25. Bölüm ~ Doğum Günü Sürprizi ~

760 79 336
                                    

( Arkadaslar, Wizard2 ye baslarken Edwin e doğum günü planlamak gibi bir düşüncem yoktu, bu yüzden yaşını diger karakterler gibi onceden bir arttirmıştim. Edwin gecen sene on besti yani Harry 19 olduğuna göre on altıya girecek olmasi gerekiyor. Onceki bolumlerde on altı yazılarını on beşe çevirmeye çalıştım. Yeni bölümlere bakamadım. Yeniden baslayacak olanlar on altı yazılarını yorumlarda belirtirlerse sevinirim, ki ben de düzeltebileyim :) )

Keyifli Okumalar...

......................................................................

" Draco.."

Sarışın oglan, siyah kapşonunu başından indirdi. Yaslandığı duvardan sırtını ayırıp ona doğru koşan siyah saçlı kıza sarıldı. Saniyeler içinde dudaklarını birbirlerine hapsettiler.

" Seni öyle özledim ki.." dedi Astoria geri çekilirken. Alnını onunkine dayadı.

" Ben de..." dedi Draco sessizce. " Çok az kaldı..Hepsi bitecek."

Astoria kaşlarını büzüp başını iki yana salladı. " Bitmeyecek."

" Astoria-"

" Bunun bir sonu yok Draco. Her seyin biteceğini söylüyorsun fakat her geçen gün ikimizi de bataklığa sürüklüyorsun. Sadece bizi değil, herkesi."

" Bunu daha önce konuştuk." dedi Draco keskince. " Pes edemem, vazgeçmek için artık çok geç. Büyücülük dünyasının sonu kaçınılmaz ve eğer karşı tarafta yer alırsak gelecekte yaşamamıza izin vermezler."

" Eger o geri dönerse zaten bir geleceğimiz olmayacak!" diye haykırdı Astoria. Oğlanı göğsünden geriye itti. " Anlamıyor musun? Korkuyorum...Seni kaybetmek istemiyorum."

Draco" Benden ne istediğinin farkında mısın? Bu canın sıkılınca pes edip bırakabileceğin bir oyun değil." kaşlarını çattı. " Her şey aylar öncesinden planlandı. Tek bir yanlışımda gözünü kırpmadan bana bu dünyada değer veren tek insanı öldürecek! Her geçen saniye bunun korkusuyla yaşamaktan sıkıldım."

" Öyleyse yapma." dedi Astoria.
" Istersek Mrs. Malfoy u güvenli bir şekilde dışarı çıkarmanın bir yolunu bulabiliriz. Yeter ki bundan vazgeç-"

" Tabii senin aileni tehdit etmedikleri için söylemesi kolay olmalı." dedi Draco. " Her gün ölümle burun buruna olan sen değilsin. Bu yaşam benim tercihim değil."

" Evet senin tercihin!" dedi Astoria kızgın kızgın. " Kolay yolu seçiyorsun. Yoldaşlıktan yardım isteyebilir ve Potter denen çocuğa bütün gerçeği anlatabilirsin. Kim olduğunu bilirsin seni durdura-"

" Ve Potter da hemen kendini öldürürdü?" dedi alayla. " Anlatsam bile hiçbir faydası olmaz çünkü ölen kişi Potter olacak, içindeki şeytan değil. Ayrıca yoldaşlığın bana kucak açacağını mı sanıyorsun? Diğer ölüm yiyenler gibi beni duruşmaya çıkarmadan Azkaban a tıkmaktan zevk duyarlar. "

" Ama sen diğer ölüm yiyenler gibi değilsin.." dedi Astoria sessizce. Oğlanın çenesini avuçladı.

Draco gömleğini sıyırıp sol kolundaki çirkin işareti ortaya çıkardı. " Yine de bir ölüm yiyenim." ellerini çenesini tutan kızın ellerinin üzerine koydu.
" Ve bunu hiçbir gerçek değiştirmeyecek... Üzgünüm Astoria, sandığın kadar güçlü degilim."

Astoria kaşlarını büzdü, kollarını Draco nun etrafina sarıp sıkıca sarıldı.
" Lütfen dikkatli ol...En azından bunu benim için yapabilir misin?"

" Hala yaşıyorsam bunun tek nedeni zaten sensin..." dedi Draco. Bir süre sonra kızdan ayrıldı. " Artık gitmeliyim...Sen de dikkatli ol. Hogmeade daha az dolaşmalısın. "

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin