Heey mensen
Dit is mijn aller eerste wattpad verhaal ik hoop dat jullie het leuk vinden dus laat vooral je menkng achter en veel plezier met lezen (hoop ik)
Xx Delany(Pov harry)
Ik zit voor de tv als ik de voordeur open hoor gaan."ik ben thuis!" Hoor ik Louis roepen."Hey Lou hoe was het bij de studio?" Vraag ik" ow gewoon zoals altijd. De solo's opnemen enzo.""is er nog iets speciaals gebeurt?" Vraag ik geïntereseerd " nee bij mij niet maar bij jou volgens mij wel..." " wat bedoel je daar nou weer mee?" Vraag ik terwijl ik hem fronsend aankijk "nou ik bedoel dat je ogen rood zijn in plaats van groen" even begrijp ik niet wat hij bedoelt, maar dan herriner ik wat ik deze middig heb gedaan " Haha rood?!" Roep ik sarcasties "hoe kom je daar nou weer bij? Mijn ogen zijn nog altijd groen hoor! Kijk maar eens goed." Roep ik lachend. Louis mag er niet achterkomen dat ik iets voor hem verborgen hou..."Harry ik weet heel zeker dat je ogen..." de rest van zijn zin maakt hij niet af hij kijkt alleen verbaast in de richting van mijn mond. "Waar kijk je naar Lou?" "J-je tanden z-ze zijn..." " langer? Puntiger? Goed je hebt me ik zal het je uitleggen" "wat ga je me uitleggen?!" Riept Louis verbaast. Ik ga weer op de bank zitten en gebaar dat Louis naast me moet komen zitten.
(Pov louis)
Ik ga twijfelend naast Harry zitten. Er stroomt een golf van vragen door me heen. Wat gaat hij me uitleggen? En waarom zijn z'n ogen rood? "Wat is er aan de hand?" Vraag ik nieuwschierig. "Ik..ik.. ik ben een vampier" ik ben even stil. Hoorde ik dat goed? Zei hij net dat hij een vampier is? "Hahahaha goeie Harry ik was er bijna ingetrapt! Je hebt het wel heel goed gedaan moet ik zeggen! Contact lenzen en nep tanden. Laat eens voelen." Ik trek aan 1 van de tanden. "Auw! Het is geen grap Louis! Het is waar! Ik ben een vampier!" Roept Harry gefrustreerd
(Pov harry)
"Geen grap?" Vraagt hij me verward. "Nee het is geen grap. Snap je waarom ik het je nog niet had verteld? Ik wist dat je zo zou reageren" altijd.. altijd gebeuren deze dingen. Waarom is het zo lastig om als vampier te leven?? "Ja ik begrijp je" hoor ik Louis zachtjes zeggen. "Nou dan ben je de eerste."
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf