"... Eğer sürtünme kuvvetini de eklersek cevap eksi bir gelir."
" Ee, Harry-"
" Mekanik enerji korunmadığı için-"
" Harry." dedi Meg, bu kez sesini yükseltti. " Kuvvet eksi değer almaz."
Harry şaşkınca kitaba baktı. Elini karşık saçlarından geçirdi. " Kahretsin, niye öyle çıktı ki?"
Meg " Müdahale etmek istemedim ama on dakikadır tuhaf işlemler yapıyorsun ve soruda zaten ortamın sürtünmesiz olduğunu söylüyor." dedi.
Harry gerçekten de öyle olduğunu gördü. Yorgunca iç çekti. " Benim hatam. Tamam baştan başlayalım."
" Bak, bu bugün beşinci düzeltmeydi."dedi Meg usulca.
" Istersen burada bitirelim. Kafanın yerinde olmadığı ortada."" Hayır, gayet iyiyim. Sadece biraz daldım hepsi bu." itiraz etti Harry,
" Baştan başlıyoruz. İşlemleri ben yaparken kontrol et."Bu kez soruyu doğru okuyup işlemleri düzgün geçirdi. Üç dakikanın sonunda doğru cevabı buldular.
" Tamam, cevap üç. Bu kez dogru yaptık. Anladın, öyle değil mi?"
Meg başını olumlu anlamda salladı.
" Evet, teşekkürler-"Kathy nin mutfağından bir tangırdama sesi yükseldi. Meg ile Harry şaşkınlık dolu bir bakış paylaştılar. Ayağa kalkıp koridora çıktı.
" Kathy? Her şey yolunda mı?"
" Evet!" Kathy yüzüne geniş bir gülümseme oturtup onlara döndü.
" Emily için yaptığım pastanın krema kasesini devirdim, ne şapşalım."Harry yere baktı, kase falan yoktu.
" Krema nerede öyleyse?"" Temizledim." dedi esmer kadın çabucak. " Eh, büyücü olmasam da benim de kendime göre yöntemlerim var."
Meg " Yardım ister misin?"
" Hayır." Kathy önemsizce elini havada salladı. " Kendim hallederim, hem siz ders çalışmıyor muydunuz? Kaytarmak yok."
Harry kadına tuhafça baksa da bir şey söylemedi. " Edd nerede?"
" Ne bileyim ben canım? Niye her şeyi bana soruyorsun Harry?" diye çıkıştı Kathy.
Harry" Tamam, tamam bir şey söyleyemedim." dedi. " Sadece onu görürsen yanıma gelmesini söyler misin?"
Kathy " Tamam, söylerim. Hadi çıkın, daha çok işim var."
Harry ve Meg mutfaktan çıkıp salondaki masaya geri döndüler.
" Onu hiç böyle stresli görmemiştim. " dedi Meg. " Bu kadar hazırlık yaptığına göre kız kardeşini göreceği için gerçekten heyecanlı olmalı."
Kathy nin Hogwarts ta dördüncü senesini okuyan Emily adında bir kız kardeşi vardı. Yarın noel tatili için evine geri dökecekti ve Kathy onun için türlü yemekler hazırlıyordu.
Nedense Noel tatilinden bahsetmek Harry nin gerim gerim gerilmesine neden oluyordu. Kathy onunla birlikte kalabileceğini söylemişti fakat ne onu ne de kız kardeşini rahatsız etmek istemiyordu. Çünkü tatiller ailelerle vakit geçirmek, bir şeyler paylaşmak için vardı.
Ondan nefret eden bir ailesi varken noeli nasıl kutlayabilirdi?
Yetimhanedeyken daha az acı verici oluyordu...En azından o zaman bir aileye sahip değildi.
" -Harry?"
" Ne?"
Meg iç çekti. " Yanlış sayfayı çözüyorsun, bu konuyu haftalar önce birtirdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...