Κεφαλαιο 28.

1K 125 24
                                    

28.
Στο μπαράκι.

Περίμενα στα σκαλοπάτια έξω από το σπιτι όταν σταματάει ένα αμάξι ακριβώς μπροστά.

Δεν έχω φέρει πιο καλά ρούχα αφού νόμιζα δεν θα τα χρειαζόμουν εδώ έτσι φόρεσα ένα τζιν και ένα t-shirt άσπρο.

Βγαίνουν όλοι ο ένας μετά τον άλλον.Και οι 4.

«Νικόλα;Νόμιζα έφυγες»λέει ο Γεράσιμος.
«Νόμιζες ή ήθελες;»τον ρωτάω.
«Εγώ έμαθα ότι είναι ακόμα εδώ από την Βασιλική που της το είπε η Ελλη.»λέει ο Προκοπης.

Άρα της μίλησε για μένα.

Δεν περίμενα να με πάρει τηλεφωνο ο Προκοπής και να με καλέσει να παω μαζί τους στην πόλη σε ένα μπαράκι.Δεν θα πω ψέματα.Μου φάνηκε περίεργο που έχει μπαρ εδώ.

Δεν έχω και τίποτα καλύτερο να κάνω αφού είμαι μόνος έτσι είπα γιατί όχι.

«Τώρα η βράδια έγινε πιο ωραία....»λέει σιγά η Δήμητρα αλλά την ακούσα καθαρά.Φοραγε ένα μινι φόρεμα.Γενικα της αρέσει να τραβάει την προσοχή πάνω της.

«Η Ελλη;»ρωτάει η Βασιλική και εκείνη την στιγμή ανοίγει η πόρτα της και βγαίνει έξω.

Σηκώνομαι από τα σκαλοπάτια αφού έπρεπε να δω καλύτερα.

Φόραγε ένα φόρεμα μέχρι λίγο πιο πάνω από το γόνατο αλλά με ένα σκίσιμο στο πλαι.Εδενε τέλεια γύρω από την μέση της και είχε ένα ραντακι μόνο.Τα μαλλιά της σγουρά πράγμα που δεν το είχα ξαναδεί σε αυτήν και πολύ περιποιημένη.Πολυ διαφορετική.Οχι ότι πριν δεν ήταν όμορφη απλά τώρα φενεται γυναίκα.
Γυναικάρα για την ακρίβεια.

«Γεια παιδιά.Ελπιζω να μην άργησα»λέει και πάει δίπλα στην Βασιλική.

Όλοι την κοιτάζαμε.Ολοι.Ακομα και η Δήμητρα.

«Λοιπόν πάμε με ένα αμάξι.Χωραμε.Ας βρούμε πως θα κάτσουμε μόνο.»
«Να οδηγήσω εγώ;»ρωτάω.
«Θα οδηγήσω εγώ.Ειναι το αμάξι του μπαμπά μου και θα με σκοτώσει αν πάθει κάτι»λέει ο Προκοπής και απογοητεύομαι κάπως.
«Θα χορεσουμε 4 άτομα πίσω όμως;»ρωτάει η Βασιλικη.
«Νομίζω εσυ πρέπει να έρθεις στην θέση του συνοδηγού.»της λέει ο Προκοπής.
«Το πολύ πολύ ένα από τα κορίτσια να κάτσει στα ποδια μου.Η Ελλη ας πούμε»λέει ο Γεράσιμος.

Ορίστε μας;

«Ωραία.Και εγω θα κάτσω στα ποδια του Νικόλα»λέει η Δήμητρα.
«Κανείς δεν θα κάτσει σε κανένος τα ποδια.Χωραμε πίσω.Δεν χρειάζεται»λέω.
«Μήπως να κάτσω εγώ στην θέση του συνοδηγού;»ρωτάει ο Έλλη.
«Τότε οδηγάω εγώ!»λέει αμέσως ο Γεράσιμος.
«Το είπα πρώτος καταρχήν....»σχολιάζω.
«Μήπως να πάει η Ελλη με τα ποδια;Δεν χωράμε όλοι.»λέει η Δημήτρα τώρα.

"Νικόλας" (#2 Σαντα Ροζα Τζουνιορ)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon