Keyifli Okumalar 🌼
Çin'in en büyük köle ticareti yapan ve paralı askerleri ile sınıra yakın topluluklarından birisi olan örgüt, başındaki adam Wang Xiu tarafından yönetilmektedir. Wang Xiu, Çin Hanedanlığı sınır bölgelerinde gerçekleştirdiği saldırılar sonucu yakaladığı kölelerle günden güne hazinesini büyütürken, hiç tahmin etmediği bir anda, hiç tahmin etmediği kimseler tarafından kendince bir ihanetin içerisinde bulacaktır kendisini.
Ve kendisinden kaçan hainlerin peşine düşerken kendisinden kaçanlar ise bazen ihanet bazen acı çokça da aşk ile karşılaşacaklardır.
Wu Shixun
(Tam olarak aklımdaki Shixun, her türlü yakışıklı adam)Örgütün bağımsız çalışanı olan Wu Shixun ekibin en iyi okçusu. Bir an olsun yanından ayırmadığı ok takımı onun değer verdiği tek varlığı.
Ekip içerisinde yakın olduğu tek kişi Chanyeol. Pek konuşmaz ve büyük çaplı saldırılar haricinde gözler önünde dolaşmaz. Gün içinde onu ağaç tepelerinde dinlenirken bulabilirsiniz.
Komutan Chanyeol
Örgütün başkomutanı.Ekibin en iyi kılıç kullanan savaşçısı.
Çocukluğundan beri örgüt içerinde yetişmiş, sadık(!) bir asker olduğundan Wang Xiu'nin sağ kolu.
Baekhyun için yapamayacağı şey yok.
Lu Han
Esir tutulmuş, halk arasından yalnız, 20 yaşında bir çocuk.
Cesur ve korkusuz görünse de içten içe korktuğu gerçeğini gizleyemez kendisine karşı. Dışarıdan görünen güçlü duruşu ve kılıç kullanmadaki yetenekleri sizi yanıltmasın. Sert olduğu kadar kırılgandır.
Karşı koyamadığı merakı hayatını adayabileceği birine sahip olmasına sebep olacak.
Byun Baekhyun
Ailesinin tek çocuğu olarak narin büyütülmüş, 22 yaşında bir genç.Narin ve kırılgan yapısı yaşadığı zorluklar sonrasında güçlenecek ve aşık bir adam olarak yaşamını sürdürmeye çalışacak olan, Wang Xiu'nun Gözdesi.
Wu Yibo
Çocukluğundan bu yana örnek aldığı kahramanı ile aynı davranışlara sahip.
Oldukça sakin bir ruh haline sahip olsa da kendisini çıldırtan birisi elbet var.
Gününün çoğunluğunu talim yapmakla ve Zhan'ı yakalamakla geçirir.
İlerideki bölümlerde karşılaşacağız kendisiyle.
Xiao Zhan
Yibo'yu çileden çıkartabilen tek kişi.Yüzünden eksik olmayan sırıtması, sevecen halleri ve hiç susmayan çenesi ile bulunduğu yere aykırı olan da tek kişi.
Gününün çoğunluğunu Yibo'dan kaçarak ya da Yibo'nun verdiği cezaları yerine getirerek(ya da getirmeyerek) geçirmekte.
--
Kitapta Sehun'u okçu olarak yazdıktan sonra korsan filminde okçu olacağını öğrendim ya... Kalbim pır pır🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sterliçya
FanfictionÇin Hanedanlığı sınırları içerisinde bir kaçış öyküsü... Ya da daha fazlası... @winesis'in doğum günü için, doğum gününde yayımlandı.💃💃🥳