Chapter - 15

6K 762 17
                                    

Chp-78; Biggest Boss

နဉ်ရှုတော့ သစ္စာမရှိဘူးလို့ သတ်မှတ်ခံရပြီးတဲ့နောက်မှာ မြောင်ချင်က လီဝမ်ရဲ့ကိုယ်လုပ်တော်ဖြစ်လာနိုင်သေးတဲ့ အခြေ အနေ ရှိလားဆိုတာကိုတွေးကြည့်လေနေတယ်..

သူမက တဖက်လူဒုက္ခရောက်တာကို ကြည့်ပြီး အလွန်ကြီးမားတဲ့ ပီတိဖြာမှုကို ခံစားလိုက်ရလေတယ်...မြောင်ချင်က တကယ်ကို ကျွေးတဲ့လက်ကိုပြန်ကိုက်တဲ့ *မျက်ဖြူဝံပုလွေသာဖြစ်လေတယ်...သူမက လီဝမ်ရဲ့ ကိုယ်လုပ်တော်ဖြစ်လာတဲ့ အချိန်မှာ ပြသနာတွေ ပုံနေတဲ့ မူလhost ဆီကို ပြသနာတွေထပ်လောင်းထည့်ပေးခဲ့လေသေးတယ်..

"ကျားဟွေ့...ယောင်းမတော်ကိုတွေ့ဖို့ မင်းနန်းတော်ကို မကြာခဏလာလည်ရမယ်နော်..."

မိဖုရားကြီးက အပြောနဲ့အတူသူမလက်ကို ကိုင်လိုက်လေတယ်...ပြီးတော့တစ်ချိန်ထဲမှာဘဲ သူမကို အကဲလည်းခတ်လို့နေလေတယ်..

ဒီနေ့ ကျာဟွေ့ဝတ်ထားတာက ဘရိုကိတ်အစပေါ်မှာ *ပီအိုနီနှင်းဆီ ပွင့်လေးတွေကိုရွှေချည်နဲ့ထိုးထားတဲ့ ဝတ်ရုံကိုဝတ်ထားပြီး တော့ သူမရဲ့ဆံပင်ကိုလည်း ရှုပ်ထွေးပြီးတော့ ကျက်သရေရှိတဲ့ ပုံစံမျိုးနဲ့ထုံးထားပြီးတော့ တန်ဖိုးကြီးတဲ့ ကျောက်မျက်ရတနာတွေနဲ့ အလှဆင်ထားလေတယ် သူမရဲ့ဖိနပ်ကလည်း ချည်ထိုးဖိနပ်ကိုမှ စီးကွင့်လေးတွေနဲ့အလှဆင်ထားလို့နေတယ်....

သူမရဲ့ ဝတ်စုံက သူမရဲ့ အဆင့်ကိုပို‌မြင့်ပေးလိုက်ပြီး သူမကိုယ် ကျက်သရေ ပိုရှိသွားတဲ့ ပုံပေါက်စေတယ်...

သူမရဲ့ ပုံစံကိုပြည့်စုံသွားစေပြီးတော့ ကောင်းကင်ကိုးထပ်က မိဖုရားတစ်ပါးနဲ့တောင်တူလို့နေလေတယ်...

သူမရဲ့ ဆွဲဆောင်အားပြင်းတဲ့ အရှိန်အဝါအောက်မှာ မိဖုရားကြီးတောင် မှိန်သွားလို့နေတယ်...

နဉ်ရှုက ဒီလိုပုံစံဖြစ်အောင်တမင်တကာ ဝတ်လာတာ‌ဖြစ်ပြီးတော့ သူမ နန်းတော်ကနေ ရှောင်ထွက်သွားတာ မဟုတ်ကြောင်းပြချင်လို့ ဖြစ်လေတယ်...

ဒါမှ တွမ်ရှင်းဟွေ့ပြန်လာတဲ့ အခါ လူတွေကသူမ အသည်းကွဲတာပျောက်ဖို့ သွားတယ်လို့ မပြောကြမှာဖြစ်လေတယ်...

The General Loves A Village Girl (Arc-2) (Complete)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora