Selamün aleyküm❤
Üç bin kelimelik bölümden selamlar efendim.
Aman aman kimler gelmiş😂
Vallaha fazla uzatmayacağım karamsar bi' haldeyim nedense. Hayır olsun 😞
Okuduğunuz saati yazar mısınız?
Kader Çarkı diyince aklınıza gelen küçük bir replik ? Benim bu😂👇
İnce uçlu fırçayı son kez lacivert boyaya sürdüğümde olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordum. Yatakta ona doğru ilerleyip sırtının bana uzak olan kısmına bir çizik daha attım.Yeterince düzgün olmadığını görünce utana sıkıla bacağımı belinin diğer kenarına attım.
Dün gece Mila'yı beklemeden uyumuştuk.Erkenden yatsak bile Ali gecenin bir köründe irkilerek uyanmış, beni de uyandırmıştı bu vesileyle.Yüzü bembeyaz kesildiği sıralar sadece ıslanan tişörtünü çıkartmış başını göğüsüme yaslamıştım.Saçlarını okşayarak zorda olsa uyuya kalmıştı.
Sabah az uyumama rağmen erkenden uyanınca çıplak sırtıyla bakışmış aklımda olan şeyi yapmak üzere boyalarımı kapmıştım.Uykusu hafif olmasına rağmen dün gece uyuyamadığı için başında davul çalsak duymazdı muhtemelen.
Van Gogh'un' Yıldızlı Gece' adlı eserini çizmeye çalışmıştım pürüzsüz tenine.Olukça iyi gözüküyordu.Esmer teninde sarı renkler adeta patlamış ,görsellik şölen oluşmuştu.
Belinin kıyısına attığım bacağımı kendime doğru çekip fırçayı biraz uzağımda kalan komedinin üstüne bıraktığım sırada bacaklarımın altındaki baskıyı hissetmiş çok geçmeden sırtım yatakla buluşmuştu.
Hemen üstümde Ali,uykulu gözlerini bana dikmişti. Elinin tersi elmacık kemiklerimin orayı okşarcasına geçti. Elini kendisine çevirdiği anda mavi renkli boyayla bakıştı.
"Yaramazlık mı yapıyorsun sen?"Şımarık bir çocuk gibi başımı iki yana salladım."Eğleniyorum sadece." Sesimde ki alaya karşıt tek kaşını havaya kaldırmıştı.
"Benimle oynuyorsun?" Yeni kalktığından dolayı sesiz biraz tarazlı çıkıyordu. Omzumu silkip boyalı ellerimi göğüsüne sürtüp,temizledim.Bakışları bu defa ellerimin olduğu yere kaydı.
"Tuvalin var sanıyordum?" Vardı.Yeni almıştı üstelik.Dolabın arkasına sıkıştırmış, her birine çizeceğim resimleri not etmiştim bizzat onun gözü önünde.
"Her zaman doğal şeylerden yanayım,bilirsin." Kızmazdı bana.Aksine hoşuna gittiğini de biliyordum, benimle uğraşmak ona zevk veriyordu.Utandığımın farkında olduğundan laflarıyla yerin dibine gömecekti beni.
Çok beklerdi.
Kolunu başımın üstünden geçirip komedinde küçük şişelerin içinde duran boyayı alıp elinde bir tur çevirdi.
"Boya pek de doğal değil gibi?" Kaşlarımı çatarak bakışlarımı yüzüne gezdirdim."Onların doğalı var mı ki?"
Çıplak omuzlarını aşağı yukarı kaldırıp indirdi."Doğal tuval(!) bulan elbet doğal boya da bulurdu." Yüzündeki çarpık ifadeyi silmek için avucumu yüzüne yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ÇARKI/Tamamlandı
Ficción General" Meğer o geceki deprem,benim yenilgim değil en şanlı zaferimmiş,bilemedim." Düzenli bir yaşam neydi ki hayatın oyunları yanında. Boynu bükük,emrine amadeydi. Öyle de oldu. Bir deprem, tüm varlığını kaybetmesi için yetmişti. Özene bözene elleriyle k...