Κεφαλαιο 27.

1K 128 24
                                    

27.
Για τον Γκολντεν.


Παίρνω για χιλιοστή φορά για ξέρω γω,τρεις ώρες;

Τίποτα.Τιποτα.
Απλά το έχει κλειστό.

Θα τον βρίσω τόσο πολύ όταν το ανοίξει.Τοσο πολύ.Με βρισιές που δεν έχω πει ποτέ.

Άκου εκεί!Ακου εκεί δικαιολογία!Τι θέλει;Τι νομίζει βασικά;Ότι αν έρθει μετά από δυο μέρες ξαφνικά θα κάτσω εδώ;

Έχω πολλά νεύρα αυτήν την στιγμή.Πολλα νεύρα.

Τον ξαναπαίρνω αλλά πάλι κλειστό.Μολις έστειλε το μήνυμα το έκλεισε δηλαδή;Τόσο ανόητος!

Δεν με νοιάζει.Ας κάνει ότι θέλει ο σκύλος του.Εμενα τι με κόφτει;Εμένα τι με ανακατεύει;Ας βρει κάποιον άλλον να τον ταΐσει.

Τέλος.
Τόσο ανακατεύτηκα.
Τώρα είναι καιρός να φύγω.

Παω στο δωμάτιο να πάρω τον σάκο και ήμουν έτοιμος να ανοίξω την πόρτα όταν έγινε πάλι το ίδιο.Σκεφτηκα τον Γκόλντεν μόνο του στο συνεργείο,χωρίς παρέα,χωρίς φαγητό.Πεινασμενο με αυτά τα καφέ αυτάκια του κατεβασμένα.

Πρέπει να σταματήσει να συμβαίνει αυτό.
Να σκέφτομαι έτσι.

Κλείνω πάλι την πόρτα.
Μόνο να έρθει ο κύριος Σταύρος.Μονο.
Θα τα ακούσει για τα καλά.

***

«Και εξαφανίστηκε;»ρωτάει στην άλλη γραμμή.
«Ναι!Εστειλε ένα μήνυμα και αυτό ήταν.Λες και άνοιξε η γη να τον καταπιεί!»λέω τα παράπονα μου στον Μάριο που με πήρε να δει αν ξεκινησα.

«Σίγουρα είναι καλα;»ρωτάει τώρα.Σαν να νοιάζεται φενεται στην φωνή του.Πραγμα περίεργο.Πραγμα που δεν θέλω.

«Μια χαρά είναι αυτός.Δεν έχει ανάγκη.Κακο σκύλι ψόφο δεν εχει δεν λένε.Ετσι και αυτός.Ποιος ξέρει τι κάνει.Μην σου πω το λέει σαν δικαιολογία για να κάτσω.»
«Και τώρα;»
«Τώρα τίποτα.Μολις έρθει θα τον βρίσω και μετά έφυγα.Αλλα με έχει νευριάσει τόσο πολύ αυτό που έκανε.Δεν μπορείς να φανταστείς.Εχω τόσα νεύρα...!»λέω.

Εκείνος γελάει.
«Σεξ Νικολή.Με το σεξ φεύγουν αμέσως.»

Φυσικά και θα απαντούσε κάτι τέτοιο.Δεν μου φενεται περίεργο.

«Τι φεύγει με το σεξ;»ρωτάει η Αλεξάνδρα τώρα που μάλλον μπήκε στο δωμάτιο του.

Πρόβλημα...

«Τι;Τι;Τίποτα.Λεω στον αδερφό σου ότι το σεξ είναι κακό.Πολυ κακό.Απαγορευμενο.Πολυ πολύ κακό!»της λέει ο Μαριος και δεν μπορώ να μην γελάσω με αυτό.
«Πες τα σε καμία που δεν είναι 16 χρόνων...»άκουγεται η φωνή της.
«Πολύ κακό!Εδω συμφωνεί και ο Νικόλας μαζί μου!»

"Νικόλας" (#2 Σαντα Ροζα Τζουνιορ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin