Banyo

362 38 34
                                    

Keyifli Okumalar 🌼

2 Gün Sonra

Geçen 2 günde karargah misafirleri bulundukları yeri yeterince tanımış, buraya alışmaya başlamışlardı. Şüphesiz bunda en büyük etken misafirlerini ağırlamaya hevesli Zhan idi. İlk günden bu yana yeni gelenlerin kapısından ayrılmayıp bizzat kendisi tanıtmıştı her yeri. Her biri ile kendisinden beklendiği gibi hızlı bir samimiyet kurmuştu. Çok konuşkan ve girişken olmasının yanında kendisini de hemen sevdiren bir karakteri vardı. Şeytan tüyünün bulunduğu ve görünce bile insanın içini ısıtan sıcaklığa sahip birisiydi.

Bu iki gün içerisinde Chanyeol'ün bacağı tamamen iyileşmiş, eski sağlığına kavuşmuştu. Baekhyun aralarında en mutlu olan kişiydi şüphesiz. Cehennem diye tabir ettiği yerden kurtulmuş, sevdiği adamın yanında ve özgürlüğüne kavuşmasına ramak kala... Keyfi oldukça yerindeydi ve Zhan'a eşlik eden bir diğer konuşkan kişi kendisiydi.

Luhan şu an için kendisini akıntıya bırakmış, buradan çıktıktan sonra ne yapacaklarını düşünmeden, düşünmek istemeden geçiriyordu zamanını. Bir süre için aklını olanlar ve kaçışlardan uzak tutmanın derdindeydi. Bu süreç içinde ona bu konuda yardımcı olan kişi de Yifan oluyordu. Genç adam karargaha geldiğinden bu yana her boş anında Luhan'ın yanında bitiyor, onunla bir ilişki kurmaya çalışıyordu. Luhan bu durumdan ilk geldiği gün kadar rahatsız olmuyordu artık. Çünkü Yifan'ın kendisine karşı olan tavırları ilk günkü gibi rahatsız edici değil, daha arkadaşçaydı. Haliyle Luhan da onunla bu şekilde sohbet etmeyi seviyordu. Ancak rahatsız olduğu bazı anlar vardı ki Shixun ile karşılaştıkları zamanlarda ortaya çıkıyordu. Buraya geldiklerinden beri Luhan çok kez olmasa da birkaç defa Shixun'u görebilmişti. Ne zaman Shixun ile karşılaşsalar Yifan Luhan'a biraz daha yaklaşıyor, arkadaş çizgisini bir tık aşacak bir samimiyet kuruyordu aralarında. Bu anlarda kendisi ne yapması gerektiğini bilmezken karşılaştığı çatılmış kumral kaşlar ve kısılan sarımtırak kahveler onu geriyordu. O anlarda Shixun'un neden böyle bir tavır sergilediğini anlayamadığı gibi kendisinin Yifan ile olan samimiyetine kızıyor olabileceği düşüncesi de aklına gelmiyor değildi. Shixun belki de kuzeninin kendisi gibi birisiyle yakınlaşmasını istemiyor olabilirdi kim bilir. O yüzden elinden geldiğince Shixun'u gördüğü zamanlarda Yifan ile samimi olmamaya çalışıyordu her ne kadar Yifan tersini yapsa da.

Şimdi, gecenin bir vaktinde Luhan hem günün yorgunluğunu atmak hem de biraz rahatlayabilmek amacıyla kendisini yıkanmak için kullanılan odaya atmıştı. Büyük odanın bir köşesine kurulmuş büyük küvet, kenarda, duvara dayalı masa üzerinde banyo için gerekli olan malzemeler ve ayaklı, tahta bir askılık dışında pek fazla bir şey yoktu. Baekhyun ve Chanyeol çoktan odalarına çekilmiş olduğundan  rahat davranıyordu biraz daha.

Kucağındaki kıyafetlerini masa üzerine bırakıp büyük küveti sıcak sularla doldurmayla geçirdi zamanının bir kısmını. Yeterli olduğunu düşündüğü zaman ise geri çekilip iç gömleğinin düğümünü çözerek omuzlarından kaymasını sağladı. Odaya girdikten hemen sonra kuşağını ve ceketini çıkarmış olmasına rağmen yoğun buhar terletmişti bedenini.

Tüm kıyafetlerinden arınıp usulca kaydığı küvet içerinde kafasını ardına yasladı ve gözlerini kapatarak tüm kaslarının gevşemesini sağladı. Uzun, siyah saçları omuzlarından göğsüne dökülüyor ve beyaz teni ile muhteşem bir uyum sağlıyordu. Birkaç tutamı buharın etkisi ile yanağı ve alnına yapışmış, küvetin içine giren uçları su içinde serbestçe hareket etmeye başlamıştı.

Dakikalar sonra odayı saran buhar bulutu, sıcak su, bedeninde hissettiği yorgunluk ve gecenin geç saatinin etkisi ile mayışmaya başlarken, uyku ile uyanıklık arasında bir yerlerde dolanmaya başlamıştı. Tam da bu esnada bir takım tıkırtılar duymuş ancak tatlı gelen uyku başlangıcı gözlerini aralamasına engel olmuştu.

SterliçyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin