BÖLÜM 32

2.4K 113 28
                                    

Anonimin kim olduğu gerçekten umurumda değildi. Sadece bana olan kırgınlığının geçmesini istiyordum, bazı şeyleri telafi etmeye çalışmak gerçekten çok zordu.

Çok fazla kalp kırmıştım.

Aklımda Ege'nin o garip davranışı vardı. Sevdiği kişinin kim olduğunu söylememesi garibime gidiyordu. Arkadaşlığımızın ağır bir darbe aldığını biliyordum ama bu davranışı üzülmeme neden olmuştu.

Baran'ın takıma geri dönmesini tüm kalbimle istiyordum, ondan affetmesini dileyecek kadar kendimi cesur hissetmiyordum.

Keşke bu aklımla geçmişe gidebilseydim.

Annem eve geri geldiğinde bana bir şey sormaması için odama kapanmış ve ödevlerim olduğunu bahane ederek onu geçiştirmiştim.

Kafamın dağılması için kitap okuyup zaman öldürmeye çalışsam da sonuç başarısızdı. Telefonda instagrama girdim. Gelen mesaj isteklerini okudum.

Çoğu nefret dolu söylemlerdi, umursamadan keşfette takılırken Kerem'den mesaj geldi.

Kerem: Yarın okulun düzenlediği bir parti var, gelecek misin?

Bundan yeni haberim oluyordu. Sanırım gitmezdim.

Sude: Gelmeyi düşünmüyorum.

Kerem: Bence gelmeyi düşünmelisin.

Kerem: Kendini eve kapatarak hiçbir şeyi düzeltemezsin Sude

Kerem: Herkes hata yapar

Kerem: Önemli olan tekrar aynı hataya düşmemektir

Sude: İyi hissetmiyorum Kerem, gelmeyeceğim.

Kerem: Ege ve Melih de orada olacak.

Sude: Gelmezsem beni rahat bırakmayacaksın değil mi...

Kerem: Evet hösğşldldlddd

Kerem'in random atması beni hem şaşırtmış, hem de gülümsememi sağlamıştı.

Sude: Çok fazla kalmam ona göre

Kerem: Yarın akşam seni sekizde alacağım o zaman?

Sude: Hıhım

Sude: Kerem?

Kerem: Efendim

Sude: Sence de vakti gelmedi mi?

Kerem yazıyor...

Yazıyor...

Yazıyor...

Kerem: Ne?

🌼

Nis buraları unuttu :(

Neyseki geri geldim, her gün böyle kısa bölüm atacağım. Ve en kısa zamanda final vereceğiz✌

Roman türünde yazdığım Karanlık Prens'i, diğer textinglerim Unuttun Mu Beni'ye ve Şişedeki Not'a bakabilirsiniz :*

1k olmuşuz, teşekkür ederim 💖

Bu arada bu texting bitince Şişedeki Not'a geri döneceğim, orada görüşmek dileğiyle :)

ELZEM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin