31

63 8 10
                                    

          Sofradan kalkıp odama çekildim. Yaşadıklarım ağır geliyordu. Derin bir nefes alıp kafamı yastığa koydum. Ağlamamak için direniyordum. Ağlamak istemiyordum. Kendimi uykuya teslim ederken telefonuma mesaj geldiğini hissettim.

Kalbimin Reisi: Yarın motor sürme alıştırması yapalım mı?

Gelecekteki Karım: Reis benim sana ihtiyacım var.

Kalbimin Reisi: ?

Gelecekteki Karım: Neyi anlamadın? Ben çok büyük bir boşluk içerisindeyim. Sana ihtiyacım var.

Kalbimin Reisi: Kusura bakma. Benden sana sadece arkadaş olur bundan sonra.

Gelecekteki Karım: Yaw oğlum ben sana sevgilimi olak dedim. Zaten sevgilim var. Dertleşek dedim. Diyeceğime pişman ettin. İstemiyorum senle dertleşmek. Ben Neftune Abla ile dertleşrim. Gerek yok sana.

Kalbimin Reisi: Neftune derken?

Gelecekteki Karım:  Sana ne!

Kalbimin Reisi: Ya sen bana ne yapıyorsun ya. Senden uzak kalamıyorum lan. Kalmak için elimden geleni yapıyorum ama kalamıyorum. Seninle olmak istiyorum. Ama olmaz. Ben güvenmiyorum.

Gelecekteki Karım: Bana mı güvenmiyorsun? Ama ben bir şey yapmadım ki. Seni üzmemek için elimden geleni yaptım. Niye güvenmiyorsun bana?

Kalbimin Reisi: Kendime güvenmiyorum. Eğer bir anlık gafrete düşersem seni üzmekten korkuyorum. Özür dilerim. Bizden bir şey olmaz. Çok özür dilerim seni üzdüğüm için. Özür dilerim. 😔

Gelecekteki Karım: Ben özür dilerim. Bir anda hayatını mahvettiğim için özür dilerim. Düzenini bozduğum için özür dilerim. Seni kırdığım için özür dilerim.

Kalbimin Reisi: Bir şey sorucağım.

Gelecekteki Karım: ?

Kalbimin Reisi: Yeni sevgilin kim?

Gelecekteki Karım: Tabi ki Teoman. Ayyy görsen nasıl iyi anlaşıyoruz anlatamam. Ona baktıkça içime huzur doluyor. (22.30)

Kalbimin Reisi: Uzunca bir süre biz konuşmayalım. Sadece babalarımız arkadaş diye birbirimizi tanıyoruz. Yarın da sırf Recai Amca istedi diye motor kullanmayı öğreteceğim. (23.48)

Hayal Kırıklığım: En iyisi bu.

Denizlerin Reisi: Aynen, görüşürüz.

Hayal Kırıklığım: Iyi geceler.

Denizlerin Reisi: 

Hayal Kırıklığım: Keşke iyi olsaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayal Kırıklığım: Keşke iyi olsaydı.

Denizlerin Reisi:  Bizim sonumuz da keşke öyle olsaydı...

KALBİMİN REİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin