Dar života
03
Put do kuće je trajao nekoliko sati duže nego onih pet minuta do grada. Zato što sam ja vukao Mihu koji bi zaspao svakih par minuta i srušio se na zemlju jer ja to nisam očekivao. Trajao je virtuelno duže jer sam slušao Lunu kako brblja i Aleka kako se smeje iako nisam bio siguran da razume sve jezike kojima se služila. Neke nisam ni ja razumeo. Možda bi samo Nero razumeo sve. Kada bolje razmislim, bilo mi je drago što je Alek nosi, a ne Nero. Alek se odjednom zakikotao na nešto što je ona rekla, ali ja nisam mogao razumeti jezik.
" Šta ona brblja?", pitao sam generalno, nisam mislio na ono što je poslednje rekla. Pomislio sam da bi Alek možda i mogao da se naljuti što uopšte pitam, ali nije. Luna nije ni čula da sam ja nešto rekao, visila je kao ranac na Alekovim leđima, njena glava je bila položena na njegovo desno rame, a ja sam vukao Mihu sa njihove leve strane.
" Podsetila me je da sam joj dužan, mislim deset funti, iako nisam siguran da je to rekla, jer je uspela da napije vampira. Ne mogu da verujem da se toga sada setila. Veoma mi je zanimljiv način na koji sada razmišlja. Mada je ne razumem pola šta govori. Šta si ti razumeo od svih gluposti koje je izgovorila?", posmatrao me je znatiželjno. Želeo je da zna sve jer ga je ovo njeno ponašanje veoma zabavljalo. Moram priznati i mene je, Luna je bila veseli pijanac sa kojim si se mogao smejati toliko da bi te trbušni mišići boleli nedelju dana. Samo mislim da Alek namerno nije preveo šta joj je tačno dužan i gotovo sam bio siguran da se nije radilo o funtama. Svejedno sam mislio da je red da mu odgovorim ono što sam mislio da on možda nije razumeo.
" Uglavnom priča sa Mihom. Rekla mu je da ju je za srce ujeo jer nije mogao da je prati. Navodno je razočarana duboko u njega. Rekla mu je da je upropastio jedinu priliku koju su imali jer smo te sada Eni i ja pretvorili u dosadnog starca koji im neće više dozvoliti da idu igde sami. Ponovila je nekoliko puta pravila naše staračke sekte pravilo broj..."
" Izvini Eone što nisam nikada ispoštovala išta što si tražio od mene, ali sada ću ispraviti sve", Lunina glava se pojavila na Alekovom levom ramenu. Posmatrala me je očiju punih suza i ja nisam mogao uraditi ništa osim da klimnem glavom jer nisam baš sasvim razumeo njeno ponašanje niti trenutni način razmišljanja i iskreno me je prepala naglim pokretom i rečima koje je izgovorila. Nasmešila mi se jednom pre nego što se okrenula od mene, poljubila Aleka u vrat i ostala da leži tako na njegovom ramenu.
" Alek, kada se sledeći put rodim... Neću čekati dvesta godina", prošaputala je na ruskom i ja sam se trgao kada se Alek zakikotao na njeno obećanje. Nisam razumeo zašto se smeje tome što je ona mislila da će opet umreti, nisam razumeo zašto se smeje jer sam znao šta je pod time mislila. Bilo joj je žao što je propustila mogućnost da oni imaju ono što sam ja imao sada. Želela je to zbog njega, znao sam njeno mišljenje o tome kakva bi ona bila majka. Njeni nasumični izlivi emocija su mi bili veoma čudni. Nisam navikao da ona ovo radi. Mora da ju je i jedno i drugo izjedalo već neko vreme iako sam siguran da nije samo mene prevarila pretvarajući se da se ne brine oko ičega.
" Ne moraš umreti zbog toga Luna. Nisam ljut na tebe što si čekala dvesta godina", odgovorio joj je i položio dlan na njen obraz.
" Ukrašćemo njihovo dete. Oni to neće očekivati ni za milion godina. Neprobojan plan. Kada nam dosadi ili budemo želeli odmor vratićemo ga, a onda kada se ponovo uželimo opet ćemo ga ukrasti. Neće nikada posumnjati u nas", pričala je mrtva ozbiljna i zbog toga je ono što je rekla bilo još smešnije. Alek se smejao na sav glas, a ni ja nisam mogao da se obuzdam.
" Nemoj takve stvari govoriti na glas, nikada ne znaš ko će te čuti, a onda će naš plan propasi."
Alek je šaputao navodno zaista zabrinut za propast tog plana, ali se smešio i dalje zabavljen njenim predlogom.
" Eon neće nikome reći. On će čuvati našu tajnu. Ne brini se", potapšala ga je po obrazu tešeći ga, a ja sam mislio da ću morati da pustim Mihu i sednem ako ona nastavi sa ovime. Nisam mogao da prestanem da se smejem. Okrenula se odjednom ka meni i odmeravala me smrtno ozbiljnim pogledom.
" Reci mu Eone da nećeš odati naš plan Eonu i Hani", podigla je obrve podstičući me da uverim Aleka u istinitost njenih reči koje nisu imale ni najmanjeg smisla.
" Ne samo da nam neću reći već ću i podsticati taj plan kada god mi bude bilo potrebno sna", uveravao sam ih oboje. Luna je ispružila ruku ka meni iako je bila okrenuta ka Aleku i klimala glavom.
" Problem rešen. Ne moram umreti još uvek. Stvarno mi se ne umire više. Naporno je sve to... Umalo da zaboravim.... Alek. Uspela sam da napijem Markusa, dužan si mi deset puta da uradiš ono...", Alek je prekrio njena usta rukom ne obazirući se na to što je ona i dalje mumlala u njegov dlan. Mislim da se moj želudac digao do gornje granice, a Alek me je poštedeo pogleda, samo je odmahnuo jednom glavom.
" Uradiću to kada mi kažeš kako si ga napila", odgovorio je kao da pregovara sa njom. Poštedeo me je informacije zbog koje sigurno ne bih mogao spavati. Nije se radilo samo o tome što su to njih dvoje u pitanju, verujem da bih reagovao isto i da su Miha i Eni u pitanju i to mi je umirilo savest.
" To nije bio deo naše opklade, samo budi srećan što nisam to uradila tebi. Ja sam svoj deo odradila. Tvoje je da uradiš ono što si mi obećao za uzvart ako uspem."
Varala je, nije samo napila sirotog Markusa. Koristila se nekim prljavim trikovima jer je želela da dokaže da to može i jer je želela to što joj je Alek obećao da će uraditi i neki deo mog uma se ipak pitao šta je u pitanju. Bio je vampir i bio je Alek i šta god da je bilo u pitanju ona je to dovoljno želela da je varala da to dobije i bio sam znatiželjan, ali sam isto tako znao da je to jedna od onih stvari koje nikada ne bih trebao znati.
" Dogovor je dogovor i hvala ti što nisi to na meni testirala", odgovorio joj je, a ja sam se ipak zahvaljivao što nisam znao o čemu se zapravo radi. Mada moj um je naravno već stvarao slike i bio sam na granici da povratim sve što je bio u mom stomaku.
" Nudim ti još deset ako mi kažeš šta si ga pitala", dodao je brzo i ja sam se pretvorio u uho jer sam i ja želeo da znam isto to iako nisam mislio da ću imati priliku da čujem odgovor uskoto. Luna je podigla svoje usne do Alekovog uha, ali nije rekla ništa, ugrizla ga je za ušnu školjku pre nego što se zakikotala tiho.
" Primamljivo, ali ću vas mučiti obojicu neko vreme što se toga tiče", bila je pijana i trezvena istovremeno i to je bilo dovoljno da i Alek i ja znamo da je nešto veliko bilo u pitanju.
" Možda da ponudim nešto drugo? Ili Eon nešto da predloži da ubrzamo proces mučenja", predložio je sabrano. Znao je da je nešto ogromno u pitanju isto kao što sam ja znao da on ne misli da bih joj ja ponudio išta slično onome što joj je on nudio. Obojica smo znali da nam je ovo jedina prilika da saznamo odgovor. Čim se ona otrezni nećemo znati ništa sve dok se neko sranje ne desi. Poznavajući nju, neko veliko sranje.
" Ne treba meni ništa, ja sam savršeno srećna", odgovorila mu je i znao sam da se smeši kao Lucifer iako to nisam video. Zagrlila ga je čvrsto i poljubila ga u obraz.
" Eone... Izgubio sam Lunu", javio se Miha iznenadivši nas sve dovoljno da se nismo samo Alek i ja smejali i Luna se smejala.
" Ne brini se Miha, pronašli su me pre nego što sam stigla da napravim neko sranje. Nisi u nevolji... Barem što se njih tiče, ne garantujem ništa za Eni, ali mislim da ću joj ja moći objasniti. Ne brini se ti ništa. Spavaj."
ESTÁS LEYENDO
Moje ime je Život 02 ✔️
FantasíaDecenijama kasnije priča se nastavlja, za besmrtne život ide dalje. Ko se vratio? Ko je preživeo? Ko je morao da pogazi sve što jeste da bi obezbedio bezbedan povratak ostalih? Priča se nastavlja u rivalstvu kralja i kraljevog dželata.