◇
Kutay yanıma gelip sandalyeye otururken gelen arkadaşları beni selamladı. Ege sessizce onları selamladıktan sonra kantindeki sıraya gireceğini söyledi.
Kutay yanağını öpünce utanıp kıkırdadım, içlerinden biri öksürdü. "Ben Kerem, tanıştığıma memnun oldum."
Gülümseyerek onaylarken diğer çocuk hevesle elini salladı. "Ben de Melih." Bu çocuğun grubun komiği olduğuna kalıbımı basardım, duruşu ve yüz ifadesi bunu belli ediyordu.
"Tanıştığıma memnun oldum." dedim, yeni ortamlarda daima utangaç olurdum.
Ege elinde milkshake ile gelince ona sırıttım, otururken gülümsedi. "Sen içince canım çekti."
Milkshake'e olan bakışlarımı gören Kutay gülümseyerek ayağa kalktı. Şaşkınca ona bakarken o çoktan kantin sırasına gitmişti bile. Sırıtmamı engelleyemedim. Kerem dikkatle bana bakarken ona döndüm, bakışlarını kaçırdı.
Ege milkshake içerken hâlâ üzgün duruyordu, moralimin bozulmaması için çaba sarf ettim. Bana kırgın mıydı?
Dün gece gerçekten ona söylemeyi unutmuştum ama o da kendince haklıydı, bir de teyzesinin hastalanması onu üzmüş olmalıydı.
Kutay'a bakmak için kafamı kaldırdığımda Baran'ın yanında bir kızla kantin sırasında durduğunu gördüm, Melih de benim baktığım yere bakıyordu.
"Bu çocuk evrime kafa göz dalmış, yakışıklı değildi." Melih haklıydı, Baran benden sonra baya değişmişti, tip olarak.
Kerem de kafasını çevirdiğinde rahatsızca yerimde kıpırdandım, büyük ihtimalle onunla eski sevgili olduğumu biliyorlardı.
Melih yeniden konuşurken umursamazca omuz silkiyordu. "Yakışıklı çocuk ama asosyal. Çok arkadaşı yok."
Bu konunun kapatılmasını istiyordum, ne diyeceğimi düşünürken Ege milkshake'i masaya bıraktı ve cevap verdi. "Etrafında sahte insanlar yok en azından."
Kerem tek kaşını kaldırdı, Ege'nin imalı sesinden yanlış bir şeyler anlamamasını ummuştum. "Ne demek istiyorsun?"
Ege gülümsedi ve eliyle 'boş ver' dercesine salladı. "Ne anlamak istiyorsan."
Kendimi sırıtmaya zorlayarak konuştum. "Eee, biraz daha birbirimizi tanıyalım. Nelerden hoşlanırsınız?"
Ege'ye uyarıcı bir bakış gönderdim, bir süre bana baktı sonra da önüne dönüp sessizce içeceğini içmeye devam etti. Melih ise sırıtarak cevapladı. "Kızlardan."
Kerem ensesine vurdu. "Mal herif." diye sinirle konuşurken ikisi de gülüyordu. Melih bana döndü.
"Yanlış anlama, şakasına demiştim. Futbol oynamaktan hoşlanırım." Kafamı salladım, Kerem ile gözlerimiz kesişti.
"Kitap okumaktan hoşlanırım." deyince şaşırdım.
"Gerçekten mi?" Omuz silkti.
"Bunda şaşıracak ne var ki?"
Gülümseyerek toparlamaya çalıştım. "Genelde kızlar okur, o yüzden şaşırdım."
Göz devirdi. "Bazı algılar çok saçma, neyse bu konu hakkında konuşmak istemiyorum."
Kutay elindeki milkshake'i bana uzattığında gülümseyerek teşekkür ettim, o da gülümsedi. "Bir şey mi kaçırdım?"
Ege yanıtladı. "Hayır, muhabbet yeni açıldı."
Ters bir cevap vermesinden korktuğum için endişeyle ona bakmıştım ama o beni yanıltarak düzgün bir cevap vermişti. Ege, kin tutan biriydi. Neşeli tavrına aldanmamak gerekirdi, Kutay'ı sevmiyorsa bir daha sevmesi çok zordu. Ne yapacağımı düşünüyordum ama mecburen buna katlanmak zorundaydı, hatta Kutay'ı ileride çok sevecekti buna eminim.
◇
Bir sonraki bölüm instagram bölümü olacak, şimdiye kadar geçen karakterleri koyacağım.
Görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM | Texting
Teen Fiction▪︎ Yarı Texting | Yazışmalar azdır. Sude: Madem öyle neden beni seviyorsun? Sevilmeyi hak edecek biri gibi durmuyorum? Anonim: Özünde iyi birisin, sadece değiştin. Popülerlik seni böyle biri yaptı. Anonim: ayrıca insan seveceği kişiyi seçemez Anon...