BÖLÜM 13

3K 134 145
                                    

Lütfen beni daha fazla kırma.

Bu mesaj aklımdan çıkmıyordu, tüm gece gözüme uyku girmedi. Kendimi gerçekten çok kötü hissediyordum.

Baran'ın kalbi kırık kalsın istemiyordum ama ne yapacağımı bilmiyordum.

Anonime görüldü atmıştım, o da uzatmamıştı. Beni seviyordu ama bana gerçekleri yüzüme vuracak kadar acımasızdı. Davranışlarımı beğenmiyor ama yine de beni seviyordu.

Beni tanıdığına göre yakınımda olan erkeklerden biri olmalıydı. Aynı zamanda Kutay'ın arkadaşıydı.

Aklıma gelen iki isimle beraber kafamı iki yana salladım. "Saçmalama Sude."

Kerem?

Melih?

Onlar gayet bana nazik davranıyordu, Melih bana yenge diyordu. Kerem soğuk biri olsa da Kutay'a böyle bir şey yapacağını düşünmüyordum.

Anonim hakkında aslında birkaç küçük bilgiye sahip olsam belki de onu hemen bulacaktım.

Sabah uykulu bir şekilde yataktan kalkıp esnerken telefonuma baktım, Kutay'ın günaydın mesajını cevaplarken gözüm anonime takıldı. Son görülmesine baktım.

10.24

Benden sonra hiç girmemişti. Bu hattı benim için kullanıyordu.

Numarayı sorgulatabilirdim!

Okul servisine binerken bu düşüncemin saçma olduğu kanısına vardım, bunu yaparsam daha çok kırılacaktı. Onu sessiz bir şekilde bulmak istiyordum.

Sude: matematik sınavı için heyecanlı mısın?

Okula giriş yaparken telefonum titredi.

Anonim: hayır.

Sude: günaydınn

Görüldü

Kaşlarımı çattım, bilerek bana soğuk davranıyordu.

Moralimi bozmamaya çalışarak sınıfa girdim, Ege elindeki telefonla uğraşırken yanına oturdum. "Günaydın." diye mırıldandım. Bana bakıp gülümsedi, biraz zoraki bir gülüştü. "Günaydın."

Telefonuna baktığımda ismini bilmediğim bir oyun yüklemiş, onu oynuyordu. "Sınava çalışabildin mi?"

Kafasını salladı, başını sıraya koyarken esniyordu. "Evet." Saçlarını okşamaya başladım, bunu ne zaman yapsam rahatlıyordu. Tıpkı şimdi olduğu gibi.

İkinci ders sınav olduğu için hoca serbest bırakmıştı, ders çalışmak yerine Ege ile konuşmak istiyordum.

"Ege, hâlâ kırgın olduğunu biliyorum."

Gözlerimin içine baktı. "Hatanı bilmen güzel bir şey."

Ofladım. "Aptallık ettim gerçekten, o gece kafam karışıktı. Heyecanlıydım, ne yapacağımı bilemediğimden sana yazmak aklımın ucundan geçmedi. Instagram'dan öğrenmen kötü olmuş, bunun için özür dilerim."

Gülümsedi, yaptığım açıklamadan memnundu. "Tek sorun bu değil Sude."

Kaşlarımı çattım. "Ne?"

Kafasını kaldırdı, saçlarını okşamayı kestim. "En son ne zaman vakit geçirdik?"

Yutkundum. "1,5 ay önce."

Kafasını salladı. "Ben de bundan bahsetmeye çalışıyordum." Duraksayıp devam etti. "Tek dünyan Kutay olmuş, gözün ondan başkasını görmüyor. Senden başka arkadaşımın olmadığını biliyorsun. Beni yalnız bıraktığının farkında mısın? Sakın bana sen soğuktun falan deme çünkü ben haklıydım Sude. Birini kırıp görmezden gelemezsin."

ELZEM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin