11th

3 0 0
                                    

WHO'S NEXT... I guess.

Aha. My target on some new students.

Ayashi... tak cantik.

Wang... kureng.

Jiy... boleh tahan tapi kurang stail.

Kenni, bulu mata lebat sangat, seram.

Kellie... biasa biasa je. Twin Kenni ke?

Gah, boring. Dia menyandarkan badan pada kerusi empuk bergerak, memejamkan mata sejenak. Kena ban dan lepak dalam dorm, tak pun lepak sini sana, memang dah biasa baginya. Jadi kali ni, dia lepak dalam bilik T.K. pula. Penangan kutu rayau.

Terasa pula seperti sesuatu berada di atas perutnya. "Hiro, my fluffyboy." Dia mengusap lembut badan Hiro. Yep, boleh dikatakan hanya Hiro yang dia percaya dan ada tika ini. Daripada manusia, hanya ada apabila perlu. Tch. Kaze menghadap buku tebal di atas meja itu kembali. Buku pendaftaran ahli, memanglah pun."Hiro, come. I'll let you pick."

Hiro melompat naik ke atas meja. Kakinya bergerak-gerak di atas helaian buku itu. "No, she's married." Kaze menggeleng, mengangkat telunjuknya sambil digoyangkan ke kiri dan ke kanan. Hiro sedikit melenting, cuba untuk memprotes sesuatu. "Oh, bukan yang tu. So....yang ni?" Hiro sedikit melalak mengiakan. Kaze menguntum senyum.

"Kaze? What're you doing..."

"My apologies after getting in without your permission." Dia menundukkan wajah seketika, sedikit sarkastik. "Admin T.K., if you'll excuse me."




TELEFON DIGENGGAM KUAT. Menopang dagu. Telefon bergetar untuk entah kali ke berapa.


Yuichi^-^

Esok datang ke tidak?

Kita ada kawan baru!

Datanglah! :(

Kenapa Fafa seen je??

Fafa sihat?

Tak kira esok aku datang rumah

kau, okey??


Kawan baru? Baguslah. PM Yui cuba tidak diendahkannya. Tak apalah, esok bukannya aku ada kat rumah.

Dia tahu rumah aku kat mana? Gasps!

Dia cuba tergelak pula sambil tangan menepis angin lalu. Tak mungkin.! Aku tengah cuti sekarang, kalau dia tahu rumah kat mana pun... bukannya ada orang. Tengah santai melepak dekat Twikki Island nih!

Membawa diri. Jauh.

Dia menggeliat-geliutkan badan seketika, kemudian mula membuka laman kumpulan F di telefon. Matanya fokus membaca akhir ayat.


ROF INTERNATIONAL GC

Join ROF group on Messenger by visiting: me.join.Int.ROF.GC

If you have questions regarding ROF staff and game/even hosts, please leave a message to ROF DIARY page or Admin Diary


Dia menarik nafas dalam. Fuh. Admin Yari, is it? Messenger dibuka, contact admin Diary ditekan sambil menghantar sesuatu.


Admin Diary

Boleh. Luahkan je, Rafa?


Dia mengetap bibir, merenung skrin telefon.


Saya suka someone. Tp dia taktahu

dia nampak mcm suka org lain, so

tu je, sorry ganggu admin! OTL

it's my job. To listen.

Harini sure lofessions day, haha.

Oh, lofessions? Love confessions?

TQ for listening, anyways! <:


Baru nak menghantar chat lagi, Rafa telahpun meninggalkan ruang sembang itu. Yari melepaskan nafas perlahan.


You can't reply to this conversation. Learn more.


You can't reply, huh... Dia membuka PM ahli lain pula. Jom sembang dengan? Moderator JJ lagi.



P/S; do vote and leave feedback!

Displayer; DelinquentWhere stories live. Discover now