Keyifli Okumalar 🌼
"Benimle biraz çalışır mısın Zhan?"
Eğitim yapan askerler üzerinde gezinen gözleri yeniden Zhan'a dönüp hevesle bekledi cevabını. Uzun bir süredir kılıç kullanmıyordu ve iyice paslandığını hissediyordu genç adam.
Zhan kenardaki kılıçlardan birini Luhan'a verirken temel birkaç ısınma hareketinden başladılar. Zhan önce zorlanmaması için üzerine çok gitmese de Luhan sandığı kadar paslanmış değildi. O yüzden biraz daha keyifli bir çalışma oluyordu ikisi için de.
Yifan ve Shixun bir mesele üzerine konuşurken eğitim alanına girmiş, bir yandan alanı incelerken diğer yandan da konuşmalarını sürdürür şekilde yürümeye başlamışlardı. Kapıdan girdikleri zaman alanın diğer köşesinde oturan Yibo abisini gördüğü gibi ayaklanmış ve öteki kapıdan çıkarak orayı terk etmişti. Shixun geldiği günden beri abisinden kaçıyor, onunla aynı ortamda çok fazla durmuyordu. Shixun'a olan kırgınlığı oldukça büyüktü. Tamam, belki yaş aldıkça Shixun'un sebeplerine hak vermeye başlamış olabilirdi ancak bunca zaman içinde tek başına göğüs gerdiği zorluklar aklına geldikçe kırgınlıkları da gün yüzüne çıkıyordu.
Shixun Yibo için bir abiden çok daha fazlasıydı. Her iki kardeş de anne sevgisinden baba ilgisinden yoksun olarak büyümüşlerdi ve Shixun bu süreçte Yibo'nun hem annesi, hem babası, hemde kurtarıcısı olarak abisi sıfatlarına bürünmüştü. Küçük yaşlarda zayıf bünyesi çabuk hastalanmasına sebebiyet verirken ona bakan Shixun olurdu. Babasının küçük yaşına rağmen omuzlarına yüklediği sorumluluklarını abisi yüklenirdi. Her karşılaştığı zorlukta arkasında yer alan bir abisinin varlığını bilerek hareket ederdi ve Yibo, Shixun gidene kadar büyüdüğünü hiç düşünmemişti. Abisinin kendisini terk ettiği gün ise hayatta yalnız kalmış olduğunun verdiği farkındalık onu olgunlaştırmış, kendi kendine yetmenin ne demek olduğunu öğretmişti.
İşte böylesine bel bağladığı abisinin gidişi pek göstermemiş olsa da onda büyük hayalkırıklığı yaratmıştı. Shixun'un geldiğinden bu yana kendisine karşı göstermeye çalıştığı yakınlığı ya da konuşma girişimlerini başarılı bir şekilde savuruyor, abisini arkasında bırakarak yanından ayrılıyordu. Bu yaptığı kendisini de çok üzüp içindeki özlemi harlasa da ardında bıraktığı abisinin kırgınlığının da farkına varmasını önlüyordu.
Shixun kardeşini çok sıkmamaya çalışarak onunla temas kurmaya çalıştığı her anda savuşturulunca elinden bir şey gelmiyordu malesef. Kardeşi hayatı boyunca tek zaafı olmuştu ve onunla arasına böylesine kapanmaz mesafelerin girmiş olması kalbinde hiç olmadığı kadar büyük sancılar yaratıyordu. O herkesin bildiği ve gördüğü soğuk ve sarsılmaz görüntüsü altında içini yakıp kavuran bir ateş olup çıkıyordu özlemi.
Gözleri alanın öteki ucundaki kapıdan çıkıp giden bedeni takip edip talim yapan askerlere dönerken derin bir nefes alıp verdi. Canından çok sevdiği kardeşinin kendisinden kaçıyor olması, yüzüne her baktığında içine işleyen soğuk bakışlarla karşılaşıyor olması ona bu hayatta sıkıntı veren tek şeydi belki de.
Omzunda güçlü bir elin varlığını hissederek gözlerini Yifan'a çevirdi.
"Merak etme, düzelecek"
Umutsuz, gevşek bir gülümseme ile dediğine karşılık verip yeniden önüne dönerken gözleri bir noktaya takılmıştı. Uzun siyah saçları ve güneş altında parlayan teni ile Luhan, karşısındaki Zhan'a elinden geldiğince karşılık veriyor ve görünüşe göre tüm gücünü kullanıyordu. Zhan'ın saldırısına karşılık kendi etrafında dönerek yumuşak saçlarının da bedeni ile beraber savrulmasına sebep olmuştu. Narin ve ince yapılı elleri sıkı sıkıya kavramıştı kılıcın kabzasını ve güneş ışığından belli olduğu şekilde ince bir ter tabakası oluşmuştu alnında. Kaşları hafifçe çatılmış, tüm dikkati ile karşısındakine odaklanmıştı. Shixun olduğu yerde durmuş karşısındaki adamı izlerken Luhan gelen kılıç darbesine karşılık etrafında bir yarım daire çizerek bundan kaçmış, bununla birlikte üzerindeki gök mavisi ceketinin etekleri de saçları gibi havalanarak bedenine uyum sağlamıştı. Seri ve keskin hareketi ile birkaç tutam saçı terli alnına dökülmüştü. Omzundan desteklediği kabza ile dişlerini sıkarak büyük bir efor sarfediyordu Zhan'a karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sterliçya
FanfictionÇin Hanedanlığı sınırları içerisinde bir kaçış öyküsü... Ya da daha fazlası... @winesis'in doğum günü için, doğum gününde yayımlandı.💃💃🥳