Önceki bölümü atlamadığınıza emin olun🙃
Keyifli Okumalar 🌼
Chanyeol önde Baekhyun'un elini tutarak koşarken Lu Han hemen arkalarında takip ediyordu onları. Hepsinin de kalbinde hem yakalanma korkusu hem kurtulma heyecanı hem de Yifeng'i bırakmış olmanın acısı vardı. Birden çok duyguyu bulunduran kalpleri hızla atıyor, gözleri dikkatle etrafı tarıyordu. En önden giden Chanyeol nereye gittiğini bilen adımlar atarken kafasında türlü şeyler kuruyordu. Bir yandan buradan çıkmak için, bir yandan da elini sıkı sıkı tuttuğu bedenle yaşayacakları sonraki hayatları için. Avucu içindeki elin sahibi için her türlü tehlikeyi göze almıştı ve bu düşünceyle diğer elindeki kılıcını daha iyi kavradı.
Şüphesiz aralarında en çok korkan kişi Baekhyun'du. İçinde büyük bir sıkıntı vardı ve bu sıkıntı midesinin kasılmasına , kalbinin büyük bir korkuyla atmasına sebep oluyordu. Bu lanet köşkten çıkıp sınırı geçene kadar da geçecekmiş gibi de durmuyordu bu korkusu. Kendisine güç vermek adına biraz daha sıktı avucundaki büyük eli. Korkusu onu öldürecek kadar büyük olsa da bundan sonra olacak güzel şeyleri düşünerek nefes alıyordu. Chanyeol böyle demişti kendisine. Gözlerinin içine kendinden emin bir şekilde bakıp iyi şeyler düşünmesi gerektiği, böylece iyi şeylerin olacağını söylemişti.
Lu Han ise büyük bir kararlılıkla takip ediyordu onları. Kendisi için arkada kalan kızı düşünerek buradan çıkmak istiyor ve tek korkusunu yanında kalan Baekhyun ve Chanyeol için yaşıyordu. Kendisi yakalansa bile hemen öldürülür ve bu pis dünyadan erkenden göçerdi. Şu halde bu, onun için kurtuluş olurdu. Üstelik ardında onu bekleyen herhangi birisi ya da yaşamını sürdürmek için herhangi bir amacı da yoktu. Ama karşısındaki iki kişi için durum öyle değildi. Birbirlerini ölesiye seviyorlardı ki ölümü göze alarak buradan kaçıp kurtulmayı, huzurlu bir hayat kurmayı hayal ediyorlardı. Başlarda her ne kadar Chanyeol'e güvenmemiş olsa da şimdiki çabası, Baekhyun'a bakışları bile ona güvenmesi gerektiğini söylüyordu. O yüzden kendisine yapılan teklifi kabul etmiş ve kendi geleceği için bir şans yaratmıştı. Eğer ki bu şansı yaver giderse eskisi gibi özgür ve mutlu bir hayat sürebilecekti. Keşke bu hayallerin içinde Yifeng de yer alabilseydi diye geçirdi içinden. Bu düşüncelerle elinde tuttuğu hançeri göğsüne bastırarak sıktı.
Chanyeol'un odasından ayrılıp uzun koridoru aşmış, doğu kanadı boyunca koşmaya başlamışlardı. Buradaki askerler şu an nöbet değişim zamanı olduğu için görev yerlerini terk etmişlerdi ve alan boştu. Saray gibi inşa edilmiş köşkün etrafı yüksek duvarlarla çevriliydi ve duvarların arkasında 2 at onları bekliyordu. Chanyeol, Baekhyun'un at üzerinde ilerleyemeyeceğimi tahmin ettiği için onu önüne alacaktı ve yanında Lu Han ve Yifeng ile buradan ayrılacaklardı. Ama diğer ata Lu Han tek binmek zorundaydı bu durumda.
Sessiz, ama koşar adımları tıkır tıkır işleyen planları sayesinde duraksamadan ilerliyordu. Doğu kanadını geçip köşkün arka tarafına dolanacak ve arka bahçenin sığ duvarı üzerinden atlayarak özgürlüklerine kavuşacaklardı.
Chanyeol doğu kanadının dışarı açılan kapısında durup duvara yaslanarak dışarıyı kontrol etti. 2 asker sohbet ederek arka taraftan ön bahçeye doğru ilerlerken sırtını duvara yaslayarak bakışlarını arkasına çevirdi ve kafasını sorun olmadığını belirten şekilde salladı. Kendisine bakan korkulu, parlak kahvelere içini rahatlatacak bir gülümseme vererek alelacele bir öpücük kondurdu alnına.
Kafasını tekrar uzatıp dışarıyı bir kez daha kontrol etti ve güvenliğinden emin olunca adımını dışarı atıp yürümeye başladı. Karanlık alanı aydınlatan tek şey açık gökyüzünde salınan dolunayın güçlü ışığıydı. Acele adımlar arka tarafa geçişi sağlayan köşeye geldiğinde tekrar duraksadı ve boş alan onlara avantaj sağlayıp geçmelerine izin verdi. Köşkün kurulduğu arazi geniş olduğu için iki avlu geçmeleri gerekiyordu. Bu avlulardan birisi köşke aitken diğeri, yani arkada kalan avlu askerlerin eğitim alanı gibi kullanılıyordu. Onların aşması gereken duvar eğitim alanı duvarı olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sterliçya
FanfictionÇin Hanedanlığı sınırları içerisinde bir kaçış öyküsü... Ya da daha fazlası... @winesis'in doğum günü için, doğum gününde yayımlandı.💃💃🥳