10

141 9 9
                                    

Eve koşarak gittim. Kendimi odaya attım ve olanları düşündüm. Reis ile sevgili bile değildim ama başlamayan bizi bitirmesi çok kötü olmuştu. Kendimi müziğe verdim. Aklıma Reis ile konuşmaktan başka bir şey geçmiyordu. Gözyaşlarım bile dinmiyordu. Aklıma Nisa'ya mesaj atmak ve Reis'in nerede olduğunu öğrenmek geldi. Başka türlü kendime gelemezdim. Bunu çok iyi bir şekilde biliyordum.

Kuzum: Nisa ben çok kötü bir şey yaptım. Nisa bana Reis'in yerini öğren.

Nisan Ayım: Ne yaptın? Ne oldu? Bir anlat.

Kuzum: Ya ben spor salonuna gittim ama Elif ve Berk benim yerime orayı temizlemişti. Bende eve geri dönerken Volkan'ı gördüm. Pınar bana göndermiş. O sırada elime diken battı. Volkan elimi tutarken Reis bizi öyle gördü. Ağzına geleni söyleyip gitti. Nisa bana Reis'in yerini öğren. Onunla konuşmaya ihtiyacım var.

Nisan Ayım: Tamam bebeğim. Üzülme sen. Ben şimdi Reis ile konuşurum.

Kuzum: Tamam. Lütfen hemen konuş ve bana bildir.(Görürdü)

Reis'inAğzından

O an onları öyle görmeyi beklenemiyordum. Tamam kabul ediyorum Anı ile aramdan henüz bir şey olmamıştı ama artık bundan sonra da olmayacak. Arabanın hızı 180km/s 'di. Gaza basmaktan ayağım ağırmıştı. En iyisi arabayı sağ çekip adam akıllı düşünmem lâzımdı. Öyle de yaptım. Anı'dan gelen 102 mesajı göz ardı ettim. O sıra da Nisa'dan gelen mesajı gördüm.

Bacımsu: Anı bana her şeyi anlattı. İzin ver sana da anlatayım. Kız şu an çok kötü.

Reis Bey: Neyi anlatacaksın Nisa? Gözlerim ile gördüm. KIZIN ELİNİ TUTUYORDU.

Bacısu: Yaw bir anlatmama izin versen.

Reis Bey: Buyur anlat ama sırf beni rahat bırakman için diyorum bunu.

Bacımsu: Ya kız spor salonuna gitmiş. Cezası yüzünden sonra da eve dönüş yolunda Volkan ile karşılaşmış. Volkan'ı da oraya PINAR göndermiş. Neyse konuşuyorlarmış falan kızın eline diken batmış. Volkan da o yüzden dikeni çıkartmaya çalışırken sen görmüşsün ve bağırıp çağırmışsın. Hâli ile de Anı şu an çok kötü. Sana yazmamı istedi.

Bacımsu: Neredesin?

Reis Bey: Derinlerin doğru mu as

Bacımsu: Anı sana yanlış bir şey yapmaz. Bunu en iyi ben bilirim. Seni ne kadar sevdiğini ben gördüm.

Reis Bey: Ben kıza ağır konuştum Nisa. Yalancısın sen dedim. Herkesi kandırdım dedim. Ben ne yaptım Nisa.

Bacımsu: Git ve özür dile. Ben onu evde tutmayı beceririm.

Reis Bey: İyi ki varsın bacımsu.

Bacımsu: Sende iyi ki varsın denizlerin reisi.

Aklımda tek bir şey vardı Anı. Ondan başka bir şey düşünemiyordum. O Leyla, ben Mecnun olmuştum. Kendimi onun için çöllere vurmaya hazırdım. Yüklenebildiğim kadar gaza yüklendim ve Anı'nın evine doğru yol aldım. Anlamadan dinlemeden kıza haksızlık etmiştim. Sürüm sürüm süründürecek. Bunu çok iyi biliyorduk.

Anı'nın Ağzından

Onu affedemeyeceğim. Benden böyle bir şey beklemesi hiç güzel bir davranış değil.

Ben bunları düşünürken bir den camı birisi tıkladı. Camı açtığım zaman gördüğüm karşısında şok yaşadım. Reis benim evime kadar gelmişti. Çok yorgun görünüyordu. Camı bekletmeden hemen açtım. Bana baktı ve konuşmaya başladı.

KALBİMİN REİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin