◇
Sadece mesaja baktım, hiçbir şey diyemedim. Haklıydı. Ona yazan bendim ama tüm bu olayları başlatan oydu.
Sude: Kutay'ın eskilerinden birisisin değil mi?
Sude: aklınca bizi ayıracaksın.
Sude: Bu numaraları yemem ben.
Milkshake'den bir yudum daha aldım.
0543*******: ne düşünürsen düşün.
0543*******: ben seni seviyorum.
0543*******: tek dileğim Kutay'ın seni üzmemesi.
Sude: Kutay beni üzmez, biz birbirimizi seviyoruz.
Sude: bunu aklından çıkarma.
0543*******: umarım bu sefer ben haksızımdır.
Sude: kafamı karıştırmaya çalışıyorsun ama yemezler canım. Kutay, beni seviyor.
0543*******: Seven insan ağlatmaz.
Görüldü ✔
Şu an onunla uğraşamazdım. Ege yanıma gelirken kaşlarımı çattım. "Neden geç kaldın?"
Gülümsemeye çalıştı. "Tuvaletteydim, sonra Baran ile çarpıştık."
"Hımmm." diye mırıldandım. Baran eski sevgililerimden biriydi, dokuzuncu sınıfta sevgili olmuştuk ve kısa sürmüştü. Onunla arkadaş kalmayı isterdim çünkü Ege ile birbirlerine benziyorlardı.
Ege sandalyelerden birine otururken milkshake'i çöpe attım ve geri sandalyeme oturdum. "Ege özür diledim, surat asmayı keser misin?"
Ege gülümsedi. "Sadece kötü bir haber aldım, seninle alakası yok güzelim."
Endişeyle elini tuttuğumda bakışları elimize indi sonra kendini geri çekti. "Ne oldu?"
"Teyzem hastalanmış da..." diye mırıldandı. "Tuvaletten çıkınca mesaj aldım, moralim bozuldu." Üzgünce ona baktım.
"Yaaa üzüldüm, şimdi iyi mi?" Kafasını salladı. "İyiymiş öyle dediler." Yanaklarını sıktım, bunu yapmamı severdi.
Gülmeyince onu gıdıklamaya başladım, karnını tutup gülmeye başladı. "Lütfen..."
O sırada kantine giren Kutay ve arkadaşlarını görünce Ege'yi gıdıklamayı bıraktım, büyük bir heyecanla onlara baktım.
◇
Öhöm, bu son. Tamam. Hızımı alamadım, bölüm biriktiremiyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM | Texting
Teen Fiction▪︎ Yarı Texting | Yazışmalar azdır. Sude: Madem öyle neden beni seviyorsun? Sevilmeyi hak edecek biri gibi durmuyorum? Anonim: Özünde iyi birisin, sadece değiştin. Popülerlik seni böyle biri yaptı. Anonim: ayrıca insan seveceği kişiyi seçemez Anon...