11. Bölüm ~Yeni Görev~

881 81 314
                                    


Kuzguni saçlı oğlan sertçe kapı kolunu çevirdi. Içeri girmek için kapıya vurmak gibi bir çaba göstermedi. Yeterince sabretmişti ve az önce olan şey bardağı taşıran son damla olmuştu.

" Neyin peşindesin?"

" Ofisime dalma hakkını sana kim veriyor Potter?"

" Asıl sen soruma cevap ver." dedi Harry. Elindeki kağıt parçasını sertçe masaya bıraktı. " Ne demek oluyor bu?"

Deligöz, Harry nin kızgınlığından hiç de etkilenmiş görünmüyordu. Rahat bir tavırla oynayan gözünü bir kâğıda bir ona çevirdi.

" Orada ne yazıyorsa o." dedi Deligöz.
" Okuma yazma bildiğini sanıyordum."

Deligöz ün kayıtsızlığı Harry i iyice çileden çıkardı.

" Ne söylediysen yaptım; arşivi baştan sona düzenledim, bütün toplantıların kayıtlarını tuttum ve lanet olası duruşma salonunu bile temizledim. Haftalarfır ne istiyorsan sesimi çıkarmadan yaptım! Ama bu," öfkeyle kağıda işaret etti. "Beni getir götür işlerinde çalıştıramazsın."

" Bu konuyu başka bir zaman konuşmamız daha iyi olur-"

" Hayır şimdi konuşacağız." dedi Harry kızgın kızgın. " Beni seherbazlık için eğitecegini söylemiştin. Söylesene, o diğer yaptığım her şey ve getir götürücü olmanın seherbaz olmakla ne ilgisi var? Buraya kadar! "

" Bunların hepsi eğitimin bir parçası."

" Hah," dedi Harry kızgın kızgın. " On yaşındaki bir çocuk için uygun bir bahane. Eğer benimle alay etmeye devam edeceksen lanet olası bir seherbaz olmak istemiyorum."

Deligöz " Ne yapmak istiyorsun? Daha doğrusu, ne yapabileceğini sanıyorsun?"

" Aranan listesindeki ölüm yiyenleri bulacağım." dedi soğukça

Deligöz ün dudaklarını bir gülümseme çekiştirdi. " Profesyonel seherbazların bulamadığı ölüm yiyenleri -ki buna baban da dahil- sen mi bulacaksın? Üstelik hiçbir tecrüben yokken?"

" Voldemort un hortkuluklarını iki ay içinde bulan birinin tecrübeli olmadığını söylemek yanlış olmaz mı Deligöz?"

Harry odadaki yabancı sese başını çevirdi. Deligöz ün masasının önünde duran sağdaki koltukta Kingsley oturuyordu. Içeri girerken öyle öfkeliydi ki onu hiç fark edememişti.

Harry nin buna karşı çıkmak için bir sürü nedeni vardı. Ginny, Ron ve Hermione nin yardımı olmasa hiçbirini tek başına bulamazdı. Ayrıca durup dururken bilgiye uğraşan yine kendisi değildi, Voldemort bilmeden zihninindeki görüntülerle ona yardım etmişti. Ama bunları Deligöz ün önünde söyleyecek degildi.

" Evet, iz sürmek de önemli bir meziyet." en sonunda kabul etti Deligöz. Harry nin önüne bıraktığı kağıdı buruşturup kenara attı. " Fakat o yolculuğa çıkmak için neler yaptığından da haberim var."

Harry yanıt vermedi.

" Itaat ve sadakat da önemlidir Potter. Başına buyruk davranamazsın."

Harry " Ben sadece onları korumak istedim-"

" Işte tam olarak bundan bahsediyorum." dedi Deligöz. " Kişisel meselelerini işine karıştıramazsın. Sana görevin tam ortasında ne yapmanı söylüyorsam onu yapmak zorundasın. Kaç dersem kaçacaksın, savaşmanı söylüyorsam savaşacaksın. Oldu da bir görevde tanıdığın biri ölmek üzere. Sana yerinde kalmanı söylediğimde yine bunu yapabilecek misin?"

Harry " Evet."

Deligöz gözlerini devirdi. Bu, oynayan gözünün takılı kalmasina sebep oldu.

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin