" Uyarıyı biliyorsunuz zaten :) Su için."
Keyifli Okumalar...
......................................................................
"AZKABAN SALDIRI ALTINDA
Dün sabah sekiz sularında büyük bir ölüm yiyen kitlesi Azkaban hapisanesinden firar etti. Aralarında Lucius Malfoy ve Bellatrix Lestrange gibi tehlikeli isimlerin de olduğu bilgisi elimize ulaştı. Kaçmayı nasıl başardıkları veya onlara kimin yardım ettiği bilinmiyor ama olay yerinde Azkabanın gardiyanı Stephan Cornwall ve seherbaz Alastor Moody hayatını kaybetti.
Sizden sakin olmanızı ve evlerinizden mümkün oldukça dışarı çıkmamanız tavsiye ediyoruz. Sihir Bakanı Rufus Scrimgeour gelişmelerden halkı haberdar etmeye devam edecek.
Birazdan Celestina Warback'ten
' Kazanımı Çaldın Ama Kalbimi Çalamazsın ' adlı parça sizlerle olacak..."" Bu nasıl mümkün olabilir?" Tonks ofisteki rahatsız edici sessizliği bozdu.
Sesindeki korkuyu gizlemeye gerek duymadı. " Azkaban'nın güvenliği en üst seviyede tutuluyordu. Dışarıdan biri müdahale etmediği sürece dışarı çıkmaları imkansız."" Bilinmesi gereken kişi de o biri." dedi Sirius. " Kahrolası tek bir kişi bile neler olduğunu bilmiyor. Azkabanda sorgulayabilecegimiz kimse yok çünkü herkes firar etti. Bu tam bir fiyasko."
" Şu saatten sonra onlara kimin veya kimlerin yardım ettiğinin bir önemi yok." dedi Remus. " Asıl sorun kaçakları tekrardan nasıl içeri tıkacağımız. Bu, insanları büyük bir endişeye sürükleyecek."
Kingsley" Scrimgeour yarım saat önce Gelecek Postası nın basınına gereken açıklamayı yaptı."
" Ve bunun insanları rahatlatacağını sanıyor?" dedi Sirius ters ters.
Remus " En azından evde kalma uyarısını dikkate alacaklardır."
" Eger Deligöz burada olsaydı ne yapılacağını bilirdi." dedi Tonks sessizce. Hafifçe burnunu çekti. " Hala ölmüş olduğuna inanamıyorum." Toplantı salonu yeniden sessizliğe gömüldü.
" Bu oldukça saçma." Bill araya girdi. "Birinizimin bile Deligöz ün Azkaban'da ne aradığını bilmemesi garip değil mi?"
" Ben biliyorum."
Bütün başlar Hermione ye döndü.
Kabarık saçlı kız endişeyle dudaklarını ısırdı. " B-bundan tam olarak emin değilim ama başka çıkarımda bulunamıyorum... Deligöz ün Harry i ara sıra görevlere dahil ettiğini biliyorsunuz. Harry dün bizimle bakanlıkta buluşacağını söylemişti ama gelmedi."" Sen Harry nin de orada olduğunu mu söylüyorsun?" Bu kez konuşan James Potter'dı. " Bundan emin misin Hermione?"
Hermione başını iki yana salladı.
" Değilim ama aynı saat dilimine denk gelmesi beni şüpheye düşürdü-"" Bu tamamen saçma bir teori. " dedi Ron. " Harry bu sabah benim yanımdaydı. Eğer Azkaban'da bulunsaydı oradan sağ kurtulabilir miydi? Ayrıca Deligöz'den veya ölüm yiyenlerden falan da behsetmedi. "
Hermione " Belki de Mr. Potter ı korkutmamak için hiçbir şey söylemedi." diye oğlana diklendi.
" Neden bunu kendisine sormuyoruz?"Ron omuz silkti." Olaydan bile haberinin olmadığını düşünüyorum. Ölüm yiyenlerin peşine düşmek varken boşa zaman harcıyoruz."
" Bu sabah Harry nin yanında ne arıyordun?"
Bu kez soruyu soran Bill'di.
Ron biraz durdu. Bu soru onu hazırlıksız yakalamıştı. " Edwin'nin dogum günü için sürpriz parti yapmak istiyor. Benden yardım istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...