Moje ime je Život 27

31 8 0
                                    

Plaćanje duga

06

Navikla sam se na njihov način života mnogo brže nego što sam u početku mislila. Njih troje su svejedno imali neki svoj jezik koji nisam još uvek u potpunosti razumela. Alek mi se kleo da ne komuniciraju mentalno, da ne kriju ništa od mene. Možda Alek nije razumeo da me je to nateralo da se osećam još gore jer je to značilo da oni komuniciraju samo pogledom. Sa druge strane koliko je dobro krenulo sa celom situacijom Eon Hana, Alek i ja toliko je bilo par situacija u kojima to nije uopšte funkcionisalo. Ne može se izbrisati moja i Eonova istorija. Mislila sam da će to svima biti problem osim meni. Ja sam imala najviše vremena da se naviknem na izbor, ali na momente je bilo čudno, na momente je čak i bolelo. Mada jesam bila srećna, zaista, ali to nije promenilo to čega se sećam i to šta osećam prema svima njima. Trebalo nam je godinu dana da se naviknemo da živimo zajedno i da to ne bude čudno. Čak i da se Alek i Eon šale na taj račun. Eon je doduše više puta od mene tražio da obrišem određena sećanja na mene. Da ih zajedno zaboravimo. Alek to nije znao, nije ni Hana, a sada nismo čak ni Eon i ja jer nisam znala šta smo sve zaboravili, ali bilo je lakše. Pričala sam sa Eonom više puta o svemu. Analizirali smo sve kroz šta smo prošli i kako je došlo do toga. Uglavnom smo to radili dok su Hana i Alek spavali, pričali smo u mislima jer nam je tako bilo lakše. Nismo morali gledati jedno drugo. Dogovorili smo se da moramo biti u potpunosti iskreni ako mislimo da uspemo da ostanemo u dobrim odnosima. U početku je bilo teško biti iskren i reći da mi nešto smeta ili da me boli nešto što govori ili radi, ali on je bio iskren i volela sam ga zbog toga. Sve ređe je bilo tih momenata i sve češće sam uhvatila sebe da sam srećna kada je zagrli ili poljubi. Svejedno smo oboje znali da će taj dogovor važiti zauvek. Da će uvek biti dana kada nije lako i da će uvek biti sećanja koja će nas zaboleti, ali to je bila cena koju smo oboje bili spremni platiti za sreću koju smo dobili. Hana je vremenom navikla da ne treba da se krije od mene, da ne mora da se sakriva niti bira reči. Alek, Alek je namerno izazivao Eona i mene, on je čekao dan kada će sve ovo pući i ispostaviti se da se Eon i ja sve vreme pretvaramo. Govorila sam sebi stalno da ako je bilo moguće da njih dvojica postanu prijatelji dok su mislili da se bore oko mene, onda mora postojati mogućnost da sve ovo funkcioniše sada kada niko ne mora da pati. Takođe sam im obojici dala nekoliko stavki oko kojih su se udružili protiv mene. Tražila sam da vodim Hanu kod Nera, obojica su hteli da me ubiju, možda Alek čak i više nego Eon. Eon mi je uvek verovao i slagao se uglavnom sa svime što tražim od njega, ali Hana je izgleda Alekova mala devojčica i ubio bi svakoga ko je povredi. Mislim da bi mu manje smetalo da Eon poljubi mene pred njim nego što poljubi Hanu. Napravi nesvesno grimasu svaki put. Da nije izgledao mlađe od Hane rekla bih da se ponaša kao pedesetogodišnjak čija ćerka prvi put ima dečka. Zabavljalo me je to i rastužilo jer bi on bio najbolji otac na svetu, znala sam to i bez onoga što mi je Hana ispričala. Bolelo me je to što nije mogao ostati čovek i gledati njegovu Maju kako odrasta. Mada jesam sebična pa sam srećna što ga ipak imam.
* Spavaš?*
Trgla sam se kada sam ga čula, kraj mene Alek se promeškoljio i privukao bliže uz sebe. Bila je to jako čudna navika za nekoga ko je najveći deo svoga života proveo spavajući sam.
* Ne spavam. Šta se desilo?*
Bila sam budna već neko vreme, ali Alek je toliko spokojno spavao da nisam imala srca da ustanem. Tvrdio je da nikada nije spavao toliko dobro koliko je spavao proteklih godinu dana. Čak ni pre kada smo bili zajedno. On to objašnjava sa večitim oblakom zvanim Eon iznad njega, sada ga više nije bilo. Alek je izgleda zaboravio na Nera, Eon i Hana takođe. Bili su previše ušuškani u ovu njihovu malu čauricu sreće ovde i nisu želeli to da menjaju. Mogla sam se lako prepustiti tome, ali nas četvoro nismo bili jedina bića na ovoj planeti i ja nisam mogla zaboraviti na Nera. Dugovala sam mu, svima njima, ali Neru možda najviše. Morala sam mu se odužiti kako bismo oboje mogli živeti u miru.
* Ništa se nije desilo, samo sam želeo da pričam sa tobom.*
* Dobro. O čemu si želeo da pričamo?*
Nije bilo potrebe da proispitujem njegove motive, ako je rekao da se ništa nije desilo, onda se ništa nije desilo. Takav je bio dogovor, nema više laži.
* Ako Hana nije još uvek prestala da se razvija, da li ona može ostati trudna?*
Molim? Molim?! Ne može. Da li može? Nisam sigurna. Nisam nikada razmišljala o tome. Nije mi ni jednom palo na pamet tako nešto. Razmišljala sam o tome da li Alek može biti otac, ali nisam nikada razmišljala o tome da li bi Eon to mogao biti. Dobro je Luna, smiri se.
* Da li me to pitaš zbog nekog posebnog razloga ili samo želiš da znaš?*
* Zanimalo me je. Nisam nikada razmišljao o tome, ali posmatram nju i Aleka i mislim da bi to bilo lepo. Zar ti nisi nikada razmišljala o tome kako bi to bilo?*
* Nisam mnogo razmišljala o tome. Ja bih bila užasna majka svakako, ali mogu tebe zamisliti kao oca. Čak mogu i Hanu zamisliti kao majku. *
* Zašto ti misliš da bi bila užasna majka?*
* Zato što sam imala priliku sa Mihom, Eni, Monom, Manom, Alejn i Odenom. Nisam se baš nešto preterano pokazala u tome. Alejn i Iliro su bili divni zato, Iliro je bio divan sa tobom, zato što je Nero bio isti sa Ilirom. Ti si mogao naučiti to od Ilira.*
* Više sam naučio od Aleka priznajem. Nemoj mu to reći, ali on bi bio najbolji otac na svetu.*
* Alek je bio otac, on jedini od svih nas zna kako je to stvarno.*
* Kako to misliš Alek je bio otac? On može imati dece? Meni je rekao da ne zna da li je to moguće. Znači ti i on biste mogli imati normalno dete, ne kao Alejn i Iliro.*
* Ne Eone. Alek je imao dete dok je još bio čovek. Imao je ćerku zapravo. Vampir koji je pretvorio Aleka je ubio Alekovu ženu i dete.*
* To je strašno! Nisam to znao. Sada mi je još više krivo što sam ga mrzeo.*
* Nije na meni da ti govorim išta o tome. Da se vratimo na tebe, ako želite dete možete uvek usvojiti. Objasniću ti kako možete pretvoriti dete da bude kao mi. Ne želim da iko više ikada prođe kao Iliro i Alejn. Mada ako Hana može ostati trudna, a iskreno nemam pojma da li je to moguće. Pretpostavljam da jeste. Pomoći ću vam.*
* Luna...*
Trgla sam se jer je Alek prešao prstom preko ivice moje usne. Smejala sam se, nisam bilo toga svesna do ovog momenta. Skrenula sam pogled ne njega i gledala ga kako me odmerava tužno.
" Samo vi nastavite da pričate", promumlao je tiho i prelazio prstom preko mog lica dok me je odmeravao sumnjičavo. Posle godinu dana je ovo prvi put uradio. Znala sam i zašto. Nije da sam krila išta od njega, samo sam smatrala da bi bilo lakše ako Eon i ja obavljamo sve važnije i komplikovanije razgovore ovako. Samo što je Alek sada mislio da nešto krijemo. Nije da nismo krili, ali nije to bilo ono što je on mislio da jeste i mrzela sam što je došao do pogrešnog zaključka.
* Zašto mi Alek preti da će mi iskopati oči? Šta si mu rekla?*
Eon je bio besan na mene jer je mislio da sam ispričala Aleku ono što mi je rekao i da mu Alek preti zbog Hane, sa druge strane Alek se mrštio tužno dok sam ja ni kriva ni dužna bila u središtu nepostojeće svađe.
* Nisam mu rekla ništa u vezi tebe i Hane inače bi pretio da će te kastrirati.*
Odgovorila sam Eonu dok sam istovremeno govorila Aleku na glas.
" Ne skrivamo se od tebe Alek. Samo smo pričali jer smo oboje bili budni. Nisam želela da ustajem iz kreveta jer si ti tako slatko spavao", smešila sam se, nije mi verovao. Uvek je znao kada nešto krijem. Uvek. Samo što ne krijem ništa ovaj put. Svejedno nisam želela da mu kažem o čemu smo Eon i ja pričali. Alek nije odgovorio ništa posmatrao me je sumnjičavo sa podignutom levom obrvom jer je znao da će me to posebno poremetiti. Moje srce jeste ubrzalo ritam i on je to znao, zato se nasmešio pokvareno ne progovorivši ni reči.
" Luna...", progovorio je odjednom tihim nežnim glasom, a ja sam se pretvorila u gel. Imao je prelep glas, još uvek je držao levu obrvu podignutu visoko.
" Molim Alek?", kikotala sam se zabavljeno, ali on je bio besan. Osećala sam to sada. Bio je jako besan iako se to nije moglo videti na njegovom licu. Odjednom sam bila svesna zašto on ćuti, odjednom sam postala svesna činjenice da mi se Eon ne obraća. Rekao je nešto Aleku i Alek je besneo zbog toga.
" Ja ću njega ubiti", nastavio je Alek ne promenivši boju glasa.
* On će me stvarno ubiti ovaj put.*
* Hoće.*
" Nećeš", odgovorila sam grleći Aleka čvrsto, ali Alek se samo ugrizao za donju usnu i klimnuo glavom. Nozdrve su mu se blago raširile.
" Da ti nije palo na pamet da ga upozoriš", nastavio je Alek odmeravajući me sumnjičavo, ali je rekao to prekasno jer moje misli su već letele ka Eonu.
* Eone, beži.*
Eon nije stigao da pobegne, a ja nisam bila dovoljno brza da pratim Aleka. Nestao je pre nego što sam išta rekla na glas. Dok sam se ja našla u Eonovoj sobi Alek je već držao Eona čvrsto i vukao ga napolje, ni jedan od njih dvojice nije progovarao na glas i mislim da je to bilo delom zato što je Hana mirno spavala. Samo što ja nisam više bila svesna njih dvojice niti sam se trudila da zaustavim Aleka. Znala sam da neće stvarno povrediti Eona, ali čak i da hoće to nije moglo doći do izražaja u mom umu jer sam ja već sedela na krevetu kraj Hane. Eon me je slagao.

Moje ime je Život 02 ✔️Where stories live. Discover now