Yazar Notu: Yazışmalar aynı gün içerisinde gerçekleşmiştir.
🚫
Sude: İlk defa eksikliğini hissediyorum.
Sude: Hayatımda yaptığım yanlışları yüzüme vurup bundan vazgeçmem için haykıran birini dinlemedim.
Sude: Özür dilerim.
Sude: Sana ne yaptım?
Sude: Ben bazı şeyleri fark etme konusunda beceriksizim. Seni göremedim, özür dilerim.
Sude: Açık olacağım, kim olduğun umurumda değil. Tek isteğim, sendeki kalp kırığını düzeltmek istemem.
Sude: Kim olduğunu bilmek istemiyorum, sadece bana kendinden bahset. Neler yaparsın, ne izlersin, ne zaman beni gördün vs.
Sude: Ben daha fazla birilerinin üzülmesini istemiyorum.
Sude: Çok kötü hissediyorum.
Sude: Lütfen bana cevap ver.
Sude: Her şeyin farkına vardım, biliyorum böyle olmaması gerekiyordu.
Sude: Değiştiğimi hissediyorum, en başından beri istediğin bu değil miydi?
Sude: Cevap verir misin?
Yatakta yatarken mesajlarıma bir cevap gelmesini bekliyordum. Annem yine neden ağladığımı sorduğunda Ege ile kavga ettiğimi söyledim, Ege buna ayak uydurdu. Ege'ye her şeyi anlattım, artık ondan bir şey saklamayacaktım. Anonimi, Baran ile yaşadıklarımı... Anonim için bana kızsa da her zamanki gibi bana anlayışlı davrandı.
Ege: Ağlamıyorsun değil mi?
Sude: Hayır, anonime mesaj attım. Ondan mesaj bekliyorum. Sence yazar mı??
Ege: Bilemiyorum Sude. Sana karşı kırgın. Yazacağını düşünmüyorum, senden vazgeçtiğini söylemiş. O numarayı kullanmıyordur bile.
Sude: Ben yazmasını istiyorum :(
Ege: Dertleşmek için ben varım, bana yazsana
Sude: Biliyorum Ege, seni seviyorum ama... Ama onu çok kırdım, istemeden olsa da. Merak ediyorum işte. Nasıl biri, onu nasıl fark edemedim...
Ege: Hiçbir zaman fark edemedin, bu yüzden kırgındır belki.
Sude: Büyük ihtimalle.
Ege: Niye kavga ettiğimizi söyledin ki al işte şu an yanına gelip sarılamıyorum.
Sude: Annemi inandırabilecek tek yalan buydu, diyebileceğim tek yalan.
Sude: Ege hâlâ bana kırgın olduğunu bilmek suçlu hissettiriyor.
Ege yazıyor...
Ege: Hatanın farkına vardın işte. Tek isteğim değişmendi. Değiştin, gerçekten değiştin. Bu kadarını beklemiyordum.
Ege: Aramızdaki sorunları çözdük, telafi ediyoruz Sude. Bu telafi edilemeyecek bir şey değil, pişmanlığını görebiliyorum.
Sude: İyi ki varsın, sen olmasam ne yapardım bilemiyorum♡
Ege: İyi ki varım :d sen de iyi ki varsın ♡
Kendimi biraz daha iyi hissediyordum. Bugün yaşananları düşünüp kahroluyordum. Çok, çok kötüydü.
Telefondan gelen bildirim heyecanla yatakta zıplamama neden oldu.
Anonim: Değiştiğini görebiliyorum.
Sude: Cevap vermeni beklemiyordum, teşekkür ederim.
Sude: Bazı şeyleri telafi edebilir miyim?
Anonim: Edemezsin.
Sude: Etmek istiyorum
Anonim: Üzgün hissettiğin için, pişman olduğun için merak ediyorsun. Sana bir şans vermeyeceğim. Her şeyin bittiğini o gece söyledim. Sana yazmayacağımı da söyledim, sen de özür diledin. Son konuşmamızı yaptık. Yazmanı gerektirecek bir durum yok.
Sude: Bana sert çıkmakta haklısın. Ama ben o gece son konuşmamızı yaptığımızı düşünmüyorum. Aniden girdin hayatıma, aniden çıkıyorsun. Çıkmanı istemiyorum.
Sude: İlk konuşmaya başladığımızda seni tanımak değil, bulmak istediğimi demiştin.
Sude: Şimdi tanımak istiyorum.
Sude: Kırdığım kalbi onarmadan onu hayatımdan çıkarmayacağım.
Anonim: Her şey için çok geç.
Anonim: Seni sevmiyorum.
Sude: Bu numarayı benim için kullanıyorsun. Neden hâlâ numarayı kapattırmadın?
■ görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM | Texting
Fiksi Remaja▪︎ Yarı Texting | Yazışmalar azdır. Sude: Madem öyle neden beni seviyorsun? Sevilmeyi hak edecek biri gibi durmuyorum? Anonim: Özünde iyi birisin, sadece değiştin. Popülerlik seni böyle biri yaptı. Anonim: ayrıca insan seveceği kişiyi seçemez Anon...