XXXX.Bölüm

1.9K 133 42
                                    

BÖLÜM DÜZENLENMEYE ALINMIŞTIR!!!!

Selamunaleyküm❤

Nasılsınız görüşmeyeli?

Sınavlarınız iyi geçmiştir umarım😳

İki gün erken gelen bölüme sürpriz diyebilirim sanırım.🙈

Keyifle okuyun canlarım📍

🍊
Çiçeğimden:-mahbub  👇💗🌼

🍊Çiçeğimden:-mahbub  👇💗🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bu hoca beni bırakacak. 'Cevap ver' diyip cevap verdiğimde 'neden konuşuyorsun?' diyecek kadar takık bana."

Senenin son sınavını vermiştik. İbrahim hocanın tek sayfalık ve tek soruluk sınav kağıdı geleceğim kadar beyaz,parlaktı. Gerçi ilk dersimize esneyerek giren bir adamdan bu beklenirdi. Garip bir şekilde yüz sınıflık amfide Mila'yı gözüne kestirmiş,onunla takılıyordu.

"Kimin bedduasını aldım anlamıyorum ki?" Ona yandan bakarak gülümserken sessizdim. Benim sınavlarım oldukça iyi geçmişti.Ali, işi olmadığı vakitlerde ikimizi de yanına alıyor dersleri anlatıyordu. Onun okumaya çok önem verdiğini biliyordum. 

Sokağa girdiğimizde cuma vakti olduğundan sağımda duran camiiden insanlar kaldırımlara kadar dökülmüştü. Seccadeleri yere sermiş hemen baş ucunda yan yana duruyorlardı.Ali'nin de dediği gibi bir namaz kılarken birde kefeni giydiğimizde sınıf farkı yok oluyordu.

Gözlerim bedenler üzerinde gezinirken onu bulmuştu. Her cuma duş alır,güzelce giyinirdi. Cuma vakitlerine ayrı önem verdiğinden öğlene kadar işe gitmezdi. Evde Kur'an-ı Kerim okur ardından camiiye doğru yol alırdı. Ha birde çocuklara çikolata ikram eder onları camiiye götürmek için teşvik ederdi.

Benim güzel adamım. O güzel kalbinden öperim.

Üstünde,kollarını dirseklerine kadar sıyırdığı mavi gömleği,siyah pantolonuylaydı.  Secde ettikten sonra yere otumuş ardından başını sağa ve sola döndürmüştü. Yanında ki erkek çocukları da onu taklit ediyordu. Gülümseyip yanındaki esmer oğlanın saçlarını okşadı.

Ah benim şefkat kokulu adamım. Senin,beni iyileştirmek için uzattığın avuç içlerini seveyim.

Ayaklanıp mahalledeki arkadaşlarına selam vermişti. Ellerini uzatmışlardı birbirlerine. Yanına yanaşan başka bir genç elindeki gül suyunu ona uzatıyordu. Biride lokum kutusunu önüne doğru sürüyor...

Başındaki takkeyi uzanıp çıkarttıktan sonra arka cebine yerleştirmişti.Elleriyle saçlarını düzelttikten sonra karşısındaki adama gülümsemişti. Sakallı bir adam onun yanına varmadan o yamacına gidiyor eğilip elini öpüyordu.

KADER ÇARKI/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin