Plan

212 31 22
                                    

Keyifli Okumalar 🌼

Shixun'un odası gergin bir ortamda üç endişeli kişiyi ağırlarken tahta zemin seri, sık ve sert adımlarla dövülüyordu. Yanyana ayakta duran Yibo ve Zhan bir sağa bir sola giderek volta atan adamı izliyor, öfkesinin en azından şu an için arka planda kalmasını bekliyorlardı. Ancak sürekli hareket halinde olan Shixun için masa, yatak ya da duvar fark etmeksizin bulduğu her şeyi tekmeleyip yumruklamamak, öfkesini dindirmek oldukça zordu.

"Abi, öfkenin mantığına ve bedenine hükmetmesine izin verme. Şu an ihtiyacımız olan tek şey düşünmeni etkileyen öfken çünkü."

Shixun kardeşinin haklı olduğunu biliyordu ancak kendisine hakim olamıyordu.

"Hemen bir şeyler yapmalıyım Yibo. Onları hemen Wang Xiu'nin elinden kurtaramazsam çok geçmeden sadece cesetlerine ulaşırım anlıyor musun? Hemen gidip onları kurtarmam gerekiyor"

İlk kez kaybettiği kontrolü fevri hareketlerde bulunmasına sebep oluyordu. Bu yüzden düşünmeden adımlarını kapıya yönelttiğinde karşısına çıkan Zhan'ı itmeye çalışmıştı. Ancak uzun beden abisinin omuzlarını sıkı sıkı tutup onu yerinde tutarak gözlerinin içine baktı doğrudan.

"Sehun abi, Yibo haklı. Öncelikle oturup konuşmamız ve detaylı bir plan yapmamız gerekiyor. Bu şekilde plansız hareket ederek onları kurtarabileceğini düşünüyor musun? Wang Xiu köşkünün çevresini çoktan koruma altına almıştır bile. Köşke yaklaşabilsen bile içeri giremeyebilirsin ya da içeriden çıkamayabilirsin. Bu durumda onlara hiçbir yardımda bulunamadan yakalanırsın kıskıvrak."

Shixun yutkunarak bir süre Zhan'ın kararlı gözlerine bakıp gerginlikle salladı kafasını. Kalbinde öylesine büyük bir korku vardı ki belki yeryüzündeki en sakin kişiliklerden birine sahip olan kendisini bile ele geçirmiş haldeydi. Sayısız baskına katılıp sayısız tuzaktan, babasının elinden kurtulmuş birisi olarak bu zamanlarda asla soğukkanlılığını yitirmemişti. Ancak şu an söz konusu tehlike içinde olan kişi kendisi değil, arkadaşlarıydı, Lu Han'dı. Kalbi göğüs kafesinde sıkışıyormuş gibi hissediyordu. Sanki acımasız birisi tarafından ele geçirilmiş, tüm gücü ile avuçlanıyordu sert et parçası. Hayatı boyunca böylesi bir hissi hiç yaşamamıştı. Zaten bu yaşına kadar hayatına aldığı kişi sayısı bir elin parmak sayısını geçmezken  korkusunun bu denli büyük olması oldukça normaldi onun için.

Çok küçük yaşta annesini kaybettiği için anne sıcaklığını hiç tadamamıştı. Dolayısıyla hiç tatmadığı bu duyguyu kaybetmiş gibi hissetmemişti hiçbir zaman. Anne kavramının bile ne olduğunu bilemediğinden kendisini doğuran kadını hiç hayatına almış gibi hissetmemişti bu zamana kadar. Kalbinde annesine karşı beslediği sıcak hislerin olduğunu söylemek onun için zordu. Bu yüzden annesini hiçbir zaman değerli bir yere koymamıştı içinde. 

Hayatına aldığı ilk kişi şu an yanında bulunan kardeşleriydi uzun bir zaman öncesine kadar. Tüm ömrü boyunca kardeşini düşünmüş bir abi olarak tek bildiği şey onun için Karargah'ı terk etmek olmuştu. Yibo onun canından bir parçasıyken sadece onun sıkıntılı ve tehlikeli bir hayat sürmemesi için onu bunca yıl bir başına bırakmıştı. Onun her ne kadar kendisine kırgın olduğunu bilse de Yibo'nun iyiliği için kardeşini terk ettiğini Yibo hiçbir zaman öğrenmemişti. Kardeşinin bunu büyük bir vicdan meselesi yapacağını bildiği için de buraya geldikten sonra ona bundan hiç bahsetmemiş, her şeyin önceden bildiği gibi kalmasına izin vermişti. Diğer yandan kardeşinden ayrı görmediği Zhan'ın da onun içinde apayrı bir yer olduğu doğruydu. Bunca yıl kardeşine göz kulak olup soğuk kişiliğine rağmen Yibo'ya katlanmaya devam eden tek kişi olduğu için Shixun ona kimseye duymadığı kadar büyük bir minnet duyuyordu. Bir de Yifan vardı. Çocukluğundan bu yana sırdaşı olmuş tek kişi. Her zaman birbirlerinin arkalarını kollamış, onlarca tehlikeden birlikte kurtulmuş iki kuzendiler. Shixun'un buradan giderken gözünün arkada kalmamasının en büyük sebebiydi Yifan. Hayatındaki en değerli varlığı olan kardeşinin, kardeşi bilmese bile koruyucusuydu. Shixun'un bu dünyada Yibo'yu emanet edebileceği tek kişiydi ve Shixun'u asla yanıltmamıştı. Geri doldurulamayacak kadar değerliydi Yifan Shixun için.

SterliçyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin