Αρκετά χρόνια μετά.Μυρίζει τέλεια.Μυριζει υπέροχα.Αυτο όχι μόνο με κάνει να ανοίξω τα μάτια μου αλλά να παω στην κουζίνα έτσι με το ποξερακι.
Μόλις μπαινω βλέπω την Ελλη με μια μπλούζα μου που της φτανει μέχρι τα μπούτια της και τίποτα άλλο από κάτω.Τίποτα πιο σεξι από την γυναίκα σου να φοράει ένα ρούχο σου.
Αν δεν πείναγα τόσο θα κάναμε άλλο ένα στα γρήγορα.
«Καλημέρα δεσποινίς Γαρδενια»λέω ενώ κάθομαι στο τραπέζι.
«Ξύπνησες;»λέει και βγάζει λουκάνικα από το τηγάνι και τα βάζει σε πιατο.Μου τρέχουν τα σάλια λίγο.«Με έχεις κακομάθει.Οταν δεν ξυπνάω με όλα αυτά καμία φορά ξενέρωνω να ξέρεις»της λέω για τις μέρες που έχει φύγει πριν από μένα βιαστικά.
Γελάω και αφήνει τα λουκάνικα μπροστά μου.
«Καλή όρεξη »λέει και ορμάω.Κάθεται και αυτή απέναντι και τρωει.
«Όταν θα κάνουμε παιδί να ξέρεις, θα είναι παχύσαρκο αν τρωει όλα αυτά που φτιάχνεις.»αστειεύομαι αλλά μάλλον έτσι θα γίνει.Εκτος αν έχει καλό μεταβολισμό σαν εμένα.«Παιδί;Πως σου ήρθε αυτό πρωινιάτικα;»ρωτάει σοβαρή.
«Ήμαστε δυο χρόνια παντρεμένοι.Καποτε θα κάνουμε παιδι.Ετσι θα μείνουμε;»λέω και γεμίζω ένα ποτήρι χυμο πορτοκαλί.
«Στο μέλλον...βλέπουμε...»λέει.Δεν μαρεσει ο τρόπος που το λέει...
«Τι εννοείς στο μέλλον βλέπουμε;»την ρωτάω.
«Έχω τον Μηνά.Θα ζηλέψει σίγουρα αν δει ένα μωρό που θα πρέπει να του δίνω όλη την προσοχή μου.Θα νιώθει ότι τον παραμελώ»
«Θα το ξεπεράσει»
«Δεν είναι τόσο απλό»
«Ο Μηνάς μεγάλωσε τώρα.Δεν νομίζω να τον πειράξει.»λέω.Νευρίασα κάπως.
«Νικόλα είπα όχι.Ας αλλάξουμε θέμα οκ;»
«Ξέρεις τι;Μου κόπηκε η όρεξη!Δεν θα φάω!»λέω και σηκώνομαι από το τραπέζι και παω μέσα να ντυθώ και να παω στο συνεργείο.Ούτε καν να το συζητήσουμε.Δεν θέλει εκείνη και τέλος.
«Τώρα τι έπαθες;»ρωτάει.
«Παω στο συνεργείο!Αφου δεν θες να το συζητήσουμε!»λέω και παίρνω από το ντουλάπι τα ρούχα της δουλειάς και αρχίζω να τα βάζω.«Ωραία αν θες να το συζητήσουμε ας το συζητήσουμε»λέει και παίρνει τα ρούχα και τα πετάει από την άλλη μεριά του δωματίου.
«Θες ένα παιδί;»ρωτάει και καθόμαστε στο κρεβάτι.
«Εσυ δεν θες;»αναρωτιέμαι.
«Θέλω απλά...ο Μηνάς....»
«Ο Μηνάς θα γίνει θείος και ξετρελαθεί μαζί του.Θα δεις.»λέω.
BẠN ĐANG ĐỌC
"Νικόλας" (#2 Σαντα Ροζα Τζουνιορ)
Lãng mạn18 βιβλίο. 2ο της σειράς Σαντα Ροζα Τζούνιορ. Ο Νικόλας ήταν ένας συνηθισμένος 19 χρόνος που ζούσε μια ήρεμη ζωή στην Σαντα Ροζα.Ολα άλλαξαν όταν εμφανίστηκε στην ζωή του ο πατέρας που μισεί όσο τίποτα.Οχι όχι δεν τον μισεί.Επειδη απλά δεν τον νοιάζ...