" Şimdiden açıkça belirtiyorum Ginevra. Patavatsızlık etmeyeceksin, Fleur a nazik davranacaksın ve etrafımızda dolanmayacaksın." dedi Bill kızgın kızgın.
" Aman!" dedi Ginny huysuzca. " Şimdiden o kadını göklere çıkarmaya başladın. O mıymıntının etrafında olmak isteyen yoktu zaten."
" Tam olarak bundan bahsediyorum." dedi Bill. Başını diğer üç kafaya çevirdi. " Üçüncü madde sizin için de geçerli."
Onu çok iyi anlayan ve Bill in sıkça yaşadığı durumdan kendi de muzdarip olan Harry " Rahat olabilirsin, Mr. ve Mrs. Delacour ile tanıştıktan sonra bizi görmeyeceksin." dedi. " Öyle değil mi?"
" Kesinlikle." Hermione onaylarcasına başını salladı.
" Pek umrumda değil açıkçası." Ron sadece omuz silkti. " Nerede kaldı bu Delacour?"
" Anahtarı buraya getirecek." diye açıkladı Bill. Gözleri Kovuk un mutfağında gönülsüzce dolaştı.
" Annemin de gelmesini isterdim."" Eh, bu mümkün degil." dedi Ginny.
" O mıymıntı hakkında-"" Ginevra."
" Fleur hakkında düşüncesini zaten sana belirtti." diye düzeltti Ginny.
Bill de bunun farkındaydı. Annesini mutsuz edecek bir evlilik yapmak istemezdi fakat Fleur u seviyordu ve evlenmelerine kimse engel olamazdı.
On dakika sonra cisimlenme sınırından çıkan bir şaklama sesiyle bahçeye çıktılar. Delacour elinde tuttuğu bir makasla onları bekliyordu.
" Umarım fazla bekletmemişimdir. Anahtarlar nasıldır bilirsiniz. " dedi Adrien.
Harry daha hiç bir anahtarla yolculuk yapmamıştı. Kafasında canlandırdığı şey ise kesinlikle bir makas değildi.
Bill" Fleur ulaştı mı?"
Adrien olumlu anlamda başını salladı.
"Evet, eşyalarınız çoktan yerleştirildi bile."Eşyalarının nerede olduğunu çok iyi bilen Harry huysuzca yerinde kıpırdandı. Ginny e söz verdiği gibi
Adrien ın evinde misafir olmayı kabul etmişti. Hala bunun delilik olduğunu düşünüyordu. Gözü sürekli üzerinde olacaktı, herhangi ters bir hareketinde yüzüne yumruğunu geçirmek için hazır olacaktı.Harika.
Pettigrew yetmiyormuş gibi bir de Adrien Delacour çıkmıştı başına.
"Beş dakika içinde anahtar aktive olacak, bu yüzden tutunsanız iyi olur."
Harry, ne yapacağını bilemeden diğer herkes ne yapıyorsa onu yaptı. Makasın ağız kısmından tuttu.
Saniyeler içinde ayakları yerden kesildi. Başı feci derecede dönerken havada geriye doğru savruldular. Harry bir an savrulacağını sandı ama mümkün değil gibiydi. Sanki parmağı kuvvetli bir yapıştırıcıyla makasa kilitlenmişti.
Safrasındakileri çıkarmaya yakın bir zamanda göğsü sertçe yere çarptı. Burnunu çarptığı yeşil çimenlere yüzünü buruşturdu. Yere iki seksen yapışanın bir tek kendisi olduğunu fark ettiğinde sessizce ķüfretti, aceleyle doğrulmaya çalıştı.
" Anlaşılan bu ilk seferindi?"
Harry, Adrien nın uzattığı yardım elini görmezden gelip ayağa kalktı.
" Böyle yolculuklar için vaktim yok."
Adrien elini geri cekti, cebine sokup omuz silkti. " Bastığın yere dikkat etmeni tavsiyerim, Fleur gülleri konusunda fazla hassastır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...