BÖLÜM 53

2.3K 115 111
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.

Bu arada Elzem'e gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim, bu kadar sevileceğini düşünmemiştim

🌵

Sude: Hayatın güzel gidiyordur umarım? Benim aksime.

Sude: Biliyor musun eski okuluma geri dönmek istiyorum

Sude: Annem tüm olanları öğrendiğinde beni başka okula aldırdı.

Sude: Seninle olan anılarıma ihtiyacım var, o okula geri dönmek istiyorum

Sude: Kendime zaman vermiştim Ege, Kerem ve Melih için.

Sude: Onlara hâlâ kirginim ama anlayabiliyorum neden yaptıklarını

Sude: Yine de kırılmadan edemiyorum

Sude: Belki de yaptığım bencillikti ama çok kırıldım

Sude: Sanırım onlarla konuşma vaktim geldi

Sude: Burada kendi kendime konuşuyor gibi duruyorum değil mi of delirdim iyice

Sude: Basketbol takımının alt yapısına girdin mi acaba? Kesin girmişsindir.

Sude: Sanırım bensiz hayatın daha güzel geçiyor...

Sude: Ama ben sensiz hiç iyi değilim.

Sude: Bir gün yazacağıma dair umut taşımak istiyorum içimde

Sude: Bu şiirleri beraber okumalıyız,

Sude: Tek başımayken sesim güzel çıkmıyor.

Sude: Seninle ilk sinemaya gittiğimizde Romeo ve Juliet izlemiştik, hâlâ o filmi izliyorum.

Sude: William Shakespeare hayranı olduğunu biliyorum

Sude: Senin hakkında bir şeyler bilmediğimi düşünsen de Baran, elbette biliyorum.

Sude: William Shakespeare hayranlığını, çizgi roman hayranlığını, çilekli süt hayranlığını, coca cola yerine fanta tercih ettiğini, domatese alerjin olduğunu, sinirlendiğinde kaşlarının aldığı hâli, boş zamanlarında şiir okuduğunu, nefret ettiğin dersin coğrafya olduğunu, Hikmet Hoca'yla hâlâ anlaşamadığını biliyorum.

Sude: Çizgi romanlara karşı olan aşırı korumacı tavrını - bir yerleri çizilince ya da bir sayfası buruşunca deli oluyordun - biliyorum.

Sude: Makarnayı her türlü sosla yediğini; çiğköfteyi pizzaya tercih ettiğini, okul çıkışlarında avm'ye gidip hamburger kaçamağı yaptığını öşlwndlsmdlsdkls biliyorum.

Sude: Hakkında az da olsa bir şeyler biliyormuşum, değil mi?

Sude: Sensizliğin 34. günü. Her gün sayacağım, takvim sayfalarını saklıyorum.

Sude: Seni seviyorum,

Sude: Seni her zaman bekleyeceğim ❤

ELZEM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin