2011 Új-Mexikó.
Coulsont követtem a sürgősen felhúzott létesítményben, ha nevezhetem egyáltalán így. Egy fehér ponyva szerű anyagból készített folyosón haladtunk végig. S.H.I.E.L.D. ügynökök minden sarkon. Fury aztán nem viccel.
- Szóval egy óriási kalapács, mi? – kérdeztem az előttem haladó férfit. Az elmúlt 17 évben sokat változott.
- Így van. – ütötte be az ajtó kódját – Fury úgy véli az ön világából való.
- Hát azt mindjárt meglátjuk. – léptem be az ajtón. Egy pillantást vetettem a fölben heverő tárgyra, de máris nyilvánvalóvá vált. – Ez Asgardi. Még életemben nem láttam ehhez hasonló fegyvert viszont, a jelek alapján egyértelmű, hogy Asgardból származik. – mentem hozzá közelebb – A gazdája?
- Eddig még senki sem jelentkezett érte, ha erre kíváncsi. – a rossz humora viszont egy cseppet sem változott.
- Ha mégis jönne valaki értesítsenek. Mellesleg akárki is legyen az, vigyázzanak vele. – azzal visszavonulót fújtam.
Mit keresek én itt? Ezt a kérdést naponta felteszem magamnak. Nagyából fél évszázada jöttem a Földre, Odin küldöttje ként, megfigyelő ként. Embernek álcázva magam más névvel más arccal. Azt hittem könnyen megbújhatok figyelhetek és ha kell segíthetek. De sosem gondoltam volna, hogy az emberek ennyire eszesek. A S.H.I.E.L.D. megtalált és választhattam haza megyek vagy velük dolgozok. Haza nem mehettem így elfogadtam az ajánlatot. Odahaza mindenki Thyranak ismert itt jelenleg Jessica Brock vagyok. Az elmúlt évtizedekben elég jól beilleszkedtem a midgardiak közé.
Már órák óta az egyik megfigyelőben ültem mikor a képernyőkön megjelent egy férfi. Egyszerűen és könnyedén verte szét az ügynököket. A sötétség miatt arcát nem láttam tisztán, de valahogy ismerősnek tűnt. Már a kalapácsnál volt, fel akarta emelni, de ahogy eddig mindenkinek neki sem sikerült. Barton kilőtte egy nyugtató lövedékkel és pár ügynök egy elzárt szobába vitte.
- Brock! – szólt be egy ügynök – Tiéd a pálya.
Mikor odaértem Coulson már javában mondta a szokásos kihallgatós dumát. Figyeltem, hogy mikor láthatom végre az Asgardi arcát, amint Coulson ellépett előle meg is pillantottam. Szőke vállig érő haj, kék szem még így is midgardi ruhákban megjelenése hercegi volt. Hisz maga Thor ült az üvegfal mögött. Coulson kijött én pedig mentem volna be, de hirtelen megtorpantam. Loki teremt elő a semmiből. Szívem vadul vert kezeim remegtek. Mit keres itt ez a két fivér? Ahogy észrevettem rajtam kívül senkinek sem tűnt fel a másik herceg érkezése. Látni akartam őt közelebbről. Egy régi trükköt bevetve, amit Asgardban tanultam láthatatlanná váltam és észrevétlenül beléptem a terembe. Ott állt mellettem teljes valójában, ha akartam volna meg is érinthettem volna.
- Atyánk halott. – Loki szavaitól a vér is meghűlt az ereimben. De amint belenéztem a szemébe rögtön tudtam, hogy hazudott. Minden egyes szava hazugság volt. Engem sosem tudott becsapni. A fivérek párbeszédéből kiderült, hogy Thort száműzték és hogy a pöröly, ami úgy tűnik az idősebb tulajdona el lett átkozva. Loki már a búcsúszavakat intézte testvéréhez. Újra végig néztem rajta. Zöld szemeit kiemelte fekete haja és sötét ruhái. Oly régen nézhettem a szemeibe. És eltűnt talán örökre. Thor összetörve ült előttem.
- Mégis mit tettél, hogy erre a sorsra jutottál herceg? – jelentem meg előtte.
- Ki vagy te? – felvettem eredeti alakom mit már évtizedek óta nem láthatott senki – Thyra. Mégis mit keresel itt? – virult fel Thor.
- Atyád parancsára itt élek az emberek között.
- Azt hittük eltűntél, ha Loki megtudja, hogy itt vagy azonnal haza vitet téged. – kedvesen mosolygott rám még így is, hogy ő úgy hiszi sosem térhet haza.
- Most magaddal kellene foglalkoznod Thor. Mi történt?
Nem tudtam elmondjam e neki Loki hazugságait vagy ne. Thor elmondása alapján megérdemelte a száműzetést. Talán, ha elmondanám neki még jobban elszállna az agya. Így inkább hagytam. Tudom jól, hogy Loki olykor követ el hibát, de azt is tudom szereti a testvérét. Előbb vagy utóbb helyre áll a rend. Thort elengedték, de figyelemmel kísérték őt minden percben. Coulsonnak elmondtam mindent, amit úgy véltem tudniuk kell. Így nekem Új-Mexikóban már nem volt maradásom, visszamentem a New Yorki bázisra és folytattam már jól megszokott munkámat Fury mellett. Nemsokára Coulson is visszatért azzal a jelentéssel, hogy Thor újra Asgardban van. Bár voltak nehézségek. Teljeséggel biztos voltam benne, hogy ezek után minden rendben lesz velük és egy jó darabig nem látom őket viszont. Nem is tévedhettem volna ennél nagyobbat.
YOU ARE READING
Az álmaidban (Loki ff)
FanfictionMindannyiónknak meg van az a bizonyos 2012, igaz? New York, szuperhősök az idegenlények azaz a chitaurik ellen és a személy, aki ezt a hatalmas káoszt okozta, Loki. A Földön azóta nem szívesen látott személy. De mi van, ha a teóriák igazak? Mi van a...