17

93 7 4
                                    

Yatağa girdim ve uyumaya başladım. Ne de olsa yarın çok iş vardı.

Erkenden kalkıp hazırlandım. Zaten anam dün benim eşyalarımı hazırlamıştı. Secem'i de penceresine taş atarak kaldırdım. Eşyalarımızı aldığımız gibi yürümeye başladık.

"Ah ah Seçem araba ile gitmek vardı."

"Araba bozulmuş gerizekalı. Nasıl gideceğiz."

"Araba da bozulacak zamanı buldu. Bir görsen Reis ne kadar üzgün."

"Niye üzgün lan. Daha genç yürüsün."

"Arabaya üzgün değil. Kuzenine üzgün. Adını da öğrendim hâttâ Mira'ymış. Kızı ben dün suratını yırttım ya. Ondan üzgün."

"Sen bunu biliyorsun. Lan o zaman Reis nasıl hayatta?"

"Ne demek nasıl hayatta? Hayatta işte."

"Senin şu an ona trip atman lazım. Ya da ben yanlış mı tanıyorum seni?"

"Doğru tanıyorsun bebeğim ama kuzen her ne kadar şerefsiz bile olsa küçükken bunlar kardeş gibiymiş. Ergenlik döneminden sonra kız buna yavşamaya başlamış."

"Kızım benim bildiğim sen rahat durmayacaksın. Biri senin canını sıktığı an sen ortalığı yıkan bir insansın. Şimdi gelecek biri senin sevdiğine göz koyacak sonra sen de rahat duracaksın. İmkansız."

"Tanıyorsun beni. Her şeyin zamanı var."

"Demiştim ben!"

Konuşa konuşa okula gittiğimiz zaman Nisa yoktu. Biz de Sinem ve Elif'in yanına gitmiştik. Sinem bana yaklaştı ve kulağıma "Kaç senedir Seçem yoktu. Geldiği gibi hemen bizi sattın. Senden de bu beklenirdi!" diye fısıldadı. Sinirlendim ve Sinem'i hızla köşeye çektim. Gözlerim onu dikkatlice süzdükten sonra derin bir nefes aldım.

"Ne dediğinin farkındasın değil mi? Seçem benim en yakınım. Hasret gidermek suç mu? Ben Seçem ile değil sevgilim ile takılıyorum bebeğim. Aynı senin gibi. Bütün gün sen Arda ile ben Reis ve Secem ile."

"Dikkat et Seçem Reis'i almasın."

"Bunlar senin lafların değil. Belli ki birinden akıl almışsın. Çünkü hem beni hem Secem'i tanırsın değil mi?"

"Nisa'nın fikrin idi ama çok mantıklı Anı."

"Ne güzel kaç sene sonra mutlu olmuşum. Benim mutluluğundan ne istiyorsun bacım sen?"

"Nisa dedi ki 'Secem ve Anı senelerdir ayrı değil mi? Anı Seçem'e çok değer veriyor. Fakat Seçem Anı'yı yarıyolda bırakabilir.' Kızım mantıklı işte."

Bu lafı duyunca yanımızdan geçenlere baktım. Hepsi dinlemiş ve Secem'e bilevlenmişti. Secem ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Hemen okulun önüne geçtim ve var gücüm ile bağırdım. "Bana bakın lan! Kimse Secem'e bulaşmayacak. Bulaşanı bu okula gömerim. Yalan yanlış şeylere de itahat etmeyin. Ederseniz siz kaybedersiniz!" sonra hemen ne olduğunu kafamda toparladım ve geri Sinem'in yanına gittim. Bütün gözler üstümüzdeydi.

"Nisa'nın fikri olamaz bu. Sen de Secem'den böyle bir şey bekleme. Benden daha iyi benim arkadaşımı tanıyamazsın."

"Tamam kanka! Ama bir şey olursa ağlama! Kendi düşen ağlamaz!"

Sinem'in arada sırada böyle gıcıklığı tutardı. Ne de olsa benim kankamdı. Normal olması anormal bir durum olurdu. Hızla bizim kızlara doğru yürüdüm. Gidip hiç bir şey yokmuş gibi davrandım. Ardından Sinem geldi ve oda her şey normalmiş gibi davranmaya devam etti. Elif her şeyi çözmüş gibi bakıyordu. Reis ile otobüslerimiz ayrı idi. O futbol takımı ile gidecekti bense kendi sınıfımla. En arka 4'lü yere geçecekken biri sağ diğeri sol cam kenarına oturmuş 2 erkek gördük. Sağda Reis'ti. Hemen Reis'in yanına oturdum. Secem'de solda kinin yanına. Secem o çocuk ve benim aramda kalmıştı. Reis kulağıma eğildi ve "O güç gösterisi neydi?" diye sordu. Bende yalancı bir gülümseme ile "Sen arabadaydın. Sinem bana baya karamsar şeyler anlattı. Bunu duyanlar Secem'e hınçla bakınca ben de en iyisi böyle bir şey yapmaktır diye düşündüm." diyerek fısıldadım kulağına. Bana baktı ve sonra kafasını cama koyup uyumaya başladı. Secem'e döndüğümde yanındaki ile bir şeyler konuşuyordu. Hafif dürttüm bana baksın diye sonra sıçradı ve bana bakarak "Kızım facebooktan adam mı dürtüyon? Öyle dürtülür mü?" diye sordu. Bende sessiz bir kahkaha ile cevap verdim sonra "Secem bu denyus uyudu yaaaa! Çok sıkılıyorum."dedim. Secem de gülümseyip "Gel eskisi gibi bir tane rap açalım benim telefonda. Kulaklığı kapatıp geleceği düşünelim." dedi. Gözlerim dolmuştu. Çok duygusaldım. Bir de Secem ile anılarımızı hatırlamak beni daha duygusal yapıyordu. Müziği seçti ve biz gözlerimizi kapattık.

KALBİMİN REİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin