SINIR 600 VOTE 400 YORUM
Ruhum, sanki bedenimin içerisine küçük bir çocuk gibi sıkışıp kalmışken bedenim ruhumu daha da sıkıştırıyor, kendi kasılmasıyla ruhumu da kasıyordu. Bedenim tutkuyu, zevki, şehveti iliklerine kadar hissediyorken ruhum bunun bilinciyle bedenimin içerisinde sönmeyen bir ateşle kavruluyordu.
İçimde, benim bile hakim olamadığım sönmeyen bir ateş etrafına kıvılcımlarını saçmaya devam ederken, bu ateşi nasıl durdurabileceğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.
Karşımda, aklım yerinde değilken karşısında soyunduğum, şimdi ise elleri bedenimde gezinen, dudakları dudaklarımı kaplayan bir patronum vardı ve bu durum dışarıdan bakıldığında hiç de normal gözükmüyordu!
Sıcak teninin tenime teması içimdeki birçok ateşi körüklüyorken, boğazımı kavrayan parmakları ve büyük eliyle onun bu kadar sert oluşu bana zevki doruklarda yaşatıyordu. Bu adamın bu denli sert oluşu, sert mizacı ve keskin yüz hatları benim üzerimde hiç de iyi etkiler bırakmıyorken, bu hali hiç kimsede olmayacak kadar çok etkiliyordu beni.
Büyük bedeni ve yapılı vücudu küçük bedenimi kaplıyor, bedenimin büyük bedeni karşısında ufacık kalmasını sağlıyordu.
Dudaklarını dudaklarıma bastırmadan önce gözlerinde gördüğüm şehvet ve birçok anlamlandıramadığım duygu karşısında ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde, ellerim geniş ve yapılı kollarını sarmalarken, tırnaklarımı etine geçiriyordum.
Kalbim heyecanı doruklarda yaşarken, göğüs kafesimi parçalamak istercesine hızlı atıyordu. Ata'dan böyle bir hareketi beklemediğim aşikardı.
Kendimi anın etkisine kaptırırken, irice açılan gözlerimi yumarak ellerimin kollarına olan baskısını arttırdım. Dudakları dudaklarımı tamamiyle esiri altına almışken, bunun verdiği zevkle birlikte yaşadığım şoku üzerimden atmamla aynı şekilde ona karşılık verdim.
Benim karşılık vermemle dudaklarımın üzerindeki baskısı hakimiyetini sürdürürken, kalçamın üzerinde gezinen parmakları baskını artırarak etimi sıktı. Boğazımda sarılı duran parmakları sıkılaşarak beni daha çok kendine çekerken, vücudunu da vücuduma yapıştırarak bir bütün haline gelmemizi sağladı.
Onun bu yaptığı vücudumda karıncalanma hissini oluştururken, sertliğini üzerimizdeki ince kumaşların üzerinden çok net bir şekilde hissedebiliyordum. Vücudum artık bu kadar heyecanı kaldıramazken bedenimi zorlayarak, güçlükle isteklerime karşılık veriyordum.
Arzularım her şeyin önüne geçerken, bütün gerçekleri bir kenara itekleyerek, hayattan soyutlanmış bir şekilde sadece isteklerim doğrultusunda hareket ediyordum.
Karşımdaki bu adam beni öyle bir hale getirmişti ki, etkisi altındayken onu arzulamadan edemiyordum. İsteklerime karşı çıkamıyordum. Gözlerinin arkasındaki karanlığı, bu karanlığın beni içine çektiğinin farkındaydım. Bunların hiçbiri şu an umrumda olmazken sadece tutkunun ve şehvetin peşinden ilerliyordum.
Dudaklarımı sert ve hoyrat bir şekilde dudaklarıyla saran bu adama karşılık onun bu kadar sert oluşu, onu çok çekici kılıyordu.
Bedenimde gezinen elektrik hissi bütün vücudumdaki hakimiyetini sürdürürken, heyecanla olduğum yerde kıpırdandım. Bedenime hükmeden bu adam, ellerini çok rahat bir şekilde kullanabiliyorken dudakları da dudaklarımı nasıl hakimiyeti altına alabileceğini çok iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ BALO +18
Teen FictionAsistan-patron kurgusudur! (Tamamlandı) Dudaklarının varlığını dudaklarında hissediyor, teninin sıcaklığını teninde hissediyordu. Bedeni üzerinde kurduğu hakimiyeti varlığını sürdürürken, kendisini nasıl bir ateşin içine attığın farkında bile değild...