21 Aralık 1994
" Ron, sakin olmak zorundasın-"
" Sakin falan olamam Mr.Potter! B-bu iğrenç bir şaka falan mı? George ve Fred i bir hafta önce kaybettik! Ve şimdi siz karşıma çıkıp b-babamın da..."
Siyah saçlı adam elini oğlanın omzuna koyup hafifçe sıktı. " Bunun berbat bir şaka olduğunu sana söylemek için neler vermezdim... Ama gerçek bu. Bakanlıkta Volde- James oğlanın irkildiğini görünce duzeltti- Onu ölü buldular. Izler bize yılanının ona saldırdığını gösteriyor."
Ron un gözlerinden yaşlar süzüldü, hıçkıra hıçkıra ağladı. James in bu görüntüye içi parçalandı. On beş yaşındaki bir çocuk için üç kayıp, kaldırılacak gibi değildi. Kollarını etrafından doladı.
" Annenin ve kardeşlerinin sana ihtiyacı var. Güçlü durmak zorundasın. Arthur da böyle olmanı isterdi. Ne kadar ağır geldiğini biliyorum ama geçecek... Söz veriyorum."
Ron burnunu çekti. Hiçkırıklar azaladığında James kollarını yavaşça indirdi.
" Neden? Neden babam bakanlıktaydı?"
dedi Ron, sesi titredi." Yoldaşlık için görevdeydi. Kehanet küresini korumak için nöbet tutuyordu fakat o, Nagini yi onu çalması için göndermiş... Zehri güçlü olduğu için fazla şansı olmadı."
James daha ne kadar basitleştirebileceğini bilmiyordu. Arthur u öldüren tek faktörün zehir olmadığından emindi. Heleki şahit olduğu manzaradan sonra... Ona ve Ginny e babasının kardeşleriyle aynı gün öldüğünü söyleyememişlerdi. Hogwarts'ta olanlardan sonra bu çok ağır olurdu.
Remus ve Sirius bunu onlardan biraz daha saklamayı önermişlerdi fakat James bunu yapamamıştı. Eninde sonunda zaten gerçeği öğreneceklerdi, beklenen sonu ertelemenin hiçbir faydası yoktu.
Molly iki cocuğuyla da konuşabilecek durumda olmadığı için günlerdir Kovukta Bill ile birlikte kalıyordu. Sirius Ron ve Ginny i annelerinin ruh halinden bir şeyler anlamamaları için karargaha getirmişti. Her ne kadar zor olsa da Ron a bunu açıklamaya kendisi gönüllü olmuştu. Muhtemelen yukarıdaki odalardan birinde Sirius Ginny i teselli ediyordu.
" Percy nerede?" dedi Ron aniden, gözlerini elinin tersiyle sildi.
James in yüz ifadesi gerildi, Ron bunu yanlış anladı.
" Y-yoksa o da-"
" Hayır hayır! O gayet sağlıklı." dedi James hızla. " O... O Bill in yanında durmayı tercih ettu.."
Ron un yüzünden bir rahatlama ifadesi geçti. Yerinden doğrulup ayağa kalktı.
" Ginny i görmeliyim."James başını olumlu anlamda salladı. Koridora adım atıp üst kata çıktılar. Kapıyı açıp içeri girdiler. Tahmin ettiği gibi Sirius, ellerini yüzüne gömen kızın yanına oturmuş sırtını sıvazlıyordu.
" ... Ölüm hayatın bir parçası. Arthur sadece süresini hepimizden daha önce tamamladı Ginny... George ve Fred e göz kulak olacaktır. Nasıl olduklarını biliyorsun, orayı da kusturan pastilleriyle birbirine katacaklardır. Arthur un onlara göz kulak olmasını istemez misin?" dedi Sirius usulca.
Ginny gözlerini elinin tersiyle silerken başını iki yana salladı.
" Üçünün de burada olmasını istiyorum." dedi Ginny, burnunu çekti.
" Kusturan pastillerine orada değil, burada ihtiyacım var!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...