Κεφαλαιο 2.

1K 124 32
                                    

2.
Μέρσε.

«Πρέπει να φύγεις.Σε λίγο θα είναι εδώ οι γονείς μου.»λέει.

Σηκώνομαι αμέσως και αρχίζω να ντύνομαι.Δεν θέλω να έχω κανενα απρόοπτο.Αυτο μου έλειπε τώρα.

«Καλά καλά.Ηρεμησε.Οταν λέω σε λίγο εννοώ σε καμία ώρα»λέει και μετά σταματώ να βιάζομαι σαν τον βλάκα.

Εκείνη σηκώνεται γυμνή όπως ήταν και πάει στον καθρέφτη.
«Νικόλα κοιτά πως με έκανες!Εφυγε όλο το μακιγιάζ!»τσιρίζει.
«Σεξ κάναμε Μαρία.Τι ήθελες;»λέω.
«Γαμωτο...!»λέει και αρχίσει πάλι να βάζει στόκο στο πρόσωπο της όπως λέω εγώ.

Αυτό το είδος γυναίκας δεν θέλω καθόλου και όλο τέτοιες πέτυχαινω.Και είναι γεμάτη η Σαντα Ροζα με τέτοιες.

«Έχω πάει με πολλούς ξέρεις...»ξεκινάει.
«Μάλιστα...»λέω αφού δεν ξέρω τι να απαντήσω σε αυτό.
«Δεν τελείωσα.Εχω κάνει σεξ με πολλούς αλλά εσυ είσαι με διαφορά ο καλύτερος.»
«Με κολακευεις»λέω και βάζω τα παπούτσια για να φύγω από εδώ όσο πιο γρήγορα μπορώ.

«Είμαι μεγαλύτερη σου άρα για να στο λέω...»λέει και φοράω την μπλούζα.

«Μαρία δεν χρειάζεται να μιλάμε για αυτό.Γενικα δεν χρειάζεται να μιλάμε.Δεν υπάρχει κάτι που να μπορούμε να συζητήσουμε άλλωστε εσυ και εγώ.»λέω.

Η Μαρία δεν είναι και πολύ έξυπνη.Γενικα αν κάτσεις να συζητήσεις μαζί της θα καταλάβεις ότι κάτι λείπει από αυτό το μυαλό της.

Παω να ανοίξω την πόρτα αλλά πάλι μιλάει.
«Είσαι και προικισμένος.Αυτο σίγουρα από τον μπαμπά σου θα το πήρες.Λενε είναι κληρω....»ξεκινάει να φλυαρεί αλλά παω κοντά και της κλείνω το στόμα με το χέρι μου.

Μόνο έτσι το βούλωσε.

«Μην ξαναπείς κάτι τέτοιο για τον πατέρα μου.Ποτε.Καταλαβες;»λέω και εκείνη κουνάει το κεφάλι πάνω κάτω.

Μετά την αφήνω εκεί και φεύγω από εκεί μέσα.

Δεν έχω μπαμπά.
Ποτέ δεν είχα.Ποτε δεν θα αποκτήσω.

***

«Κύριε Γιάννη φεύγω εγώ...»λέω αφού και πήγε αργά και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω εδώ μέσα.

Θα μπορούσα να κοιμηθώ εδώ βέβαια.Ανετα.

«Είδες το αμάξι που έφεραν το πρωί;Δεν επερνε μπρος.»λέει το αφεντικό.
«Το είδα.Το έφτιαξα.Αλλαξα την μπαταρία.»
«Ετοιμο δηλαδή;»
«Ετοιμο.Και το προχθεσινό Nissan που έσταζε το ψυγείο το άλλαξα και αυτό.»του λέω.

"Νικόλας" (#2 Σαντα Ροζα Τζουνιορ)Where stories live. Discover now