SINIR: 500 VOTE 400 YORUM
Satır aralarına düşüncelerinizi bırakın :*
Bedenim sanki alevlerin arasında yanıyormuşcasına kötü hissediyordum kendimi. Alkol her geçen saniye etkisini daha fazla hissettirirken, bedenim her geçen saniye kötüye gidiyordu. Yaptığım itirafın farkında bile değilken, gözlerimi Ata'nın gözlerinden çekmeden dikkatle ona bakmaya devam ediyordum. Yarın bunları hatırlamayacak olmam her şeyin daha kötü olmasına işaretti.
Ata'nın, duyduğu itiraf karşısında bütün bedeni gerilirken bunu beklemediği aşikardı. Gözlerini bir saniye bile gözlerimden çekemezken yüzündeki ifadeyi gizlemeyi başaramıyordu. Dişlerini sıktığı tepkisiz kalmaya çalıştığının göstergesiyken, şu an nasıl bir durumun içindeydik inanın bilmiyordum.
Sarhoştum, patronumun yatağında patronuma ilanı aşk ediyordum ve yarın bunları hatırlamayacak olmam çok daha kötüydü!
Belki de daha iyi de olabilir. Sonuçta kim patronuna "Ben sana aşık oldum." dediğini hatırlamak isterdi ki? Gözlerimi hala gözlerinden çekemezken yüzümde oluşan aptal gülümsemeye engel olamıyordum.
"Sence ne yapmalıyım? Yani sen patronuna aşık olsan ne yapardın? Bir de daha öncesinde..." diyerek cümlemi yarım bıraktığımda aklıma gelenle şaşkınlıkla ağzım aralandı. Sarhoş kafamla kafama dank eden gerçeklerle gözlerim irice açıldığında, yüzümdeki aptal ifadeyle Ata'ya bakıyordum.
"Aaa, daha öncesinde bir şeyler yaşamıştık ama o zamanlar patronum değildin. Biz seninle ne yaşamıştık?" Elimle başımı kaşıyarak düşüncelere daldığım sırada Ata'nın dudağının kıvrılmasıyla yüzümde istemsiz bir gülümseme oluştu. Yüzündeki gülümseme anında aklımdaki her şeyi unuttururken, öylece olduğum yerden yüzünü incelemeye başladım. O kadar güzel gülüyordu ki bakışlarım gülüşünün içerisinde kaybolup gidiyordu.
"Üzerini değiştirelim." Diyerek arkasını dönüp giden Ata'ya karşılık kaşlarımı çattım.
"Beğenmedin mi elbisemi? Ama ben çok güzel bulmuştum. Neden beğenmedin?" Ben Ata'nın arkasından seslenirken beni hiç duymuyormuşçasına diğer odaya girdi. Kısa bir sürenin ardından elindeki iki parça siyah pijama takımıyla yanıma gelerek elindeki pijama takımını yatağa koymasıyla kaşlarım çatıldı.
Üzerime doğru eğildiğinde bana karşı kurduğu yakınlık karşısında bedenim buz kesmişti. Yapılı göğsü direk olarak karşımda dururken bedenine dokunmamak için kendimi zor tutuyordum. Ellerim iki yanımda yatağın üzerindeyken, onun elleri belimden arkaya doğru ilerleyerek fermuarıma ulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ BALO +18
Teen FictionAsistan-patron kurgusudur! (Tamamlandı) Dudaklarının varlığını dudaklarında hissediyor, teninin sıcaklığını teninde hissediyordu. Bedeni üzerinde kurduğu hakimiyeti varlığını sürdürürken, kendisini nasıl bir ateşin içine attığın farkında bile değild...