40th

2 1 0
                                    

"TAPI..." JESICA seolah memikirkan sesuatu sambil mengerutkan dahi. Seperti memikirkan masalah negara aje gaya. Wee sekadar mengangkat kedua belah keningnya. "Macam mana dia orang berdua boleh di positionkan untuk first aid and safety ni, I tak tahu pula kalau... those yang bukan mod also can be the one yang menguruskan festival, being festaff, I should say." Tuturnya masih hairan bin ajaib pada Wee yang duduk pada sisi katil di bertentangannya.

"Engkau ni, macamlah aku tahu."

"You're admin.!"

"Ketua kepala dia si GK tu."

"Uhm, Adam has any idea?"

"Rasanya tak salah even though bukan mod yang handle."

"Tak cakap salah... do you have any idea engkau ditugaskan untuk first aid team?" Soalnya pula. "Macam... tak," jawabnya sendiri melihat riak muka Adam.

"Serabutlah engkau orang ni, fasal ni pun nak gaduh ke?" Setelah sekian lama berdiam diri, Kaze bersuara.

"Kita bukan gaduh. Cuma memastikan aje. Even Adam sendiri tak tahu, dan kau ni siapa?"

"OK. Nobody." Kaze mengangkat tangan pasrah. Dari tadi asyik kena bash, patut aku pengsan aje sama-sama dengan Yui. Huh. "Eh... ni Kaze lah Jesi.!" Wee seakan teringat kembali muka si gangster Kaze dulu kala.

"Kaze?"

"Kaze anak CEO tak sedar diri, suka cari gaduh tu." Kaze muka sukar ditafsirkan riak. Jahat sangat ke aku ni?? Belakang badan Kaze ditepuk-tepuk Adam, cuba menenangkan. "Tak kisahlah CEO ke, anak CEO, penolong kanan CEO, manusia juga." Sedas Jesica memberi. "Admin GK offer me good. As moderator, dengan Yuichi sekali."
"And, why?"

"Out of sudden,"

"Then that explains." Jesica mula berdiri. "Kita orang gerak dulu. Jangan lama-lama sangat kat sini. Yuk, Wee."

"Saya jaga dia." Jesica menyengetkan kepala.

Adam.

"Go, ahead." Seakan terperasan ada tubuh lain di muka pintu, dia menegakkan kepala kembali. "Tery. Yari. Arata."

Adam menyiku sekilas pinggang Kaze. "Hei. Apa aje yang kau cakap dekat Yui?"

 "Takdelah apa pun."



P/S; do vote and leave feedback!

Displayer; DelinquentWhere stories live. Discover now