-23-

2.3K 177 8
                                    

Zühre, aldığı tehditlerden iyice bunalmıştı. Bu soruşturmayı yaptığını kim biliyordu.  Kim bunu söylemeye cesaret edebilirdi. Hayatını tehlikeye atacak durum olduğunda, Yavuz’a söyleyeceğine söz vermişti. Ona söylemek canını sıkıyordu. Güçsüz olmak istemiyordu. Son zamanlar her boş kaldığında, yaptığı şeyi yapacaktı. Bilgisayarını açtı. Kulaklığını taktı. “Hakim bey” şarkısını açtı. Gözlerini kapattı. Bu şarkı nede güzel anlatıyordu ilişkilerini. Sahi ilişkilerini demişti. Bu adam onu yumuşatıyordu. Hiç yapmayacaklarını yaptırıyordu.

Dilek, hayatına hızlı bir dönüş yapmıştı. Öykü çalıştığı yeri değiştirmiş, yakınlarındaki merkeze geçmişti. Dostluk bu demekti. Öykü her boş zamanında soluğu kreşte alıyordu. Dilek, bu kızla hiç gülmediği kadar çok gülüyordu. Her şeyden gülümsetecek bir şey çıkarıyordu. Söylediği birçok şey kahkahalara boğuyordu onu. Kreş sorunsuz ilerlerken, Öykü orada da yanındaydı. Her sorunda deli gibi çalışıyordu. Dilek, onunla çalışmasını istese de, “meleklerim olmadan yapamam canım, ben sana her zaman yardım edeceğim, çalışmama gerek yok bunun için” demişti. Dilek kreşin balkonuna çıktı. Eline kahvesini aldı. Hava ne kadar da güzel olmuştu. Isınıyordu. Yağmurlar azalmıştı. Bahar kendini iyice gösteriyordu. Dilek masaya oturmadan defterini aldı eline. Bu aralar bunu bir rutin haline getirmişti. Ne kadar da çok yazar olmuştu. Belki de artık paylaşma zamanı gelmişti.

Bak sevgili,

Geçiyor işte zaman, sensizde akıyormuş saatler…

Can acısı, aynı yerinde duruyor,

Söylenmez dediğim ne varsa söylendi.

Bitmez dediğim ne varsa bitti.

Geçmez denen ne varsa hepsi geçti.

O yüzden bu da geçer be sevgili…

 

Deniz bile önce köpürüp, sonra durulmuyor mu?

Bende durulacağım elbet,

Bende unutacağım.

Can acım ince bir sızı olacak,

Geçecek be sevgili,

Geçmez denen ne varsa hepsi geçti,

Elbet bu da geçecek be sevgili…

 

O kadar çok döktüm ki, incilerimi…

İstemsiz akmıyorlar artık,

İçimde umuda dair ne varsa,

Hepsi yok olup gitti.

Gözyaşlarım bile kurur oldu.

Dedim yaa sevgili geçecek…

En karanlık gece bile kavuşmuyor mu sabaha,

Bende kavuşacağım umutla dolan günlere,

Unutacağım elbet, dünde kalan acıları…

Bak sevgili dün dedim,

Durmuyor zaman hızla akıp, gidiyor ömür…

TeK kUrŞuNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin