BÖLÜM 23

2.6K 125 40
                                    

Yazardan:

Genç adam, elindeki telefonu sıkıca tuttu. Buse'nin böyle bir şey yapmış olması onu fena kızdırmıştı.

Kıvırcığım aranıyor...

"Alo, Baran?" Buse, telefondan ses gelmeyince yeniden seslendi. "Baran?"

Baran, dışarıda bir kafede oturuyordu, fazla ses olduğu için dışarı çıkma ihtiyacı hissetti.

Kafenin arkasına geldiğinde adını seslenen kuzenine sinirli çıkan sesiyle yanıt verdi. "Buse! Bu saçmalıklar da neyin nesi?"

Hattın diğer ucundan gelen iç çekme sesini duyduğunda öfkesi daha da artmıştı. "Baran, hakkını savunuyorum işte!"

Baran sakin kalmak için çabalıyordu. "Lan ne gerek var ben o zamanlarda istesem zaten rezil ederdim Sude'yi! Şimdi ne farkın kaldı Sude'den, Kutay'dan?" Elini ensesine götürdü. "Buse, bu olaydan sonra bunları demen hiç hoş değil, resmen hâlâ kuyruk acısı çekiyorum zannedecekler. Ayrıca Sude şu an kendini daha kötü hissediyordur."

"Sude'den sonra ne hâlde olduğunu benden başka kimse bilmiyor Baran!"

O günler gözünün önüne gelince unutmak istercesine kafasını iki yana salladı. "O zaman her şey üst üste geldi Buse, ortaya böyle bir şey atıp nasıl ortalığı karıştırırsın?"

"O senden ayrıldığında ailen trafik kazası geçirdi ve o mal, geri zekalı amip kafalı maymun götü, seni terk ettiğini tüm okula duyurmuştu! Sana bir baş sağlığı bile dilemedi, gözünün içine baka baka Kutay'ın peşinde kuyruk oldu! Baran o her şeyi hak ediyor, onu önemseme artık!"

"ONU ÖNEMSEMİYORUM!" diye bağırdı, lafını kesti. "UMURUMDA DEĞİL!"

"Seviyorsun değil mi onu?"

"Sevmiyorum. Sadece benim başıma gelen şeylerin onun başına gelmesini istemezdim. Çünkü ben başkalarının acı çekmesinden, üzülmesinden zevk alan bir ruh hastası değilim."

"Bana yaptıklarım için kızamazsın Baran, o bunları hak ediyor."

"Onurunu incittin."

"Senin onurun ne olacak peki Baran? Aptallaşma lütfen, ben sadece intikamını aldım ki bu intikam bile değil, doğruları söylemek ne zamandan beri yanlış oldu?"

"Üzerinden uzun süre geçen bir olayı yeniden açtın, ortalığı daha çok karıştırıyorsun. İkisinin ayrılık hikayesinde yer almak isteyen biri değilim, şimdi adım hazmedeyenlere çıktı. Sanki bu ayrılık zevkime gelmiş de ortalığa bunu atmışım gibi. Aldatılmak zaten kötü, daha fazla üs-"

"Baran saçmalamayı kes! Herkes sana destek veriyor ve gerçeklerin ortaya çıkması lazımdı. Tamam, zamanlama yanlıştı ama kendimi tutamadım. Bazı mallıklarının farkına varması gerekiyor, sinirimi bozuyor, döveceğim onu."

"Beni anlamak istemiyorsun."

"Sen bu dünya için fazla iyi kalplisin Baran."

"Bana yaptığı kendi başına geldi, başka neyin hesabını yapayım? Kapandı o defterler. Açma artık."

"O yara hiç kapanmıyor ki Baran..."

"Kapandı." Buse yeniden iç çektiğinde telefonu kapattı, ona karşı hâlâ sinirliydi. Telefonu tam cebine koyacaktı ki yeniden telefon titrediğinde Buse'nin aradığını düşünüp hırsla telefonu açtı ve ekrandaki bildirimi görünce şaşırdı.

sudekaya mesaj göndermek istiyor.

Yine heyecanlı yerde mi kestim? :)

Kim haklı, Baran mı Buse mi?

Bu arada misafirim geldi, bu yüzden bölümler (her kitabım için) geç gelecek, kusura bakmayın. Bu bölümü bile hızlıca yazdım ♥️

ELZEM | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin