Vesnik Smrti
01
Osećao sam se neuništivo. Osećao sam se prebijeno iako sam osećao kako se sve zaceljuje i dalje sam se osećao prebijeno. Mrzeo sam ovaj osećaj, Nerova krv mi je uvek davala osećaj kao da sam neuništiv iako mi je telo bilo slomljeno. Više od svega sam mrzeo to što sam u privatnosti svojih misli postao džangrizavi starac koji je na ovoj planeti previše vekova. U čemu je poenta mog postojanja? Rebro mi je krcnulo vraćajući se na mesto, zaceljujući se, još uvek sam mogao da osetim stisak ruku vampira koji mi je to uradio. Naravno, to je bila poenta mog postojanja, želeo sam da ih uništim sve, a onda mogu i sam da napustim ovaj poluživot. Imao sam osećaj da se vučem kao pijanac kroz park, siguran sam da upravo tako i izgledam. Spustio sam se na klupu kako bih malo posmatrao smrtnike oko sebe. Morao sam se podsetiti da postoji više od života od ubijanja moje sopstvene proklete vrste. Zavalilo sam se i raširio ruke oslonivši ih na naslon klupe, rebro me nije bolelo više, a ostatak će se brže zaceliti ako se ne budem kretao. Posmatrao sam devojke koje hodaju na štiklama kao lane koje prvi put oprobava svoje noge. Nisu bile svesne koliko su smešne, koliko je njihov život smešan, kratak. Proći će pre nego što shvate da je prekasno da ga žive, a protraćile su veći deo njega u površnim razmišljanjima o tome kako će impresionirati muškarce, dečake... tražeći pravog partnera za nastavak vrste. Komedija, tragedija... Svi oni žure negde, ceo život im prođe u žurbi. Parovi su bili posebna stvar koju sam voleo da posmatram, neki su bili očigledno zaljubljeni, bilo mi je drago što to još uvek očigledno postoji, bolelo je što to još uvek postoji za sve njih koji će proći kroz moje postojanje kao dašak vetra dok se meni to nikada neće vratiti. Dok sam pratio pogledom smeđokosog dečka koji je držao svoju ruku prebačenu preko ramena riđeokose sitne devojke primetio sam jedno sitno biće ne klupi kojoj su se oni približavali. Nisam mogao proceniti ni da li je muška ili ženska osoba u pitanju. Na sebi je imala crni duks, kapuljača je prekrila lice osobe koja je sedela nogu prekrštenih ispod sebe. Mali čupavi pas je spavao u njenom krilu dok ga je sitno ljudsko biće mazilo odsutno posmatrajući ljude oko sebe, kao što sam i ja radio. Ruka je na momenat zastala, sitna osoba je prestala da diše, toliko sam bio fokusiran na sitno ljudsko biće da sam i sa ove daljine čuo da joj srce ubrzava uspaničeno. Nesvesno sam prešao pogledom preko okoline, želeo sam iz nekog neobjašnjivog razloga da nju ili njega zaštitim od opasnosti koja je naterala ovo sitno neshvaćeno biće da se uplaši. Samo što oko osobe uvijene u crne oblake nije bilo ničega osim para koji je stao nekoliko metara dalje i ljubio se ispod ulične svetiljke. Kapuljača koja je skrivala lice uplašenog bića je bila blago okrenuta na tu stranu. Žensko? Ne vidim da li ima grudi, duks je preširok, nema nalakirane nokte, ne vidim joj lice, ali pretpostavio sam da je žensko ili je neki sitan momak koji je bio zaljubljen devojku riđe kose. Pre bih se kladio da je u pitanju sitan momak koji je zaljubljen u smeđokosog momka ispod ulične svetiljke. Možda i jeste žensko i zaljubljena je u devojku koja se ljubila sa smeđokocim momkom. Nisam osuđivao ni jedno ni drugo, ali sam želeo da znam šta je u pitanju. Ne znam zašto, ali želeo sam upravo to. Slušao sam kako se otkucaji uspaničenog srca umiruju čim su oni nastavili svojim putem. Možda bih mogao popričati sa ovom osobom. Možda je vreme da nađem prijatelja osim Nera. Možda mogu njemu ili njoj da pomognem da izađe iz te tame, njihovi životi izgaraju prebrzo, nije bilo poente da ova sitna osoba provede svoje prekatko postojanje okružena crnim oblacima. Otišao sam toliko daleko u ovim razmišljanjima da sam čak i pomislio da bih mogao sebi stvoriti prijatelja za večnost. Zašto bih uopšte pomislio tako nešto? Ko je ova osoba u senci i zašto je okupirala moje misli sa tolikom silinom? Ja ne znam ni da li je u pitanju muško ili žensko, a razmišljam da mu prenesem moje prokletstvo. Kakvu to magiju ovo ljudsko biće poseduje? U redu Alek, prođi pored nje ili njega, po parfemu ćeš znati. Ako je žensko verovatno bi se pre ili kasnije ispostavilo da je dosadna i površna kao i sve ostale, ako je muško verovatno je gej i možete se družiti ići na piće i generalno možete uživati jer on neće dovlačiti žene u društvo. Dogovoreno.
YOU ARE READING
Moje ime je Život 02 ✔️
FantasyDecenijama kasnije priča se nastavlja, za besmrtne život ide dalje. Ko se vratio? Ko je preživeo? Ko je morao da pogazi sve što jeste da bi obezbedio bezbedan povratak ostalih? Priča se nastavlja u rivalstvu kralja i kraljevog dželata.