi kutlayamamışlardı. Birbirlerine hediye alamamış olsalar da Sirius aldığı içkilerle karargahta hoş bir gece yaşatmıştı.
Babasıyla birlikte kutladığı ilk noeldi.
Ilk ve son.
Hatasının farkındaydı. Babası ona defalarca bunu yapmaması gerektiğini söylese de ona yalan söylemeye devam etmişti. Fakat onu evden kovması...Bunu tahmin etmemişti. Evden nasıl çıktığını bile hatırlamıyordu. Belki affedecekti evet fakat bunun sandığı kadar kolay olacağını düşünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...