21

74 8 0
                                    

Annem gelip kapıyı çaldı. Cevap vermediğim zaman içeri girdi. Yanıma gelip oturdu ve üzgün bir ses tonu ile "Kızım normalde senin telefonunu almam lazım ama almayacağım. İstediğin gibi istediğin arkadaşın ile konuş. Reis'e de benden selam söyle." dedi. Bu Reis ile konuşmama izin vermek mi oluyordu. Hemen dikelip "Anne babama Reis ile birlikteyimi nasıl ikna edeceğim." diye sorduğum zaman annem derin bir iç çekti ve "Babam senin sevgili yapmana kızmıyor ki kızımcan. Baban Reis ile sevgili olmana üzülüyor." dedi. Bu cevabı iyice aklımı yakmıştı. "Ya anne Reis'in ailesi bize gelince gayet iyiydi. Daha sonra ne oldu bu adama." diye anneme beklemediği yerden soru yöneltince babam içeri girdi. Çok kızgındı ama kızgınlığını belli etmemeye çalışıyordu. "Anı ben senin Reis ile sevgili olmana o masada sırf arkadaşım var diye bir şey demedim. Bir şey desem Rıfat kırılırdı. Zaten duygusal bir adamdır kendisi. Ama Reis hareketli bir insan. Sen sessiz ve sakinsin. Anlayabiliyorsun değil mi beni?" diye sorunca babam güzel bir savunma yapmak zorunda hissettim kendimi. "Baba sen ve annem gibiyiz biz. Siz gayet güzel anlaşırken biz niye anlaşamayalım? Hem biz kaç aydır beraberiz, haberin bile yok. Her gün daha mutlu değil miydim ben, her gün şarkılar söyleyerek ayrılmıyor muydum bu evden? Ben mi yanlış hatırlıyorum? O adam beni mutlu etmek için elinden gelini yaparken sen beni üzmek için elinden geleni yapıyorsun. Ama şunu iyi bil ki ben hayatım boyunca bekar kalmayacağım, elbet bir gün benim de bir yuvam olacak ve o yuvanın babası Reis olacak." İnşAllah savunmamı güzel yapmışımdır diye umut ederken babam sinirle gözlerimin içine baktı ve kapıyı çarparak odadan çıktı. Aynısı ben yapsam ama döverlerdi. Where is adalet? Annem bana baktı ve "Ben sizin yanınızdayım yavrum. Babanı devirmek için elimden geleni yapacağım. Söz veriyorum." deyip odamdan çıktı. Bu sıra da Reis bana mesaj attı.

Kalbimin Reisi: Neler oldu?

Gelecekteki Karım: Babam çok karşı çıkıyor, odaya kapattı. Normal de telefonumu alacaktı annem ama sanırsam halime acıdı. Kıyamadı tabi bana. Okuldan eve, evden okulaymış bundan sonra ve sadece Seçem ile Sinem'le görüşmeye iznim var.

Kalbimin Reisi: Bilgisayarın var mı?

Gelecekteki Karım: Evet, var.

Kalbimin Reisi: Oradan görüntülü sohbet yapalım mı?

Gelecekteki Karım: Tamam yapalım.

Telefonu bıraktım ve bilgisayarı elime aldım. Reis'in dediği her şeyi yaptıktan sonra sonunda onu görebilmiştim. Bir şey demeden birbirimize gülümsüyorduk. Hiç konuşmuyordu, bende konuşmuyordum.

 Hiç konuşmuyordu, bende konuşmuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KALBİMİN REİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin