Feszengve álltam a tükör előtt egy gyönyörű mélyvörös ruhában, ami tele volt aranyszállas hímzésekkel. A tegnap még könnyen ment, de a ma a közös reggeli, a város bejárása minden pillanatban tartanom kell a látszatok, mintha nem ismernék senkit és semmit. - Nyugalom, menni fog ez neked. - Próbáltam csillapitani az idegeségemet. Hirtelen kopogtak az ajtómon, ijedten fordultam oda, remegő kezekkel kinyitottam az ajtót, ami mögött Loki állt. Gyengéden mosolygott majd felém nyújtotta kezét.
- Gyönyörű ez a ruha igazán jól állna neked. - szinte már meg sem hallottam Loki gunyoros szavait. Kezemet az övébe helyeztem, ő pedig átvezette azt a karján. Közelebb vont magához és elindultunk. - Míg aludtál Sigyn felkeresett engem beszélni akart, de miután meglátta, hogy az ágyamban fekszel elakadt a szava. - biztos voltam benne, hogy Loki nem hagyta, hogy meglásson engem a valós alakomban így nem is kérdeztem rá - Nem lesz könnyű a közös reggeli főleg, hogy ő is ott lesz. Magyarázatot akar adni a velem történtekre, viszont nekem nincs kedvem meghallgatni. Nem hagyhatnánk csak ki?
- Nem lehet, a béketárgyalásról is szót ejtünk muszáj ott lennem.
- Te és a nyavalyás kis Midgardod.
Az ebédlőben Thort leszámítva már mindenki a gyönyörűen megterített asztalnál várakozott. Kedves barátaink is megtiszteltek a jelenlétükkel és Sigyn is ott ült Asgard királyának oldalán, mint a legkiemelkedőbb vendég. Loki kihúzta előttem a Frigga melletti széket és helyet foglaltam.
- Kisasszony hagy mutassam be önnek a chitaurik vezérét, Sigyn úrnőt. Sigyn ez a hölgy itt Jessica Brock Midgard képviselője és a fiatalabbik fiam Loki újdonsült menyasszonya. - mutatott be minket egymásnak Odin. Sigyn emelt fővel lenéző tekintettel mért végig.
- Üdvözlöm önt Sigyn úrnő. Remélem a tárgyalások minden gond nélkül lezajlanak közöttünk. - mondtam a lehető legudvariasabban, ahogy telt tőlem.
- Én is, én is kedves Jessica. - magára kényszerített egy mosolyt majd Odin felé fordulva beszélgetésbe elegyedett. A minket megvárakoztató Thorról volt szó.
- Jól aludtál kedvesem? Megfelelt a szoba? - kérdezte kis idő múlva Frigga
- Igen, köszönöm fenség. - mondtam mosolyogva.
- Biztosan? Én úgy hittem kényelmetlen volt számodra ezért töltötted az éjszakát Lokival. - Loki mérgesen nézett Sigynre, a lány ijedséget színlelve szája elé tette a kezét - Ó vagy ezt nem kellett volna említenem?
- Ugyan Sigyn semmi gond. - vigyorgott ravaszan Loki - Végül is egyetlen Asgardi tőrvény sem mondja ki, hogy egy menyasszony nem aludhat a vőlegényével. Vagy netalántán igen atyám? - fordult higgadtan Odinhoz miközben én úgy elvörösödtem, mint az asztalon lévő gyönyörű almák.
- Nem fiam egyik sem. - mondta dörmögő nevetéssel a király - Lássatok neki nem várunk tovább Thor majd csatlakozik, ha tud.
Mindenki neki látott, de hangulat nem volt olyan vidám, mint amire emlékeztem. A harcosok sem tűntek olyan nagy étvágyúnak, mint régen. Az eseményt beárnyékolta a háború és a késleltetett béketárgyalás.
- Sigyn ma reggel szerettél volna valamit mondani, most meghallgatlak. - mondta kis idő után Loki. Mindenki érdeklődve nézett az említett felé, aki zavartan mosolygott.
- Nem olyan fontos majd valamikor megbeszéljük. - Loki elégedetten mosolygott, ahogy várta Sigyn mások előtt nem volt képes beszélni. Talán Odinnak mást állított mint, amit Lokinak szeretett volna mondani.
Hirtelen kitárult az étkező hatalmas ajtaja és Thor lépett be rajta vidáman és energikusan.
- Jó reggelt mindenkinek. - ült le a Sigyn melletti szabad helyre.
- Hol késlekedtél fiam? - érdeklődött Odin.
- Előkészítettem a lovakat a városnézéshez atyám.- Mármint úgy érted a kocsit. - nézett reménykedve fiára Frigga.
- Nem, a lovakat.
- Mégis, hogy várhatod, hogy Jessica lóháton nézzen szét Asgardban? - dorgálta fiát.
- Nekem megfelel semmi gond szeretek lovagolni. - próbáltam kimenteni Thort.
- Nem kedvesem semmi képpen nem engedhetem ezt. Ha hintóval mész és esetleg sétálnál, nyugodtan hátra hagyhatod azt, a lovak viszont csak hátráltatnának. Mellesleg a nép is jobban megcsodálhat, ne az esküvői vonuláson lássanak először. - magyarázott hevesen a királynő nekem pedig egy szó csengett a fülemben.
- Esküvő? - kérdeztem vissza zavartan mosolyogva. Loki is döbbenten nézett anyjára majd Thorra, aki vállat vont. Loki nem tűnt mérgesnek csak meglepettnek.
- Sigyn úgy gondolta remek nászajándék volna, ha az esküvő éjszakáján írnák alá a békeszerződést. Én is egyet értettem vele. Mi lehetne ennél jobb alakalom? - Talán a mai nap? És mehetne mindenki a dolgára. - gondoltam magamban, de nem mondhattam ezt és nem is tudtam mit kellett volna mondanom.
- Igazán remek ötlet atyám, de Jessica családja Midgardon van, őket nem hagyhatjuk ki a szertartásból. - mondta Loki, én pedig hevesen bólogattam.
- Nem is fogjuk, szívesen látjuk itt őket. Ha szeretnétek már most csatlakozhatnak hozzánk segíthetnek az előkészületekben is. - mosolygott lágyan Frigga - Alig várjuk, hogy megismerhessük őket. - Frigga valóban meg akarta ismerni a lányokat, látszott rajta. Tudni akarta milyenek a gyermekek, akiket neveltem. Boldogan mosolyogtam én is.
- Ez igazán kedves önöktől. De ez még mindig hihetetlen a számomra. Nemrég lettem mennyasszony és már az esküvőre készülnénk.
- Ugyan mi baj származhat belőle? A szerelem ugyanúgy szerelem lesz akármikor is kötitek össze az életeteket. - mosolygott Sigyn, de valahogy a szavai inkább átokként hangzottak sem, mint jó szó ként - Mellesleg utólagos engedelmetekkel meghívtam a mostoha fiamat is az menyegzőre. Úgy tudom jó barátok voltatok Jessica. - értetlenül néztem felé összeszűkült szemekkel, de nem csak én szinte mindenki kíváncsian figyelte Sigynt - Kedves fiam szörnyen összeveszett egyszer édesapjával és az én férjem a nagy hévben megtagadta őt. Ezután úgy tudom egy ideig Midgardon tartózkodott és jó barátot talált személyedben. - mikor rájöttem kiről beszél felcsillant a szemem - A férjem utolsó kérése az volt, hogy fogadjam vissza a fiát és ő így már újra köztünk él. - ezt hallva megkönnyebbültem. Évekkel ezelőtt a Chitaurik vezérének fia menedéket kért Midgardon, amit meg is kapott és ott léte alatt jó barátom lett. Viszont valahogyan Dean elérte, hogy kitoloncolják. Próbáltam rajta segíteni, de csak annyit tehettem, hogy biztonságban kijuttattam őt. Biztos voltam benne, ha Dean talált volna rá nem hagyta volna életben.
- Larsen? Komolyan Larsen ide jön? - le sem tagadhattam volna mennyire boldog voltam a hír hallatán. Mindenkit meglepett, hogy nekem egy midgardinak ilyen ismerőseim vannak, de ez nem jelentett veszélyt a lebukásomra. Ugyanis Larsen is midgardiként ismert.
- Ki az a Larsen? - kérdezte kicsit mereven Loki, de nem tudtam válaszolni, mert Thor nagy hangon felszólalt.
- Ez remek legalább lesz valaki, aki Jess jó barátja. Nem lesz magányos.
- Neked nem a lovaskocsit kéne rendezned testvér? - kérdezte Loki lángoló tekintettel. De engem nem zavart örültem, hogy egy jó barátomat viszont láthatom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az álmaidban (Loki ff)
Fiksi PenggemarMindannyiónknak meg van az a bizonyos 2012, igaz? New York, szuperhősök az idegenlények azaz a chitaurik ellen és a személy, aki ezt a hatalmas káoszt okozta, Loki. A Földön azóta nem szívesen látott személy. De mi van, ha a teóriák igazak? Mi van a...