5

224 10 2
                                    

        Yemin ederim toparlayamıyordum ya. Çok kötüydüm. Niye böyle yaptı, aklım dahi almıyordu. O sırada Nisa mesaj yazdı.

Nisan Ayım: Tahmin et Sanem hocadan ne öğrendim?

Kuzum: Edemiyorum. Hiç zorlama beni direkt şöyle.

Nisan Ayım: Seçmeli matematik dersinde geçen senenin konularından sınav olacağız ve habersiz olacak.

Kuzum: Amaç ne? Habersiz ise sen nasıl öğrendin?

Nisan Ayım: Anladığım kadarıyla amaç konuları ne kadar hatırladığımız olacakmış. Hoca telefonda başka bir hoca ile konuşurken kulak misafiri oldum. Benden demesi şimdiden çalışmaya başla. Sanem hocanın sınavları zordur.

Kuzum: Haber verdiğin için eyvallah. Çalışmaya başlamak ve ben. Imkansız ama elimden geleni yapacağım.

Nisan Ayım: Tamam, kolay gelsin sana. Ben şimdiden çalışmaya başladım. Görüşürüz.

Kuzum: Sana da kolay gelsin. Görüşürüz.(Görürdü)

Cuma

         Yine seçmeli beden dersinde Bayram hoca burnumuzdan getirdi. Bu sefer 15 tur koştuk ve 85 farklı hareket yaptık. Yine su içmemiz yasaktı. Ağzım su diye yalvarırken bende sınav için son bir defa çalışayım dedim. Telefona mesaj gelince telefonu aldım elime ve arkadaş grubundan geldiğini gördüm.

Nisan Ayım: Gençler Sanem hoca geçen senenin konularından sınav yapıyor haberiniz olsun.

     Her ne kadar Nisa'nın ilk öğrendiği gün bana söyleyip en son diğerlerine demesini komik bulsamda çaktırmadım.

Kuzum: Aaaaa öyle mi?

Nisan Ayım: Evet ne yazık ki öyle.

Elif: Ben hiç çalışmadım ki lan.

Berna: Ben sanki çok çalıştım.

Kuzum: Ne yapmayı düşünüyoruz.

Berna: İyi olandan kopya çekmek.😁😏

Elif: Nisa artık verirsin kopya ya da Anı.

Nisan Ayım: Vermem. Hiç zorlamayın.

Kuzum: Siz rahat olun. Benden çekersiniz. Zaten ben eski konulara çalışıyorum ama sıra.

Elif: Sağ ol Anı. Bu iyiliğini unutmam.

Kuzum: Rica ederim meleğim. Görüşürüz.(Görürdü)

DİN DON DİN DON

       Zil çalmıştı. Soyunma odasına gittim üstümü değiştirmek için. Kızlar ile de mesajlaşırken üstümü değiştirmek zaman aldı. Hatta soyunma odasında tek kaldım. Tam çıkacakken kapının tutuklu kaldığını anladım. Dışardan biri kapıyı arka tarafından açana kadar içerde kalmaya mecburdum. Panik atağımın da etkisi ile kafayı yedim. Kapıyı yumruklarken "Yardım edin lütfen. İçeride kaldım." diye bağırmaya başladım. İyice kafayı yemiştim. En son kapı açılınca açan kişinin üstüne düştüm. Ve yavaş yavaş kendimden geçtim.

KALBİMİN REİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin