BÖLÜM 4

4K 189 137
                                    


Çoğu ders bittiğinde öğle molasında kantinde oturmaya karar verdik, Kutay bana arkadaslarini tanıtacaktı bu yüzden heyecanlıydım.

Ege ile Kutay hakkında fazla konuşmamıştık ama surat yapmayacağına dair söz vermişti. Bazen beni çok fazla düşünüyordu, bu da beni geriyordu. Kutay hakkında yanılıyordu, onun hakkında saçma sapan şeyler demesini istemiyordum.

Kantinde otururken Ege tuvalete gideceğini söyledi, ben de kafamı salladım. Kantinden milkshake alıp içerken ısrarla telefonuma bakıyordum, anonim hâlâ mesajıma bakmamıştı.

Kantindeki sıra dudak uçuklatacak cinstendi, neyse ki ben erkenden sıraya girip milkshake alabilmiştim.

Pipetle garip sesler çıkartırken telefonumun titremesiyle gelen mesajı açtım.

0543*******: bulursan ne yapacaksın?

0543*******: sevecek misin beni?

0543*******: ben biliyorum cevabı. Hayır.

0543******: beni boşuna arıyorsun, bulamayacaksın.

0543*******: o kadar körsün ki, gözlerinin içine bakan birini bile göremiyorsun.

0543*******: biricik sevgilinle mutluluklar dilerim, konuşmaya gerek yok.

Sinirini buradan ben bile hissetmiştim, ben de Sude isem bu çocuğu bulacaktım. Benimle dalga geçiyordu, buna emindim.

Sude: sana güvenmiyorum, benimle dalga geçiyorsun.

Sude: senin beni sevdiğin falan yok, eminim.

0543*******: sen zaten seni gerçekten seven birini hiç görmedin.

0543*******: hep şerefsizlere şans verdin.

Sude: onlar birer hataydı.

Sude: ayrıca bundan sana ne?

0543*******: bana yazan sensin?

Canlarım, çok kısaysa söyleyin uzatayım. Uzun tutunca sıkılırsınız diye düşünüyorum. Böyle okunması daha kolay hem.

Görüşmek üzere  <3

ELZEM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin