7.
Μια εβδομάδα.Σηκώνεται και έτσι όπως είναι γυμνή τρέχει στο μπάνιο και κλείνει την πόρτα πίσω της.
Χαλάρωσα αλλά όχι όπως τις άλλες φορές.
Αυτές οι τελευταίες μέρες είναι διαφορετικές από όλες τις απόψεις άλλωστε.
Ακόμα με κυνηγάει παντού σαν φάντασμα και ακόμα η μαμά μου για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω επιμένει να παω μια εβδομάδα σε αυτόν.Βάζω τα χέρια κάτω από το κεφάλι μου και αναστενάζω με όλα αυτά.Θα έπρεπε να ντυθώ και να εξαφανίστω όπως κάνω κάθε φορά μετά το σεξ αλλά δεν το κάνω.
Γιατί δεν φεύγει από την Σαντα Ροζα να ηρεμήσουμε όλοι;Ναι έχει γιο.Οκ.Το έμαθε τώρα.Στα αρχιδια μας.
Ο Παντελής λέει να του μιλήσω,ο Μαριος και η μαμα λένε να παω και αλήθεια εγώ το μόνο που θέλω είναι να ξεχάσω ότι τον είδα.Μπορω;
«Δεν θα βγάλεις το προφυλακτικό;»με ρωτάει και κοιτάω κάτω.Ειχα ξεχάσει ότι ακόμα το είχα πάνω μου.Πανω του.
Ο Αγησίλαος.
Τι;Τι έκανα μόλις τώρα;Είπα Αγησίλαος;
Δεν το πιστεύω ότι το είπα αυτό.
Χτυπάω το κεφάλι μου για να φύγει από το μυαλό μου αυτό που μόλις είπα αλλά δεν το έκανε.Είναι μεγάλη ιστορία αλλά με λίγα λόγια όταν ήμουν δέκα μου έκανε μια μεγάλη συζήτηση ο Μαριος σαν άντρας προς άντρα και μέσα σε αυτήν την συζήτηση εμαθα ότι ο Μαριος είχε βάλει όνομα στο πουλί του.
Όταν λέω πουλί εννοώ στο γενετικό του όργανο.Τον λέγαν...λέγανε...βασικά ακόμα λένε...βασικά ειναι τόσο γέλοιο όλο αυτό που δεν ξέρω πως να το πω.
Τελοσπαντων τον έχει βγάλει Ξενοφών.Εγω για δέκα χρόνων παιδί τώρα δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω με αυτό ή όχι.Και αφού μου είπε και αλλά πράγματα που εύχομαι να μην τα θυμώνουν τώρα,μου είπε ότι έπρεπε να βγάλω όνομα και στο δικό μου.
Πράγμα αλλόκοτο.
Δεν ήθελα αλλά άντε πες εσυ στον Μάριο όχι.Και τον έβγαλε μόνος του λοιπόν Αγησίλαο.Και ποτέ μα ποτέ δεν τον έχω αναφέρει έτσι ούτε το έχω χρησιμοποιήσει ούτε καν σκεφτεί μέχρι τώρα.Επειδη μου φενοταν πάντα ανόητο.
Δεν ξέρω πως μου ήρθε σήμερα.
«Τι έχεις σήμερα;Πέσαν έξω τα καράβια σου;»με επανέφερε η φωνή της Μαρίας και
Σηκώνομαι γρήγορα.Παω στο μπάνιο και βγάζω το προφυλακτικό και αφού καθαρίζομαι,πλένω τα χέρια και βγαίνω έξω.
CZYTASZ
"Νικόλας" (#2 Σαντα Ροζα Τζουνιορ)
Romans18 βιβλίο. 2ο της σειράς Σαντα Ροζα Τζούνιορ. Ο Νικόλας ήταν ένας συνηθισμένος 19 χρόνος που ζούσε μια ήρεμη ζωή στην Σαντα Ροζα.Ολα άλλαξαν όταν εμφανίστηκε στην ζωή του ο πατέρας που μισεί όσο τίποτα.Οχι όχι δεν τον μισεί.Επειδη απλά δεν τον νοιάζ...