IX.Bölüm

2.1K 207 73
                                    

Selamün aleyküm ♥

Geç geldim ama güzel geldim;)

Bölüm sonunda sizden küçük bir şey isteyeceğim. Yaparsanız sevindirir siniz beni😘

Keyifle okuyun.

İthaf:rosieposie4 sana balım ♥

İthaf:rosieposie4 sana balım ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zihnimin mayınlı toprakları tek bir hatırayla tetiklenebilirdi. Anne sütü kadar temiz ve saf olmadığının farkındaydım ancak zehirli bir kazan gibi fokurdadığını şimdi kavrayabiliyordum. Harp meydanında koşturur gibi atan kalbim,yerini şaşırmış gibi her yerimde atıyordu. 

Seyit Ali ;beni şifalı elleriyle hizzaya getiren adam,şimdi her uzvumu,düşüncemi kefene koyuyordu.

O gün ki gibi donup kalmışdım, onun tam önünde. Mila'nın ağabeyinin yanına gidip kafasını yerden kaldırarak dizlerinin üstüne koymuştu.Meryem Teyze oğlunun baş ucunda ismini sayıklıyordu.Ben ise kahve gözlerini örttüğü göz kapaklarına bakıyor,her an açılacakmış gibi duruyordum kaskatı halde.

Mila'nın bana doğru bir şeyler sayıkladığını duysam bile algılarım kapanmıştı. Hareket edemiyor,herhangi tepkide bulunamıyordum.

Yanık teninden akan kırmızı sıvı belinden aşağıya akıyor beyaz gömleği renk değiştiriyordu. Öyle ki asfaltın bir bölümü kan olmuştu bile. Bakışlarım kırmızı sıvının asfaltın eğimine doğru süzülmesini hayretle izliyordu.

Kolumdan sarsılmamla birlikte dizlerimin üstüne bırakmıştım kendimi.Pelte haline gelmiş bedenim son bir dokunuşla yok olacakmış gibi geliyordu. Zeyno Abla,önümde eğilmiş iki omzumdan kendime gelmem için sarsıyordu.Telaşın getirisi olarak boğazımda dayanmış mide bulantısı cabasıydı.

"Linda kendine gel! Seyit Ali'ye ilk yardım yapmalısın,çok kan akıyor. " Titrek sesini duyup algıladığımda kaşlarımı çattım.

Beynimin algılamakta zorlandığı kelimeleri sindirdim önce.  Evet,ilk yardım yapmalıydım. Amerika'da aldığım eğitimi onun üstünde uygulayıp ambulans gelene kadar ona yardım etmeliydim

Mantıklı düşünmebilmem gerekliydi. Önce sakin olmayı denemeliydim. Her ne kadar ellerim bana yardımcı olmayıp titresede bakışlarımla etrafı taradım.

Zeyno Abla'ya tutunup titreyen bacaklarıma hakim olmaya çalışırken toplanan kalabalık bana yer açmıştı.Kenar binada duran musluğa bağlı hortumun yanına gidip ellerimi hızlıca yıkadıktan sonra tekrar Seyit Ali'nin yanına vardım.

KADER ÇARKI/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin