◇
İkinci sınavdan sonra daha fazla kalmak istemedim, Kutay her defasında beni rahatsız ediyordu. Kerem ile kavga etmelerine ramak kalmıştı, Kerem çok gergindi.
"Kerem, benden sonra kavga falan etmeyin tamam mı?" Kerem gözlerini kaçırdı.
Ege elindeki su şişesini çöpe fırlattı. "Dövelim işte şu şerefsizi!"
Omuz silktim. "Ondan nefret ediyorum, dövmenize gerek yok. Kendi pisliğinde boğulsun."
Çantamı omzuma astım. "Ben kaçıyorum, yalnız kalmaya ihtiyacım var."
Melih üzgünce bana baktı, her zaman ortamı yumuşatırdı ama şu an kendisi de bana üzülüyordu.
Ege peşimden geldi. "Ben de geleyim yanında." Böyle davranması beni daha çok pişmanlığa itiyordu. Bana biraz sert davranmasını istiyordum ama o hep yanımda duruyordu ve ben daha çok üzülüyordum. Çünkü ben onun yanında olmamıştım.
"Ege, teşekkür ederim. Yalnız kalmam daha iyi olacak."
Kimsenin bir şey demesine fırsat vermeden okuldan çıktım, Kutay etrafta yoktu, bu yüzden onu görmemek için attığım kırk taklalar boşuna gitmişti.
Annem eve erken geldiğimi görünce kaşlarını çattı. "Sude ne oldu kızım?"
Kafamı salladım. "Bir şey yok, hasta hissediyorum." Annem yanıma gelip elini alnıma getirdiğinde ağlamamak için kendimi sıkıyordum.
O kadar yalnız ve çaresiz hissediyordum ki, yapacak hiçbir şeyim yoktu. "Kuzum çorba yapayım sana?"
Omuz silkip odama yönelirken peşimden bağırdı. "Yatakta dinlen, çorba yapıp geliyorum."
Üzerimi değiştirip yatağıma yattım ve tavana baktım. Garip bir ruh hali içerisindeydim, aldatılan bir kız ne yapardı ki? Onun için ağlamak istemiyordum ama buna engel olamıyordum.
Annemin ağlama seslerimi duyup bana ne olduğunu sormasını istemiyordum. Kafamı dağıtmak için İnstagram'a girdim. Önüme düşen şeyle şok içerisinde ekrana baktım.
dedikoducukiz: Buse Kıvırcık'tan çarpıcı sözler! İddia edilenlere göre, Sude'nin Baran'ı terk ettiği yalanı ortaya atılmış. İşin aslı Sude, Baran'ı aldatmış. Siz neler düşünüyorsunuz?
melihdogan: Ortalığı neden kızıştırıyorsunuz şimdi? Dedikoducu kız, gerçekten sen de bunu paylaştın öyle mi?
dedikoducukiz: @melihdogan Sayfanın ismine bakarsan neden böyle bir şey paylaştığımı görürsün.
merveniz6: nE
tarikvsd: olum bu hikayede yanan Baran olmuş
denizdtsf: Sude de az değilmiş yuh!
onurss: Bir de yalandan Baran'ı terk ettiği yalanını atmış, yazık... Baran da büyük ihtimalle linç yemesin diye susmuştur. Helal olsun @baranyilmaz
talhabayindir: #arkandayizbaran
rumeysaa: Lan bunu baran bile dememiş, kuzenine ne oluyo
ferideduzgun: Ya Baran'ı niye katıyorsunuz... Üzülecek şimdi. Bitmiş bir konu niye gündeme geldi?
leylapinar4: Buse iyi koymuş lafı, kapak sesi buraya kadar geldi..
Yorumların devamı için tıklayınız.
Gözlerim dolu dolu ekrana bakarken annem odaya girdi. Kaşlarını çatarak elindeki tepsiyle yanıma geldi, yatağıma oturdu. "Neden ağlıyorsun Sude'm?"
Yalan söylemek için bir süre duraksadım ve ardından yutkunarak cevap verdim. "İzlediğim dizinin sonunu öğrendim, bir de regl olacağım ya duygusalım."
Annem saçlarımı okşadı. "Çorbanı iç, dinlen kızım. Yarın okula gitmezsin." Onu üzdüğüm için kendimi daha da kötü hissederken bir an önce yalnız kalabilmek için kafamı salladım. Neyse ki annem halimi daha fazla sorgulamadan odadan çıktı ve ben titrek bir nefes aldım.
Buse'nin, Baran'ın kuzeni olduğunu bile bilmiyordum ve onları bugün yakın görünce kötü olmuştum. Baran hakkında bildiğim şeylerin sınırlı olması, benim suçumdu.
Oflayarak gözlerimi kapattım, ortalık daha çok kızışıyordu ve ben de haksızdım.
Pişmanlık içimi yiyordu.
◇
Selam, ne düşünüyorsunuz?
Buse, iyi bir şey mi yaptı?
Baran, bu konu hakkında ne düşünüyor?
O fotoğrafları çeken kim?
Anonim kim?
Sude'yi sevmeye başladınız mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM | Texting
Teen Fiction▪︎ Yarı Texting | Yazışmalar azdır. Sude: Madem öyle neden beni seviyorsun? Sevilmeyi hak edecek biri gibi durmuyorum? Anonim: Özünde iyi birisin, sadece değiştin. Popülerlik seni böyle biri yaptı. Anonim: ayrıca insan seveceği kişiyi seçemez Anon...