Anlaşma

202 32 35
                                    

Keyifli Okumalar 🌼

"Yardımına ihtiyacım var"

Wu Shi Yuan bu hayatta duymayı beklediği en son şeyi oğlunun ağzından duyduğunda doğal olarak şaşırmıştı. Oğlu bu zamana kadar hiçbir zaman, hiçbir şekilde babasından bir şey beklememiş ya da yardımını istememişti. O yüzden daha dün neredeyse katili olacak olan oğluna büyük bir merak ve  ilgiyle baktı.

"Beni öldürmekten bu kadar çabuk vazgeçmene sebep olan şeyi çok merak ettim Sehun."

Shixun karşısındaki adamla değil konuşmak, onun sesini bile duymak istemiyordu. Ancak önündeki birkaç günlük zaman dilimi için kendisini tutmalı, her iki taraf için de büyük çıkarlar sağlayacak olan konuyla ilgilenmeliydi. Babası ile ilgili meseleyle daha sonra ilgilenecekti. O yüzden dünden kalan öfkesini bastırarak babasının dediği şeyi gözardı etti.

"Yardım edecek misin etmeyecek misin?"

Wu Shi Yuan oğlunun sabırsız çıkan sesine karşılık ciddileşerek devam etmesi için elini öne doğru uzattı.

"Senin Wang Xiu'ye teslim ettiğin arkadaşlarımı kurtarmamda bana yardım et."

Wang Xiu ciddiyetle dinlediği sözler karşısında bir süre sessiz kalsa da hemen sonrasında alaylı gülümsemesinin ortaya çıkması gecikmedi. Tek kaşını kaldırıp yarım bir gülümseme ile Shixun'a baktı.

"Ve sevgili oğlum da bunun karşılığında bana bir teklif sunmaya geldi?"

Wu Shi Yuan, Shixun'un kendince bir plan yapmış olduğunu anlayabilecek kadar zeki bir adamdı. Daha dün o üçünü Wang Xiu'ye kendi elleri ile teslim etmişken Shixun'a onları kurtarması için tabii ki yardım etmezdi. Shixun'un da bunun farkında olduğunu ve başka çaresi olmadığını bildiği için kendisine gelip yardım isteğinde bulunmasını anlayabiliyordu. Ancak ikisi de Wu Shi Yuan'ın bunun karşılığında kabul edeceği sağlam bir teklif isteyeceğinin farkındalardı.

Wu Shi Yuan elini çenesine atıp kısa sakallarında gezdirdi düşünceli bir şekilde. Yüzündeki ve saçlarındaki abartılmayacak şekilde kırlaşmış saç ve sakalları orta yaşlı adamı yaşlı göstermekten çok çekici bir hava katıyorlardı. Gençliğinde oldukça yakışıklı bir adam olduğu apaçık belli olsa da ilerlemiş yaşı ile bile Wu Shi Yuan bu özelliğinden çok şey kaybetmiş sayılmazdı. Görünüşünü tamamlayan keskin gözleri, sert yüz yapısı ve uzun, yapılı bedeni ile insanların kendisinden çekinmesini ve korkmasını sağlayan otoriter bir yapıya sahipti. Yine de yapılı bir bedene sahip olsa da orta yaşlı adam, ilerlemiş yaşı sebebiyle genç ve kendisinden daha güçlü olan oğluna karşı koymakta zorlanmıştı dün.  

Aslına bakıldığında her iki oğlunun da babalarına fiziksel anlamda çok fazla benzedikleri söylenebilirdi. Özellikle Shixun babası ile yanyana getirildiğinde, kusursuz yüz hatlarını babasından aldığını rahatlıkla söyleyebilirdi görenler. Yibo'nun da babası ile ortak özellikleri çok olsa da biraz daha yumuşak hatlara sahip yüzünde, abisine nazaran annesinin de izlerini taşıdığı fark edilebilirdi. Yine de  ikisi de babalarının oğullarıydılar çoğunlukla.

"Yardımın karşılığında liderliği kabul edeceğim"

Wu Shi Yuan duyduğu şey karşısında, aslında Shixun'dan duymayı beklediği son şeyin yardım istemek olmadığının farkına vardı. Her zaman her şeye hazırlıklı Wu Shi Yuan'ın bile şaşkınlıktan donup kaldığı durumların olabileceğini böylece görmüş oldular hep birlikte. Neyse ki bu beklenmedik şaşkınlık hali çok uzun sürmemişti.

"Senelerce benimle çatışıp bu isteğimi her seferinde ve her şekilde reddeden sen, kendi isteğin ile bunu kabul ediyorsun öyle mi Sehun? Ne zamandan beri insanlara bu kadar değer vermeye başladın oğlum?"

SterliçyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin