BÖLÜM 17 : HABER

40.7K 1.8K 1.1K
                                    

Bu bölüm yeni birisi dahil oluyor kitaba. Emin olun seveceğiniz biri. :)

SINIR: 650 VOTE 600 YORUM

Göz kapaklarım sanki bana ihanet etmek istercesine açılmamakta ısrarlarına devam ederken, başımdaki keskin ağrı kendini belli etmek istercesine zonkluyordu. Başım feci şekilde ağrılar içerisindeyken yüzümü buruşturarak gözlerimi aralamaya çalışıyordum fakat göz kapaklarım ağırlığını gözlerime veriyordu.

Elimi başıma götürerek parmaklarımı şakaklarıma bastırıyor, dairesel hareketlerle masaj yapıyordum. Başımdaki ağrının bir nebze olsun azalmasını beklerken tek bir değişim dahi olmuyordu!

Her seferinde aynı şeyleri yaşayıp bir daha böyle bir şey yapmayacağıma dair sözler versem de bir türlü bu sözleri tutamıyor, hep aynı konuma düşmeyi başarıyordum.

Başımdaki keskin acı kendini sonuna kadar belli ederken, göz kapaklarımı aralayarak etrafın netleşmesi için bir süre bekledim. Odağımın netleşmesiyle etrafıma bakındığımda hala Ata'nın odasında olduğumun farkına vardım. Göz kapaklarım hala gözlerimin kapanması için ağırlığını verirken, iki elimle gözlerimi ovuşturarak etrafıma bakındım.

O sırada göğsümün üzerindeki ağırlığın ve sıcak tenin farkındalığıyla gözlerim göğüslerimin üzerinde gezindi.

Gördüğüm şeyin şaşkınlığıyla kaşlarım havalanırken gözlerim irileşti. Ardından gözlerimi kolundan bedenine doğru çıkararak şaşkınlıkla Ata'ya baktım. Yatağa yüz üstü uzanarak bir elini yastığın altına sokmuş, diğer eli ise göğsümün üzerindeydi.

Bu pozisyonu dolayısıyla sırt kaslarının ortaya çıkması gözlerimin orada dolanmasını sağlarken, uzunca bir süre gözlerimi sırtında dolandırdım. Gözlerim dün gece sırtında oluşturduğum izlerde gezinirken dudağım kıvrıldı. Bu görüntü hoşuma giderken elimi sırtında gezdirmek istesem de bunu yapmadım.

Bir süre sessiz bir şekilde, öylece Ata'yı izledim. Yüzünü, çıplak vücudunu, saçlarını, uyurkenki halini, her şeyini inceledim.

Bir insan uyurken bile mi sert yüz ifadesinden ödün vermezdi?

Eli hala göğsümün üzerindeki baskısına devam ederken yutkunarak elimi elinin üzerine koydum. Sütyenin üzerindeki eli, tenime değen birkaç parmağı benim sınırlarımı zorlamaya yeterken bacak aramda oluşan sızıyı görmezden gelerek göğsümün üzerindeki elini tuttum.

Sıcak ve büyük elini avucumun içerisinde hissederken, bu an beni bitimeye yetiyordu. Elini tutmuş olmam içimdeki heyecanı ortaya koyarken, içimdeki duyguları bastırmaya çalışarak elini göğsümün üzerinden çektim.

Kendimi zorlukla yataktan kaldırdım ve ayaklarımı yataktan sarkıtarak yerde duran yumuşacık terliklerimi ayağıma geçirdim. Hızlı hareketlerle pijamamın önünü sonuna kadar düğmeleyerek kalçamı yatağın üzerinden kaldırdım. Gözlerim etrafta gezinirken, yerlerde gördüğüm eşyalarla alt dudağımı dişlerimin arasına aldım. Dün gece olanlar bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçerken utanarak gözlerimi yerden çektim.

Yerde duran elbisemi alarak doğruldum ve hızlı adımlarla kapıya doğru adımladım. Ata uyanmadan odadan çıkıp gitmem lazımdı yoksa onun yüzüne bakarsam dün yaptıklarımız aklıma gelecekti ve utançtan yerin dibine girecektim.

Dün resmen patronumla sevişmiştim!

Aklımdaki düşünceyi silmek adına başımı iki yana sallayarak, hala odada olduğum gerçeğinin farkındalığıyla hızlı adımlarla odanın kapısına ulaştım ve kapıyı araladım. Koşar adımlarla odadan çıkacağım sırada karşımda gördüğüm adamla birlikte olduğum yerde kalarak şaşkınlıkla gözlerimi araladım.

MASKELİ BALO +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin